Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg ved godt, at jeg bliver upopulær, men hvorfor er folk så vilde med (den nuværende spiller) DH ?

    Ja, han er fynbo, men til sommer har han stort set ikke spillet en kamp i et år !
    Ved godt, at han var anfører og sidenhen fik en skade.... men hvorfor mistede han både anførerbind og startplads, da han var frisk igen Normalt har en anfører vel lidt længere snor....

    Hvis vi skal nærmere toppen er det vel ikke (kun) følelserne, som skal bestemme indkøbene/tilgangen til truppen.... eller hva' ?
    Fordi det i forvejen ikke giver mening at investere så meget kærlighed i et hold der aldrig vinder noget. Vi vil bare have gode fynske drenge på holdet, koste hvad det vil
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

      Fordi det i forvejen ikke giver mening at investere så meget kærlighed i et hold der aldrig vinder noget. Vi vil bare have gode fynske drenge på holdet, koste hvad det vil
      Der var en gang en strategi om fynske spillere og talenter tilsat klassespillere ude fra. Vi har fynboer og dem der er på kanten af at være gode nok. Problemet er at der nærmest ikke er kommet den lovede klasse udefra. Der er jo spillere på holdet, der ikke kan tage 2 med en badebold.

      Comment


        Strategi? Var det ikke bare noget JH fandt på til lejligheden? Den blev aldrig fulgt i hvert fald, med salg af fx Mathias Jørgensen inden han nåede at bidrage til førsteholdet.
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Strategi? Var det ikke bare noget JH fandt på til lejligheden? Den blev aldrig fulgt i hvert fald, med salg af fx Mathias Jørgensen inden han nåede at bidrage til førsteholdet.
          Sikkert nok. JESPER"varm luft" Hansen, var på trods af dårlig kommunikation i stand til at overbevise de folk der er blevet tavse her på forummet, Fyens og SFÅ om at han næsten var en mirakel mand. Det er jo lige før at Trump ser beskeden ud i den sammenhæng.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Sikkert nok. JESPER"varm luft" Hansen, var på trods af dårlig kommunikation i stand til at overbevise de folk der er blevet tavse her på forummet, Fyens og SFÅ om at han næsten var en mirakel mand. Det er jo lige før at Trump ser beskeden ud i den sammenhæng.
            Der er vel ingen herinde som ser JH som mirakel mand. Men sikker mange som prøver at bedømme og kritisere ham også i hensigt af de generelle forhold om klubben og de arbejdsmuligheder han havde.
            ​​​​​Der kan man selvfølgelig komme til forskellige vurderinger især da vi ved ofte ikke hvem tager hvilke beslutninger i ledelsen og hvordan den økonomiske situation konkret er/var.
            Man kan naturligt også bare give JH ansvaret for alt som gik galt, endda når nogen snubler på trappen. Det er en let løsning, men...
            ​​
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Nu der ikke sker andet kan vi da tage en diskussion for og imod JH forfra
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                Nu der ikke sker andet kan vi da tage en diskussion for og imod JH forfra
                Helt fra begyndelsen???
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Sikkert nok. JESPER"varm luft" Hansen, var på trods af dårlig kommunikation i stand til at overbevise de folk der er blevet tavse her på forummet, Fyens og SFÅ om at han næsten var en mirakel mand. Det er jo lige før at Trump ser beskeden ud i den sammenhæng.
                  Jeg er nu ikke så tavs og jeg mener stadig JH har gjort et fint stykke arbejde, med de midler og den strategi der blev sat fra ledelsen.. Han har trods alt formået at skaffe et positivt drift resultat og skabt en god og sund træningskultur igen, ved at købe spillere med ingen eller meget lidt stjernenykker.

                  Jeg skriver meget lidt herinde da jeg rent faktisk hurtigt bliver træt af at læse de samme triste udtalelser fra de samme profiler dag ud og dag ind. Intet sagligt at sige, men blot trælse kommentarer og ligegyldigt negativt fyld.

                  ​​​​​​Nej vi er ikke i top 6. Nej vi har ikke store internationale profiler. Nej vi spiller ikke europæisk. Nej vi kan ikke leve uden vores pengemand NT. Nej vi ser ikke nogle profiler som tilbage i hemmingsen dagene, de type spillere findes bare sjældent i dag.
                  Nej vi er og bliver ikke medaljekandidat indenfor de næste par år.. Lær at leve med det.. Støt holdet og prøv at se bare en smule positivt på tingene engang imellem..
                  Jeg har været fan i 12 år nu.. 1,5-2 sjove og gode år - 10 ret så triste år.. Alligevel tager jeg på stadion hver hjemmekamp. Jeg nyder en sejr og går altid slukøret hjem efter et nederlag.. Sådan er fodbold.. Hvis man vil have store stadions, store profiler, mange succeser, store spillersalg og køb, vindermentalitet og arrogance, jamen så hold med FCK, BIF eller se international fodbold med Real Madrid, Barca, Juventus??

                  OB er og vil nok i et langt stykke tid være et midterhold med få profiler, lokale spillere, turbulente tider, unge spillere, middelmådigt budget, store drømme om Europa og middelmådigt tilskuerfremmøde.. Vi er ikke andet og har ikke været det i mange år.. Vi kan drømme alt det vi vil om vores elskede OB, men det bliver aldrig det samme, men måske en bedre og sjovere udgave end det vi ser PT..

                  FORZA OB. STØT LOKALT OG VÆR MED DEN DAG VI NÅR EUROPÆISK IGEN ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Fuck det , han skal bare hjem til Fyn
                    Point taken

                    Comment


                      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ob-til-sommer
                      "Jeg ved ikke lige, hvordan hans situation er - selvfølgelig har jeg fulgt med i situationen i Heerenveen - men det er ikke sådan, at jeg har gjort mig tanker om hvordan og hvorledes."

                      Så omk i gang med at gøre dig tanker!


                      "Det er ikke noget der er taget stilling til. Som det ser ud lige nu, har vi fået spillere ind som Kasper Larsen, Jørgen Skjelvik og Alexander Juel, så på den position er vi godt dækket ind. Men Daniel er en god spiller, siger Michael Hemmingsen."

                      Nu er Jørgen vel også VB og det er vel en kvalitetsforskel om vi er " dækket ind" med Juel eller Høegh. Desuden har Daniel en særlig X-Factor som kulturbærer og det er noget vi mangler i OB. Hvis DH er interesseret at komme tilbage så SKAL vi skrive med ham. Alt andet er uacceptabelt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ob-til-sommer
                        "Jeg ved ikke lige, hvordan hans situation er - selvfølgelig har jeg fulgt med i situationen i Heerenveen - men det er ikke sådan, at jeg har gjort mig tanker om hvordan og hvorledes."

                        Så omk i gang med at gøre dig tanker!


                        "Det er ikke noget der er taget stilling til. Som det ser ud lige nu, har vi fået spillere ind som Kasper Larsen, Jørgen Skjelvik og Alexander Juel, så på den position er vi godt dækket ind. Men Daniel er en god spiller, siger Michael Hemmingsen."

                        Nu er Jørgen vel også VB og det er vel en kvalitetsforskel om vi er " dækket ind" med Juel eller Høegh. Desuden har Daniel en særlig X-Factor som kulturbærer og det er noget vi mangler i OB. Hvis DH er interesseret at komme tilbage så SKAL vi skrive med ham. Alt andet er uacceptabelt.
                        Jeg må også ærligt sige at jeg var lidt rystet af den udtalelse. Synes det virker en smule dvask hvis man ikke engang har snakket med Daniel om situationen. Som du selv siger, er det jo en usædvanlig god mulighed for at hente en kulturbærer hjem i sin bedste fodboldalder + ham og Kasper har spillet mange kampe sammen. Det ville også kunne frigøre Tverskov til at rykke frem på den defensive midtbane med en firebackkæde bag ham (hvor jeg synes han fungerer klart bedst) - jeg ville i hvert fald personligt være ret godt tilfreds med sådan en konstellation. Ellers ville et tremandsforsvar med Tverskov i midt med Kasper og Daniel på siderne jo ligeledes også være en drøm jo, hvis man vælger at fortsætte med nuværende formation.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-ob-til-sommer
                          "Jeg ved ikke lige, hvordan hans situation er - selvfølgelig har jeg fulgt med i situationen i Heerenveen - men det er ikke sådan, at jeg har gjort mig tanker om hvordan og hvorledes."

                          Så omk i gang med at gøre dig tanker!


                          "Det er ikke noget der er taget stilling til. Som det ser ud lige nu, har vi fået spillere ind som Kasper Larsen, Jørgen Skjelvik og Alexander Juel, så på den position er vi godt dækket ind. Men Daniel er en god spiller, siger Michael Hemmingsen."

                          Nu er Jørgen vel også VB og det er vel en kvalitetsforskel om vi er " dækket ind" med Juel eller Høegh. Desuden har Daniel en særlig X-Factor som kulturbærer og det er noget vi mangler i OB. Hvis DH er interesseret at komme tilbage så SKAL vi skrive med ham. Alt andet er uacceptabelt.
                          Jeg tror helt sikkert at der skal en midtstopper ud før DH kan få plads på holdet, måske de arbejder på et salg af Tverskov, han vil selvfølgelig også gerne prøve sig af i udlandet. Jørgen er oprindeligt midtstopper, han blev omskolet i USA til venstre back, han ser også sig selv bedst, som venstre midtstopper. Håber han spilles ind der, og der i stedet investeres i en decideret venstre back i næste vindue.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Jeg må også ærligt sige at jeg var lidt rystet af den udtalelse. Synes det virker en smule dvask hvis man ikke engang har snakket med Daniel om situationen. Som du selv siger, er det jo en usædvanlig god mulighed for at hente en kulturbærer hjem i sin bedste fodboldalder + ham og Kasper har spillet mange kampe sammen. Det ville også kunne frigøre Tverskov til at rykke frem på den defensive midtbane med en firebackkæde bag ham (hvor jeg synes han fungerer klart bedst) - jeg ville i hvert fald personligt være ret godt tilfreds med sådan en konstellation. Ellers ville et tremandsforsvar med Tverskov i midt med Kasper og Daniel på siderne jo ligeledes også være en drøm jo, hvis man vælger at fortsætte med nuværende formation.
                            MH spiller nok ikke kortene i hånden på nogen, og heller ikke DH. DH har erklæret sin kærlighed til OB, og at det ville være fedt at vende hjem til OB. OB samt fans ville elske det. Måske er Jacob Rasmussen også ved at være moden til en retur til DK - hans nuværende (leje)klub Erzgebirge Aue er efter sigende meget hårdt økonomisk presset og ejeren udelukker ikke en lukning. Hvis valget er der mellem en småskadet DH, og en 22 åring talent med god rutine og erfaring .. hvad vælger MH så.

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                              Jeg tror helt sikkert at der skal en midtstopper ud før DH kan få plads på holdet, måske de arbejder på et salg af Tverskov, han vil selvfølgelig også gerne prøve sig af i udlandet. Jørgen er oprindeligt midtstopper, han blev omskolet i USA til venstre back, han ser også sig selv bedst, som venstre midtstopper. Håber han spilles ind der, og der i stedet investeres i en decideret venstre back i næste vindue.
                              Jeg har ikke læst at han ser sig selv bedst i en treback-kæde eller i midterforsvar et, men jeg ved at det er omvendt mht. at han i USA blev omskolet fra VB til stopper. Oprindeligt kan jeg læse mig til at han faktisk var kant, men blev omskolet til back tidligt i sin professionelle karriere. Om han så er en dygtig nok back ved jeg ikke, men jeg håber at han er og DH kan hentes ind til midterforsvaret i stedet for en type som Marco og- eller et eventuelt stort salg af Obbekjær.
                              Vi hørte også at Skjelvik blev hentet ind, fordi at der kom usikkerhed omkring Barrett sidst i vinduet, så kan ikke forestille mig andet end at han først og fremmest er hentet ind som VB.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg har ikke læst at han ser sig selv bedst i en treback-kæde eller i midterforsvar et, men jeg ved at det er omvendt mht. at han i USA blev omskolet fra VB til stopper. Oprindeligt kan jeg læse mig til at han faktisk var kant, men blev omskolet til back tidligt i sin professionelle karriere. Om han så er en dygtig nok back ved jeg ikke, men jeg håber at han er og DH kan hentes ind til midterforsvaret i stedet for en type som Marco og- eller et eventuelt stort salg af Obbekjær.
                                Vi hørte også at Skjelvik blev hentet ind, fordi at der kom usikkerhed omkring Barrett sidst i vinduet, så kan ikke forestille mig andet end at han først og fremmest er hentet ind som VB.
                                På fanmødet i februar, udtalte han at han ser sig bedst som positionen venstre midtstopper, vi må se hvor de har tænkt sig han skal spille, det virker bare lidt vildt at han aldrig har spillet venstre wingback før, så det mest optimale ville da være at lade ham erstatte Alexander Juel på sigt.

                                Comment

                                Working...
                                X