Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Meget enig, for mig vil MH altid være en legende. Som spiller var han med i den største kamp og som træner vandt vi pokalfinalen i 2007.

Samme succes havde han ikke som sportschef.
    Men lad os nu passe på vores legender
    Det er jo det, der er det tragiske: Nu er der sikkert nogen, der kun vil huske ham som den famlende, mislykkede sportsdirektør; i stedet for som én af de mest betydninsfulde figurer i nyere OB historie. Den seneste træner, der vandt et trofæ til klubben. Det er det, jeg har været mest sur over med hensyn til ansættelsen af Generalen. At folk begyndte at vende sig imod Michael Hemmingsen og ikke mod den ledelse, der helt fejlagtigt ansatte ham. Men endnu engang skal vi medieturen igennem; endnu engang kan det ende med at en OB-legende bliver fremmedliggjort overfor OB.

Jeg håber virkelig at svenskeren er den "voksne" som vi har skreget efter; men når nu Hemme og Feher ryger; kan vi i det hele taget stole på noget som helst af det OSE kommer med?

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    MH vedbliver at være en OB-legende.

Han har aldrig haft meritterne til at være sportschef, og jeg tror, det var et dårligt karrierevalg af ham at takke ja. Han er jo glimrende i et omklædningsrum og vil være en dygtig assistent eller træner.

Alt det bedste fremover!

Spændende med oprydningen. Håber, vi får stærke folk ind med de rigtige meritter og baggrunde.

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Så er der kommet gang i oprydningen, forhåbentligt fordi at det baner vejen for det rigtige. Desværre også et vidnesbyrd om, at det seneste par år OGSÅ har været spildte på de fleste fronter.
    Det er meget småt med ansættelser der har rykket OB de sidste 10 år. Uanset om det har været trænere eller ledere, så har det kun været Tom snak. Først kom Poul som var en gedigen fiasko, så kom JH som ihærdigt prøvede at nedbryde alt historie i Klubben, og fremmedgøre den for os fans. Nu er det så BW som får chancen, så vil det vise sig om han får held med at rykke noget som helst, eller vi stadig forbliver grå mus på 7-9 pladsen.

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Så åbenlyst et fejlcast skal selvfølgelig håndteres. Men tillykke OSE; med det fejlcast formåede I at gamble med en OB-legendes ry og rygte. Eksperterne ud i rekruttering og mediestrategi slår til igen.

MvH ChrisOB
    Meget enig, for mig vil MH altid være en legende. Som spiller var han med i den største kamp og som træner vandt vi pokalfinalen i 2007.

Samme succes havde han ikke som sportschef.
    Men lad os nu passe på vores legender

Leave a comment:

• manner
    replied
    BW spilder sandelig ikke tiden .. der må snart komme en officiel melding fra BW

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Så åbenlyst et fejlcast skal selvfølgelig håndteres. Men tillykke OSE; med det fejlcast formåede I at gamble med en OB-legendes ry og rygte. Eksperterne ud i rekruttering og mediestrategi slår til igen.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Så er der kommet gang i oprydningen, forhåbentligt fordi at det baner vejen for det rigtige. Desværre også et vidnesbyrd om, at det seneste par år OGSÅ har været spildte på de fleste fronter.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Sammen med Feher ligner en ordentlig omgang oprydning …

Leave a comment:

• DD84
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...tg4sp6xH-J-ksU

Leave a comment:

replied
    Beklager, men vidste ikke lige, hvor jeg skulle lave dette indlæg.

Ved godt at mange ikke kan lide Rasmus Ankersen, men synes han gør det rigtigt godt med fine overvejelser i TBs podcast.

Specielt hæftede jeg mig ved hans hans tilgang til data fra fans, baseret på vores vurderinger, som han finder brugbare (det har jeg ikke hørt før)

Fra 36:00

https://www.troelsbech.com/podcast/e...ser-og-fornuft

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    BW arbejder på at opbygge en ny organisation i OB og Hemmingsen er heller ikke fredet

https://www.mediano.nu/oversigt/2022...w48lh56wv3y301

Lyder til at der godt kan komme fyringer/ændringer indenfor de næste par måneder

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    BW er talsmand for at sentimentaliteten skal ud af klubben, mon ikke han regner med at tiltrække nye attraktive spillere med videresalg for øje ála Sory Kaba og Haji Wright i Tipsbladets artikel.
    Min fornemmelse er mere at han mener at talenter ikke skal holdes fast i klubben fordi man har det 'skidt' med at sende dem videre

Leave a comment:

• Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Tak. Spændende. Og lovende. Men ikke 100 pct.
    Og så godt at sige, at OB er ikke en storklub nu.

Leave a comment:

• manner
    replied
    BW er talsmand for at sentimentaliteten skal ud af klubben, mon ikke han regner med at tiltrække nye attraktive spillere med videresalg for øje ála Sory Kaba og Haji Wright i Tipsbladets artikel.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

Fra hvilken dag?
    17/1 time 2

https://www.radio4.dk/program/4-paa-foden/

Leave a comment:

Working...
X