Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Ikke endnu - glæder mig til at høre den!
    Jeg syntes det han siger giver god mening og han virker på mig som en der 100% ved hvad han vil

    Der er dog 1 ting som jeg ikke brød mig om han sagde. Jeg venter lige med at sige noget for at høre om andre også faldt over den

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Fedt - jeg har ikke hørt den endnu, men jeg glæder mig over du bringer det på banen her. Jeg var også ved at blive lidt for spekulativ, så nu kan jeg sikkert sove godt i nat.
      Vi håber altid vigtigt med en god nats søvn

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg syntes det han siger giver god mening og han virker på mig som en der 100% ved hvad han vil

        Der er dog 1 ting som jeg ikke brød mig om han sagde. Jeg venter lige med at sige noget for at høre om andre også faldt over den
        Den vil jeg lytte efter, får den hørt i morgen formiddag :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg syntes det han siger giver god mening og han virker på mig som en der 100% ved hvad han vil

          Der er dog 1 ting som jeg ikke brød mig om han sagde. Jeg venter lige med at sige noget for at høre om andre også faldt over den
          At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

          Suk …

          og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

          At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
          Last edited by Plum; 15-01-2022, 20:24.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

            Suk …

            og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

            At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
            Bingo

            Niels Thorborgs topstyring fortsætter

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

              Suk …

              og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

              At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
              Der røg optimisme barometeret ned til det halve.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

                Suk …

                og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

                At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
                Jamen så er intet nyt jo rigtig godt nyt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Bingo

                  Niels Thorborgs topstyring fortsætter
                  Mon ret mange troede at det ville blive anderledes? Jeg har håbet, men ikke for alvor troet det. Hvor er det ærgerligt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Mon ret mange troede at det ville blive anderledes? Jeg har håbet, men ikke for alvor troet det. Hvor er det ærgerligt
                    Jeg troede faktisk det ville blive anderledes. Jeg kan sgu godt forstå hvis ham skal ringe til NT hvis han vil bruge 5-10 mill på en spiller. Måske også lidt mindre.
                    Men skal han virkelig ringe til Niels for at bruge 500.000kr på at hente Kramer i VFF eller sælge Frøkjær for 10 mill. Skal han virkelig spørge om lov? Hvis det ligger inden for hans budget?

                    Dette ville jeg gerne have udspecificeret.

                    Og det samme er jo at Hemmingsen skal finde vores nye assistent. Men mon ikke bare at han skal lave alt forarbejdet og så spørge Niels,Enrico og Bjørn om lov?

                    Comment


                      Jo, der må være en bagatelgrænse hvorunder BW kan handle. Han er jo af EA kaldt den største sportslige investering i OB. Han har jo også en vis pondus og erfaring fra sit tidligere job, så mon Ikke Thorborg m.fl. lytter til ham? Så lad os håbe, glæder mig til at høre SFÅ udsendelsen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Bingo

                        Niels Thorborgs topstyring fortsætter
                        Tænker du der findes et menneske så naivt at han/hun er overrasket over det?
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          At han refererer til Enrico i det daglige og til Niels på alle transfers

                          Suk …

                          og i øvrigt at dette transfervindue er Hemme’s siden at han jo har forberedt sig og at det også er Hemme der skal finde den nye assistenttræner …

                          At der ikke ligger en forretningsgang/manual/beskrivelse af hvad men laver i OB eller hvordan..
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Bingo

                          Niels Thorborgs topstyring fortsætter
                          Aaahrgh, der er virkelig frustrerende. Havde håbet at NT havde nu forstod at det fungerer ikke og skaber aldrig succes at en rigmand bruger en klub og spiller fodboldmanager. Troede virkelig at han endelig kom til beslutning at give beslutningskompetence til en fagmand og BW ville være den stærke mand som bringer klubben fremad. Men rigmandens ego er vel alt for stort om at give op sin legetøj....
                          Men til mindst bygger på at BW har et større netværk og mere kompetence end JH og MH så han kommer med bedre transferforslag end MH og JH. Hvis han tilbyder tre fornuftiige hvor NT skal vælge så kan der til mindst ikke blive helt galt. Men alt i alt er der en stor skuffelse hvis BW bliver ikke udstyret med beslutningskompetence i transferhandlinger, troede vi ville være et stort skridt videre...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg



                            Aaahrgh, der er virkelig frustrerende. Havde håbet at NT havde nu forstod at det fungerer ikke og skaber aldrig succes at en rigmand bruger en klub og spiller fodboldmanager. Troede virkelig at han endelig kom til beslutning at give beslutningskompetence til en fagmand og BW ville være den stærke mand som bringer klubben fremad. Men rigmandens ego er vel alt for stort om at give op sin legetøj....
                            Men til mindst bygger på at BW har et større netværk og mere kompetence end JH og MH så han kommer med bedre transferforslag end MH og JH. Hvis han tilbyder tre fornuftiige hvor NT skal vælge så kan der til mindst ikke blive helt galt. Men alt i alt er der en stor skuffelse hvis BW bliver ikke udstyret med beslutningskompetence i transferhandlinger, troede vi ville være et stort skridt videre...
                            Puhaaa - godt jeg heller ikke fik læst det her inden sengetid i går aftes så jeg kunne sove roligt. Jeg vil oven på nattesøvnen iføre mig ja-hatten og håbe at det ikke bliver så tungt som det lyder til. Måske BW får frie hænder inden for budgettet, og aflægger besøg hos NT hvis der bliver tilbudt en no-brainer spiller som ikke ville være indenfor OBs rækkevidde hvor der måske skal lidt flere mill. til end der er på kistebunden.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Tænker du der findes et menneske så naivt at han/hun er overrasket over det?
                              Ja da… Masser

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Puhaaa - godt jeg heller ikke fik læst det her inden sengetid i går aftes så jeg kunne sove roligt. Jeg vil oven på nattesøvnen iføre mig ja-hatten og håbe at det ikke bliver så tungt som det lyder til. Måske BW får frie hænder inden for budgettet, og aflægger besøg hos NT hvis der bliver tilbudt en no-brainer spiller som ikke ville være indenfor OBs rækkevidde hvor der måske skal lidt flere mill. til end der er på kistebunden.
                                Også det jeg håber. Men ikke det der blev sagt desværre

                                Comment

                                Working...
                                X