Oprindeligt indsendt af neverland
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny sportsdirektør
Collapse
X
-
Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.
Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.
Giver noget lidt mere dybde end hvad der ellers har været fremme syntes jeg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.
Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktionDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Som jeg skrev andet steds, så ligner ansættelsen af MH et forsøg fra ledelsen på at købe goodwill hos fansene, og lappe på den grøft JH havde gravet mellem klub og fans.
Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.
Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.
Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.
Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.
Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.
Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.
Vi kan jo bare håbe at BW er bedre til at tage kulturen med ind i klubben uden at have været der i flere hundrede år.
JH fejlede jo 200 % på det punkt, det har jeg svært ved at tro at BW vil gøre.
Comment
-
Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktionGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægMen er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Jeg kan godt lide ideen om en "kulturminister" i OB, som sørger for kulturen er i orden, huskes og efterleves.
Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.
Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.
Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæghttps://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 3
Comment
Comment