Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.
    Årh, kunne en venlig sjæl poste bare lidt fra artiklen?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.
    Helt enig. Han skal slet ikke udtale sig om det. Det skal han holde sig for god til. Men han må have følt et stort behov for det.
    Det er også tydeligt for mig at de var 2 vidt forskellige mennesker

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det kan vel ikke komme helt bag på nogen at der lå noget konkret bag og at det ikke kun var ønsket om en mere analytisk træner
    Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.
    Det kan vel ikke komme helt bag på nogen at der lå noget konkret bag og at det ikke kun var ønsket om en mere analytisk træner

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

    Helveg.

    Jeg går også med Helveg .. jeg hilste på ham før FCM-kampen og han har tillagt sig et næsten lige så flot skæg som Wesstrøm. Det tror jeg er en kvalifikation i sig selv i fht. BW

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
    Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse
    FS bringer en artikel i dag om at kemien mellem AA og Feher ikke var den bedste, og at AA under en øvelse i et træningspas i Tyrkiet følte det nødvendigt at overtage øvelsen som Feher havde ansvaret for. Nogen vil kalde det rettidig omhu at skille sig af med Feher inden det risikere at eksplodere mellem hænderne på dem. Det er imø fint at lande en potentielt "skandale" med et forlig om at der brug for en anden, og mere datadrevet type end Feher er.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    Per P
    Helveg.


    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Jeg kan godt lide ideen om en "kulturminister" i OB, som sørger for kulturen er i orden, huskes og efterleves.
    Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.

    Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.

    Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
    Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti
    Per P

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...eher-er-fortid
    Jeg gør ikke, men stoler på at det var endnu en fejl ansættelse

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?
    Tjoee https://www.ob.dk/om-odense-boldklub/ambassadoerkorps/

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en snak med Björn Wesström, der fortæller lidt mere om, hvorfor OB valgte at sige farvel til Michael Hemmingsen og Peter Feher.

    Video: Wesström fortæller om afskeden med Hemmingsen og Feher - OBstruktion
    Tak. For første gang i mine 25 år som fan oplever jeg en leder jeg har tiltro til. Og skal Thorborg mon ikke have lidt sjælden ros her.

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

    Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

    Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
    Det var der da heller ikke efter JH havde haft sit f*ck up udbrud ved at fjerne Høgh og Nedergaard.

    Vi kan jo bare håbe at BW er bedre til at tage kulturen med ind i klubben uden at have været der i flere hundrede år.
    JH fejlede jo 200 % på det punkt, det har jeg svært ved at tro at BW vil gøre.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

    Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

    Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..
    Jeg kan godt lide ideen om en "kulturminister" i OB, som sørger for kulturen er i orden, huskes og efterleves.
    Jeg tror dog ikke det er en post som tåler dagens lys i moderne fodbold. Og vores ejerskab har helt sikkert ikke tanker på en sådan ansættelse.

    Der er ikke nødvendigvis mange bundne opgaver i sådan en rolle, og det er nok svært at måle resultaterne fra "en hygge onkel". Men måske netop derfor kunne det prøves.

    Havde det været en mulighed, så er hemme dog nok ikke manden.
    Ved ikke om vi har en nulevende tidligere spiller/ legende 'på lager' til sådan en rolle? johnny Hansen, sangild, Ulrik p.. mwape miti

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Som jeg skrev andet steds, så ligner ansættelsen af MH et forsøg fra ledelsen på at købe goodwill hos fansene, og lappe på den grøft JH havde gravet mellem klub og fans.
    Martin Davidsen foreslog at man kunne have beholdt MH som bindeled mellem klub og fans og overfor sponsorer. Fastholde en legende og kulturbærer i klubben der kunne holde styr på alle de små ting i klubben som forretningen OS&E ikke giver så meget opmærksomhed.

    Faktisk så er det vis NT der har været længst i OB og efter ham Lars Bjerring og han skal man vist ikke skifte ud hvis man vil fastholde målmandssetuppet.

    Altså er der ikke mange i OB der var med for 10 år siden udover fansne ..

    Leave a comment:

Working...
X