Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-til-ob-moede/
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

      Hvad er det for et område, du mener, de lukker, som er åbent for offentligheden?
      Jeg ved ikke om alle lukkede træninger er på Røde Stjernes baner, men der har som minimum været en og det er definitivt offentligt område og kan vel ikke lukkes.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Så ved vi det først i aften engang. Om de laver nummeret som mod Horsens hvor de udtager alle de skadede spillere eller rent faktisk bare tager 18 mand med der er spilleklar
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-aab-2/
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #49
          Det blev så det store og nok gennemskuede bluff. Vi må se om der overhovedet er 18 mand klar

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

            Jeg ved ikke om alle lukkede træninger er på Røde Stjernes baner, men der har som minimum været en og det er definitivt offentligt område og kan vel ikke lukkes.
            Enig, Røde Stjerne er et offentligt område. Det undre mig også, at Odense Kommune har givet OB lov til at hegne området ind, samt opsætte en port. Det eneste der kan give mening herfor, må være at OB kan beskytte deres baner fra at blive ødelagt af ubudne gæster på denne måde, at hegn og låge så kan bruges til at lukke området ned i forbindelse med træninger tror jeg aldrig har været meningen fra Odense Kommune, da de har givet tilladelse til dette....

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg

              Enig, Røde Stjerne er et offentligt område. Det undre mig også, at Odense Kommune har givet OB lov til at hegne området ind, samt opsætte en port. Det eneste der kan give mening herfor, må være at OB kan beskytte deres baner fra at blive ødelagt af ubudne gæster på denne måde, at hegn og låge så kan bruges til at lukke området ned i forbindelse med træninger tror jeg aldrig har været meningen fra Odense Kommune, da de har givet tilladelse til dette....
              Det er jo desværre nødvendigt at indhegne sådan et område i vore dage, for at holde folk ude. Ellers er det pludselig invaderet af hundeluftere og unge vandaler på knallert. Bare spørg i Næsby boldklub.
              Der er postet mange penge i nye baner så forstår godt det er hegnet ind.
              Sønderjyske kører med 2 ugentlige træninger lukket btw. AGF har også lukket træning op til deres kampe. Kan ikke se hvad problemet er.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Det er jo desværre nødvendigt at indhegne sådan et område i vore dage, for at holde folk ude. Ellers er det pludselig invaderet af hundeluftere og unge vandaler på knallert. Bare spørg i Næsby boldklub.
                Der er postet mange penge i nye baner så forstår godt det er hegnet ind.
                Sønderjyske kører med 2 ugentlige træninger lukket btw. AGF har også lukket træning op til deres kampe. Kan ikke se hvad problemet er.
                Indhegning giver god mening. Hvis man ikke gør det er det kun et spørgsmål om tid før nogen laver en eller anden form for hærværk derinde.
                Men jeg mener ikke at OB overtager det 100% før sommeren 2020. Pt trænes der også stadig American Football derinde

                Comment


                  #53
                  Gæt hvem der er dommer i dag. Ham som fratog vores sejr mod Sønderjyske i 97' min. Fedt!
                  siden 1887

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Gæt hvem der er dommer i dag. Ham som fratog vores sejr mod Sønderjyske i 97' min. Fedt!
                    Så må myten om at kændelserne udligner sig over sæsonen komme os til gode i dag. Sander laver en kasse i klokkeklar offside i dag

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Gæt hvem der er dommer i dag. Ham som fratog vores sejr mod Sønderjyske i 97' min. Fedt!
                      No problemos han skylder...
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Så må myten om at kændelserne udligner sig over sæsonen komme os til gode i dag. Sander laver en kasse i klokkeklar offside i dag
                        Det er han nok opmærksom på og så er han ekstra påpasselig med ikke at dømme dem på kanten til OB for det skal jo ikke hedde sig ...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Gæt hvem der er dommer i dag. Ham som fratog vores sejr mod Sønderjyske i 97' min. Fedt!
                          Jeps. Og samme dommer som ikke havde styr på reglerne ang ind og udskiftning, i en pokalkamp forleden.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Gæt hvem der er dommer i dag. Ham som fratog vores sejr mod Sønderjyske i 97' min. Fedt!
                            Det var vel strengt taget linievogteren og ikke dommeren. Dommeren skal satme godt nok være sikker og kold i røven, hvis han skal overrule sin linievogter i det tilfælde - faktisk er det ikke rigtigt muligt

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Det er jo desværre nødvendigt at indhegne sådan et område i vore dage, for at holde folk ude. Ellers er det pludselig invaderet af hundeluftere og unge vandaler på knallert. Bare spørg i Næsby boldklub.
                              Der er postet mange penge i nye baner så forstår godt det er hegnet ind.
                              Sønderjyske kører med 2 ugentlige træninger lukket btw. AGF har også lukket træning op til deres kampe. Kan ikke se hvad problemet er.
                              Ja for om man tackler rundt i hundelorte på Dyrskuet eller RS, er jo fuldstændigt ligegyldigt

                              Comment


                                #60
                                HVIS det bliver nødvendigt med Madu så skal han ikke spille back.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X