Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg

    Kan godt sende dig en mail?
    Har du modtaget pm?

    Comment


      Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

      Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
        Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

        Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
        Det er et godt interview i har fået optaget her.

        Giver noget lidt mere dybde end hvad der ellers har været fremme syntes jeg.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

          Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
          Enig det er godt arbejde det der.....sgu en helt anden måde han svarer end man hidtil har været vant til...jeg er fan
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
            Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

            Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
            Super godt arbejde boys

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Som jeg skrev andet steds, så ligner ansættelsen af MH et forsøg fra ledelsen på at købe goodwill hos fansene, og lappe på den grøft JH havde gravet mellem klub og fans.
              Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

              Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

              Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

                Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

                Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
                Jeg kan godt lide ideen om en "kulturminister" i OB, som sørger for kulturen er i orden, huskes og efterleves.
                Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.

                Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.

                Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
                Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

                  Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

                  Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
                  Det var der da heller ikke efter JH havde haft sit f*ck up udbrud ved at fjerne Høgh og Nedergaard.

                  Vi kan jo bare håbe at BW er bedre til at tage kulturen med ind i klubben uden at have været der i flere hundrede år.
                  JH fejlede jo 200 % på det punkt, det har jeg svært ved at tro at BW vil gøre.

                  Comment


                    Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

                      Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
                      Tak. For første gang i mine 25 år som fan oplever jeg en leder jeg har tiltro til. Og skal Thorborg mon ikke have lidt sjælden ros her.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?
                        Tjoee https://www.ob.dk/om-odense-boldklub/ambassadoerkorps/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
                          Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                            Jeg kan godt lide ideen om en "kulturminister" i OB, som sørger for kulturen er i orden, huskes og efterleves.
                            Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.

                            Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.

                            Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
                            Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti
                            Per P

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                              Per P
                              Helveg.


                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
                                Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse
                                FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X