Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sportsdirektør

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Har svært ved at vurdere hvor god han er. For der har godt nok også være hentet underlige spillere i hans tid. Men det kan der jo være mange andre grunde til
    Jeg vurderer ham på det som der er hentet, og ud fra at han har peget på nogle af dem. Men du kan have ret i, at han kan have løst opgaven til 12 ud fra den stillede opgave. Men er det tilfældet, så skal der kigges på rammerne.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Havde forventet en opgradering
    Har svært ved at vurdere hvor god han er. For der har godt nok også være hentet underlige spillere i hans tid. Men det kan der jo være mange andre grunde til

Leave a comment:

• Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Enig, forbinder ham lidt for meget med Jesper Hansen. Måske urimeligt, Ole Nielsen er måske knalddygtig

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    BW vil fortsætte med Ole Spion. Forlængelse til 2025:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...d-chefscouten/

Leave a comment:

• andlox
    replied
    BW vil fortsætte med Ole Spion. Forlængelse til 2025:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-for...d-chefscouten/

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Steffen Nielsen nu assisterende fodbolddirektør:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/steffe...bolddirektoer/

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det giver mere mening. Det ville heller ikke ligne Alm, der altid er fornuftig med sine udtalelser.
    Artiklen er her https://fyens.dk/artikel/derfor-m%C3...28a04b34c0742b

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Arh, var det ikke Flemming Povlsen?
    Beklager, det er min fejl.... det er Kim Ziegler, jeg mente !
    Last edited by Online; 03-03-2022, 14:32.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Har han ikke også været ambassadør for AGF ?
    Arh, var det ikke Flemming Povlsen?

Leave a comment:

• Lennon
    replied

Helveg.

Uuuh Helveg tilbage i OB kunne være lækkert. Han var vidst ikke den store træner, men kulturbærer - Det må man give ham.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Men er det egentligt ikke også lidt det vores tidligere spillere som er ambassadører skal stå for?
    Ambassadørerne skal vel 'sælge' OB udadtil, rundt omrking hvor de færdes. Og har ikke så meget med dagligdagen at gøre. Vil jeg mene.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    som jeg læste artiklen er det ikke noget AA har udtalt sig om om. Jeg forstår det som at det er Leif Rs. konklusion at enhver kunne se at forholdet ikke var velfungerende og at der skulle findes en mindelig løsning.
    Det giver mere mening. Det ville heller ikke ligne Alm, der altid er fornuftig med sine udtalelser.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

Per P
    Har han ikke også været ambassadør for AGF ?

Leave a comment:

• manner
    replied

Det tror jeg ikke nødvendigvis, han har. Jeg har et indtryk af, at OBs rekruttering har været ekstrem dysfunktionel og ret tilfældig gennem lang tid. Det er på høje tid, at der bliver ryddet op, og man får folk med en bred vifte af reel faglighed.

Men nej, Alm burde holde det for sig selv.
    som jeg læste artiklen er det ikke noget AA har udtalt sig om om. Jeg forstår det som at det er Leif Rs. konklusion at enhver kunne se at forholdet ikke var velfungerende og at der skulle findes en mindelig løsning.

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Slet ikke. Til gengæld synes jeg Alm skal klappe kaje og lade være at indikere kure på tråden imellem dem. Jeg går ud fra han selv har været inde over rekrutteringen af Feher, eller i hvert fald har sagt god for ham i sommers og så synes jeg egentlig bare man skal holde det internt, hvis det viser sig det har været til stor fortrydelse. Så må han sgu selv være lidt mere omhyggelig omkring hvad det er for en type han har brug for.
    Det tror jeg ikke nødvendigvis, han har. Jeg har et indtryk af, at OBs rekruttering har været ekstrem dysfunktionel og ret tilfældig gennem lang tid. Det er på høje tid, at der bliver ryddet op, og man får folk med en bred vifte af reel faglighed.

Men nej, Alm burde holde det for sig selv.

Leave a comment:

Working...
X