Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og havde JH kun været sportschef med de beføjelser MH har nu, var han sikkert også blevet fyret for længst
    Det kan bestemt ikke udelukkes, men det synes jeg faktisk stiller JHs præstation i relief at han har præsteret bredt, og tilsyneladende godt nok overall. Derfor forekommer det mig useriøst at se bort fra 50% af hans arbejde, og derefter sige at det ikke er nok.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Ikke forstået?
      Hvis JH i sin tid var blevet ansat med de arbejdesopgaver at MH har fået var han helt blevet fyret for lang tid siden. Og det er kun sportslige.

      Men JH har haft mange andre administrative som har gjort ham sværere at fyre fordi han jo netop var ansat til at rydde op i økonomi og kultur. Det har han løst næsten til UG. Han skulle bare aldrig have haft ansvaret for det sportslige IMO. Jobbet skulle have være delt op i 2 da han har haft alt alt for mange jobs og desværre forsømt nogle af dem.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Det kan bestemt ikke udelukkes, men det synes jeg faktisk stiller JHs præstation i relief at han har præsteret bredt, og tilsyneladende godt nok overall. Derfor forekommer det mig useriøst at se bort fra 50% af hans arbejde, og derefter sige at det ikke er nok.
        Enig. Pilen peger mod NT. Men den sportslige del af hans tid i OB har ikke været godkendt i min bog. Det har været under middel

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Pilen peger mod NT. Men den sportslige del af hans tid i OB har ikke været godkendt i min bog. Det har været under middel
          Sportsligt har det ikke været tilfredsstillende, men alene at vurdere ham på den del er ikke ok når der har været stort set alt andet at få løst med økonomi, faciliteter, akademi m.m.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Sportsligt har det ikke været tilfredsstillende, men alene at vurdere ham på den del er ikke ok når der har været stort set alt andet at få løst med økonomi, faciliteter, akademi m.m.
            Jeg tror også, at det er de færreste der vurderer ham alene på det, jeg tror bare mange har det sådan, at når man har været i en klub i næsten 7 år, så skal det også være på plads for, at man kan kalde det en succes. Det er jo helhedsindrykket vi vurderer, og ikke hvorvidt der er sket gode ting under JH, for det er der jo helt indiskutabelt. Og så tror jeg også vi må sige, at der stadig er delte meninger om, hvor stor en succes det har været når vi måler økonomi og akademi.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Sportsligt har det ikke været tilfredsstillende, men alene at vurdere ham på den del er ikke ok når der har været stort set alt andet at få løst med økonomi, faciliteter, akademi m.m.
              Det er heller ikke med mig du er uenig manner..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det er heller ikke med mig du er uenig manner..
                Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det ved jeg .. jeg tror mange andre læser med her og derfor måske forstår hvorfor jeg "forsvarer" JH når kritikken bliver for tyndbenet. Så min mission lykkes måske alliwl
                    Så det er tyndbenet fordi man er uenig? Kan sagtens give ham ros for tingene omkring klubben men det vigtige for mig og givetvis også andre når det kommer til bold er at vinde... vinde kampe, vinde titler og vinde pokaler ... det er OB ikke meget tættere på efter 7 år med JH ...
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det kan bestemt ikke udelukkes, men det synes jeg faktisk stiller JHs præstation i relief at han har præsteret bredt, og tilsyneladende godt nok overall. Derfor forekommer det mig useriøst at se bort fra 50% af hans arbejde, og derefter sige at det ikke er nok.
                      Så det er useriøst at vurdere en sportsdirektør overvejende på det sportslige? Hvor... useriøst.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                        Så det er useriøst at vurdere en sportsdirektør overvejende på det sportslige? Hvor... useriøst.

                        MvH ChrisOB
                        Du løber med halv vind .. jeg tror jeg har understreget min holdning ved flere lejligheder på det seneste. Det burde være klart for alle - også for dig.
                        Last edited by manner; 03-01-2020, 17:15.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så det er tyndbenet fordi man er uenig? Kan sagtens give ham ros for tingene omkring klubben men det vigtige for mig og givetvis også andre når det kommer til bold er at vinde... vinde kampe, vinde titler og vinde pokaler ... det er OB ikke meget tættere på efter 7 år med JH ...
                          Funktionen JH har bestredet er jo mere end det sportslige, og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der ikke sandsynligvis ikke har levet op til forventningen.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Funktionen JH har bestredet er jo mere end det sportslige, og man KAN altså ikke nøjes med at vurdere på de ting der ikke sandsynligvis ikke har levet op til forventningen.
                            Meget enig. Men med MH bliver det nemmere. For hans funktion er kun det sportslige som fans jo mest går op i. De færreste gider at gå op i det der sker bag de stribede linier

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Meget enig. Men med MH bliver det nemmere. For hans funktion er kun det sportslige som fans jo mest går op i. De færreste gider at gå op i det der sker bag de stribede linier
                              Jeg håber bestemt også det gør .. jeg glædermig over "begrænsningen" i hans funktion.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                                Jeg håber bestemt også det gør .. jeg glædermig over "begrænsningen" i hans funktion.
                                Samme her. Endelig får vi en der kan bruge alt sin tid på at optimere den sportslige sektor og forhåbentlig få skabt et stort netværk vi kan drage fordel af.

                                Comment

                                Working...
                                X