Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Den er lukket 1 gang om ugen og det er egentlig allerede mærkeligt nok ... altså regner de virkelig med at der lusker spioner rundt og kan de reelt lukke områder som er åbne for offentligheden?
    Jeg tror ikke de er bange for spioner, men blot ikke gider, at modstanderen kan læse sig til opstilling og taktik i Fyns Stiftstidende dagen inden kampen. Det er vel fair nok?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg tror ikke de er bange for spioner, men blot ikke gider, at modstanderen kan læse sig til opstilling og taktik i Fyns Stiftstidende dagen inden kampen. Det er vel fair nok?
      Well, hvis de mener det der står i stiften gør en forskel ... nej jeg mener det er noget fis, træning skal være åben for alle og så må de leve med at nogen ser et gæt på en opstilling (som det har været de sidste mange mange år) ... jeg ved dog ikke hvordan det forholder sig i de andre klubber :).
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

        Well, hvis de mener det der står i stiften gør en forskel ... nej jeg mener det er noget fis, træning skal være åben for alle og så må de leve med at nogen ser et gæt på en opstilling (som det har været de sidste mange mange år) ... jeg ved dog ikke hvordan det forholder sig i de andre klubber :).
        Hold nu op. Træningerne er nomralt pivåbne i OB, og du kan komme ned og snakke med stort set lige hvem, du har lyst til. Så fordi de lukker den en gang om ugen, hvor de sidste detaljer kan pudses af, så sker der sgu nok ikke noget ved det. Det er selvfølgelig irriterende for journalisterne, men det lever jeg også med - også selvom det kun skulle være ganske få procenter eller promiller, man øger sine chancer med sportsligt. Igen, der er så åbent dernede ellers. I de større lande, kan du overhovedet ikke komme i nærheden af en normal træning.

        Comment


          #34
          Har lige hørt en fugl synge om at Barret skulle være klar til truppen og spilleklar~ish. Vi må se

          Comment


            #35
            Håber det passer, det vil være en klar forstærkelse af vores hold! Tænker han bytter direkte plads med Madu..
            Er der noget nyt i forhold til Marco Lund?

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
              Håber det passer, det vil være en klar forstærkelse af vores hold! Tænker han bytter direkte plads med Madu..
              Er der noget nyt i forhold til Marco Lund?
              Nej ved intet. Hørte bare lige dette fra en solid kilde. Men i sidste ende er det jo lægestaben og JM der bestemmer. Ikke Barret selv

              Comment


                #37
                Marco trænede heller ikke i går. Det er ikke til at sige, om det er noget, der holder ham ude af kampen i morgen, men mon ikke der bliver arbejdet på begge scenarier.

                Comment


                  #38
                  Vi har snakket med Jakob Michelsen frem mod kampen mod AaB fredag aften. Udover kampen kommer vi også lidt ind på Mads Frøkjær og Jesper Hansens stop.

                  http://obstruktion.dk/michelsen-har-...tabilt-niveau/

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Den er lukket 1 gang om ugen og det er egentlig allerede mærkeligt nok ... altså regner de virkelig med at der lusker spioner rundt og kan de reelt lukke områder som er åbne for offentligheden?
                    Den var lukket igår

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                      Marco trænede heller ikke i går. Det er ikke til at sige, om det er noget, der holder ham ude af kampen i morgen, men mon ikke der bliver arbejdet på begge scenarier.
                      Vanvittigt med alle de spillere ude

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har snakket med Jakob Michelsen frem mod kampen mod AaB fredag aften. Udover kampen kommer vi også lidt ind på Mads Frøkjær og Jesper Hansens stop.

                        http://obstruktion.dk/michelsen-har-...tabilt-niveau/
                        Taler han måske lidt over sig her til sidst? Mht at der måske kommer en ny struktur?

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Den er lukket 1 gang om ugen og det er egentlig allerede mærkeligt nok ... altså regner de virkelig med at der lusker spioner rundt og kan de reelt lukke områder som er åbne for offentligheden?
                          Hvad er det for et område, du mener, de lukker, som er åbent for offentligheden?

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Taler han måske lidt over sig her til sidst? Mht at der måske kommer en ny struktur?
                            Jeg tror ikke på, han taler over sig. Jeg aner intet om en ny struktur, men jeg ved i hvert fald, at Jakob Michelsen ikke siger noget, der ikke er velovervejet

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

                              Jeg tror ikke på, han taler over sig. Jeg aner intet om en ny struktur, men jeg ved i hvert fald, at Jakob Michelsen ikke siger noget, der ikke er velovervejet
                              Men det lød da på ham at man måske ikke bare skifter 1:1 når han siger “at nu må vi se hvad strukturen bliver”

                              Comment


                                #45
                                Igen en trup med 22 mand:

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-aab-2/

                                JM kan lide at holde kortene tæt på kroppen
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X