Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Så præsenterede AAB deres nye sportsdirektør, et interessant valg med en nordmand. Jeg frygter virkelig at det bliver TB og den eneste stilling jeg kan acceptere ham i er som kommunikations chef. Jeg synes det er blevet meget tydeligt at Zorninger er manden der alene skal have både ris og ros for Brøndbys udvikling i hans periode.
    Skulle jeg komme med et vildt ønske ville det være Frank Wormuth der pt som manager for Heracles Almelo i den hollandske æresdivision, har gjort den mindste økonomi i hollandsk fodbold til et solidt midterhold. Han er tyysker og deres succes er i høj grad bygget på unge tyske talenter. Men det er måske også lidt nemmere i almelo der ligger på den hollandsk/tyske grænse.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
      Så præsenterede AAB deres nye sportsdirektør, et interessant valg med en nordmand. Jeg frygter virkelig at det bliver TB og den eneste stilling jeg kan acceptere ham i er som kommunikations chef. Jeg synes det er blevet meget tydeligt at Zorninger er manden der alene skal have både ris og ros for Brøndbys udvikling i hans periode.
      Skulle jeg komme med et vildt ønske ville det være Frank Wormuth der pt som manager for Heracles Almelo i den hollandske æresdivision, har gjort den mindste økonomi i hollandsk fodbold til et solidt midterhold. Han er tyysker og deres succes er i høj grad bygget på unge tyske talenter. Men det er måske også lidt nemmere i almelo der ligger på den hollandsk/tyske grænse.
      https://www.bt.dk/superligaen/aab-he...-norsk-fodbold

      " Inge er i vores øjne komplet,da han både har været med til at bygge Stabæks akademi op til, at være et af Norges bedste, han har præsteret gode transferrresultater og har et stort netværk, ligesom han er dygtig kommunikativ. "

      Håber det også er hvad der står i jobbeskrivelsen, for en kommende sportsdirektør i OB.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Har lige, for første gang og tilfældigt, hørt første time af et godt fodboldmagasin med Erik Rasmussen som værten og Bo Henriksen og Claus S fra FCM. Indsigtsfuldt og underholdende. Og jeg skriver her, fordi jeg faktisk godt kunne se Bo Henriksen som seriøst sportsdirektøremne. Han kan mennesker, forhandle og har sgu gjort det godt for Horsens gennem årene. Hellere Bo end Troels..
        Godt af Radio4
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Så har Radio Tulle da et program man kan holde ud at lytte til...
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Har lige, for første gang og tilfældigt, hørt første time af et godt fodboldmagasin med Erik Rasmussen som værten og Bo Henriksen og Claus S fra FCM. Indsigtsfuldt og underholdende. Og jeg skriver her, fordi jeg faktisk godt kunne se Bo Henriksen som seriøst sportsdirektøremne. Han kan mennesker, forhandle og har sgu gjort det godt for Horsens gennem årene. Hellere Bo end Troels..
            Godt af Radio4
            Det var da ellers to mennesker man ikke kan holde ud i mere end 2 minutter og så Bo H, der er sin egen på den gode måde og som rent fodboldfagligt egentlig har mere at byde på rent fodboldintellektuelt end flere mener.
            eneste anger jeg har imod Bo H på sportsdirektørposten er hans tætte venskab med JM. Jeg bryder mig ikke om at to gamle kammersjukker skal være i et sportsdirektør/cheftræner forhold. Det kan skabe så meget bøvl, uanset hvor prof de forsøger at agere.

            Comment


              Man kan jo håbe vi bliver klogere her en a’ dagene

              Comment


                FS skriver i dag at Michael Hemmingsen bliver sportsdirektør i OB ..

                https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-e...kt%C3%B8r-i-ob
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  FS skriver i dag at Michael Hemmingsen bliver sportsdirektør i OB ..

                  https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-e...kt%C3%B8r-i-ob
                  Står der noget om hvornår? Altså nu til den 1. eller ved udgangen af vinduet?
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    FS skriver i dag at Michael Hemmingsen bliver sportsdirektør i OB ..

                    https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-e...kt%C3%B8r-i-ob
                    Okay. Det må jeg sige er et overraskende valg. Havde forventet vi fik en mand, som havde en vis rutine indenfor området, men ikke desto mindre giver det da så mening at man fra fik aftalt med JH at han hjælper den nye mand ind på posten i løbet af foråret.
                    Ellers er det jo svært lige at forvente noget som helst, da jeg simpelthen ikke kender Hemmingsen som andet end en meget sympatisk mand og dygtig leder på banen. Som træner kunne han nok have drevet det til mere, men det er jo ikke et pejlemærke for, at han ikke kan lykkedes som sportsdirektør. Lederegendkaberne må han siges at have, efter at han har været dels anfører og cheftræner rundt omkring de seneste 20 år. Ellers er det jo ikke umiddelbart et valg, hvor vi får en makker ind med et verdensomspændende netværk, men han har hjertet i klubben og jeg kan kun forvente at han vil arbejde som en besat for at rykke klubben til næste niveau, da vi ved at han elsker klubben mindst ligeså højt, som alle os fans gør.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                      Står der noget om hvornår? Altså nu til den 1. eller ved udgangen af vinduet?
                      Det fremgår ikke af artiklen, fra hvornår han starter, så det tror jeg betyder at JH nok er her indtil sommer, hvor Hemmingsen nok skal stå i lære, og så overtages roret nok egenhændigt d. 30/6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                        Står der noget om hvornår? Altså nu til den 1. eller ved udgangen af vinduet?
                        Han bliver præsenteret senere i dag i flg. artiklen .. der nævnes også at JH sandsynligvis er der i en indkøringsperiode

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...irektoer-i-ob/
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det fremgår ikke af artiklen, fra hvornår han starter, så det tror jeg betyder at JH nok er her indtil sommer, hvor Hemmingsen nok skal stå i lære, og så overtages roret nok egenhændigt d. 30/6
                            Okay, troede senest han ville stoppe 1. februar. Vi må se hvad det ender med.
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Han bliver præsenteret senere i dag i flg. artiklen .. der nævnes også at JH sandsynligvis er der i en indkøringsperiode
                              Okay, tak for svaret.
                              Så tager de nok vinduet sammen.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Okay, troede senest han ville stoppe 1. februar. Vi må se hvad det ender med.
                                Det står i artiklen at JH stopper 1/2-20. Det skal nok forstås at titlen herefter er MHs, og at JH blot er medhjælpende uden titel og ansvar

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X