Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jebali kan ikke sidde på bænken. Han er truppens dyreste spiller, og vi har papirer på ham i 2½ år endnu. Det vil være en kæmpe fiasko, hvis vi ikke som minimum kan få gjort en starter ud af ham.
    Der skal nok blive masser af spille tid til alle de tre angribere, måske endda også Hyllegaard.

    Der vil både komme skader, karantæner og rotation. Måske endda kampe hvor vi spiller 4-3-3 el 3-4-3.

    Tror Jebali kommer til at spille med i alle kampe, hvis han er klar.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mon ikke vi får en fortælling om hvem der også kan spille i angrebet....

      Jeg forstår man ikke vil sprænge banken for Sabbi. Men lidt skuffende man ikke lejer noget ind. Det kan man jo også i teorien nå endnu selvfølgelig
      Bendtner er vel stadig uden kontrakt ;-)

      Comment


        Transfervinduet er lukket, og Jesper Hansen har haft sin sidste dag som sportsdirektør i OB. Inden han forsvandt helt, nåede vi dog at lave dette helt friske interview med ham, hvor han gør status på transfervinduets sidste dag. Vi snakker bl.a. om Jørgen Skjelvik, Jacob Barrett og Emmanuel Sabbi.

        http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...ts-sidste-dag/

        Comment


          Det var da et aktivt vintervindue. Og jeg synes godt om at klubben kom tidligt ud af starthullerne. Det er nok ret sikkert at Bashkim ikke blev erstattet så angrebet bliver dårligere til at begynde med.Og han var vel en kulturbærer, som alene af den grund vil blive savnet.
          Jeg vil ikke fælde dom før efter et par kampe, men jeg tror det er et godkendt vindue som med trænerteamets dygtighed har en chance for top-6.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Spændende vindue tak for underholdning.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Det var da et aktivt vintervindue. Og jeg synes godt om at klubben kom tidligt ud af starthullerne. Det er nok ret sikkert at Bashkim ikke blev erstattet så angrebet bliver dårligere til at begynde med.Og han var vel en kulturbærer, som alene af den grund vil blive savnet.
              Jeg vil ikke fælde dom før efter et par kampe, men jeg tror det er et godkendt vindue som med trænerteamets dygtighed har en chance for top-6.
              Fuldstændig vanvittigt vindue. Vi var jo allesammen begejstret i starten, men så røg stjernen og den direkte afløser kom aldrig. Personligt forventede jeg sabbi. Det hele virkede så oplagt med hans insta og klubbens økonomi. De må simpelthen bare ikke have fundet en anssrændig afløser, og så var vi ikke villige til at smide en overpris.
              mystisk blev det også med vores vb. Ham må vi virkelig tro på, siden vi køber ham uden aftale om salg af barrett. Proaktiv signing ligner det, og det kan jeg lide.
              overall ser jeg ikke så skeptisk på vinduet som andre måske gør. Sabbi er ubetinget en skuffelse, men de øvrige indkøb virker stærke. Jeg lægger også personligt vægt på, at vi i efteråret havde en trup, vi ikke kunne benytte optimalt. Ryan, jebali, jjt, tverskov og kløve er forhåbentligt spillere, som kommer til at præstere mere og bedre end i efteråret. Derfor synes jeg vi kan se fremad imod foråret med optimistiske briller, omend vi måske ikke er forbedret 1-1 i forhold til truppen før 31/12. Jeg er positiv og tror vi kommer til at præstere til top 6

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Fuldstændig vanvittigt vindue. Vi var jo allesammen begejstret i starten, men så røg stjernen og den direkte afløser kom aldrig. Personligt forventede jeg sabbi. Det hele virkede så oplagt med hans insta og klubbens økonomi. De må simpelthen bare ikke have fundet en anssrændig afløser, og så var vi ikke villige til at smide en overpris.
                mystisk blev det også med vores vb. Ham må vi virkelig tro på, siden vi køber ham uden aftale om salg af barrett. Proaktiv signing ligner det, og det kan jeg lide.
                overall ser jeg ikke så skeptisk på vinduet som andre måske gør. Sabbi er ubetinget en skuffelse, men de øvrige indkøb virker stærke. Jeg lægger også personligt vægt på, at vi i efteråret havde en trup, vi ikke kunne benytte optimalt. Ryan, jebali, jjt, tverskov og kløve er forhåbentligt spillere, som kommer til at præstere mere og bedre end i efteråret. Derfor synes jeg vi kan se fremad imod foråret med optimistiske briller, omend vi måske ikke er forbedret 1-1 i forhold til truppen før 31/12. Jeg er positiv og tror vi kommer til at præstere til top 6
                Puuh og bob-bob BKs direkte afløser er vel Lieder som har har mange af de spidskompetencer som Bashkim har. God fysik, også bedre end Bashkims imø, god til dybdeløb, aggressiv osv. Jeg er ikke overrasket over at Han blev hentet før Sabbi. Næsten alle hold i SL vil se lidt forpjuskede ud hvis de solgte Bashkim på toppen af hans karriere

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg

                  Der skal nok blive masser af spille tid til alle de tre angribere, måske endda også Hyllegaard.

                  Der vil både komme skader, karantæner og rotation. Måske endda kampe hvor vi spiller 4-3-3 el 3-4-3.

                  Tror Jebali kommer til at spille med i alle kampe, hvis han er klar.
                  Det er svært at forestille sig andet end at alle mand får spilletid i angrebet, især når OB skal være så flexible som JM mener vi skal være. Jeg håber dog at JM har modet til at stille med det stærkeste hold til en given modstander uden at skele til status i truppen .. eller lønseddel for sags skyld.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg kunne godt tænke mig at der blev investeret mere i truppen. Sådan som transfervinduet er løbet, så ER de fleste penge landet i lommen på Leasy.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Jeg kunne godt tænke mig at der blev investeret mere i truppen. Sådan som transfervinduet er løbet, så ER de fleste penge landet i lommen på Leasy.
                      Det kunne man vel altid godt tænke sig - især når man kigger ind i et forår, hvor top 6 er inde for rækkevidde, men som også kan gå hen og blive noget af en gyser, hvis man lander i den forkerte nedrykningspulje. Omvendt, så er der jo ikke noget mærkeligt i, at vi er nødt til at lave et forholdsvis solidt plus på transfersiden for ikke at blive ved med at lave røde regnskaber. Og så er det vel noget af et (mærkeligt) postulat, at de fleste af pengene skulle være landet i lommen på Thorborg trods alt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Jeg kunne godt tænke mig at der blev investeret mere i truppen. Sådan som transfervinduet er løbet, så ER de fleste penge landet i lommen på Leasy.
                        Eller der er lagt lidt i læderet så Hemmingsen kan starte godt ud i sommerens vindue.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Der var en del spillere der fik ophævet kontrakter igår .. nogen der ved om Jørgen er udset til venstre back eller venstre centralt?

                          https://www.transfermarkt.com/sebast.../spieler/37981

                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Mon ikke vi får en fortælling om hvem der også kan spille i angrebet....

                            Jeg forstår man ikke vil sprænge banken for Sabbi. Men lidt skuffende man ikke lejer noget ind. Det kan man jo også i teorien nå endnu selvfølgelig
                            “Det lykkedes altså ikke at få Sabbi til OB allerede nu, og Jesper Hansen fortæller, at man ikke har forsøgt at hente en anden ind i stedet for.

                            – Nej, vi synes, vi har en rigtig fin trup nu her, og vi synes, vi står rigtig godt rustet til kampen om top seks”

                            Skal du ikke forvente ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                              Transfervinduet er lukket, og Jesper Hansen har haft sin sidste dag som sportsdirektør i OB. Inden han forsvandt helt, nåede vi dog at lave dette helt friske interview med ham, hvor han gør status på transfervinduets sidste dag. Vi snakker bl.a. om Jørgen Skjelvik, Jacob Barrett og Emmanuel Sabbi.

                              http://obstruktion.dk/jesper-hansen-...ts-sidste-dag/
                              Syntes nu stadig godt man kunne have ledt efter en angriber der kunne komme ind på en 1/2 årlig lejeaftale. Kommer der en skade til Jebali eller Sander vil vi bruge hele foråret på at vræle/tale om hvor ultra tynd vores offensiv er. Så det håber jeg at man stadig lige leder efter ved de transferfrie.

                              Ellers må vi sige at det har været det vildeste vindue i mandsminde og jeg håber at man stadig vil have et nogenlunde aktivt sommervindue hvor en spiller som Tverskov nok står på affyringsrampen som et stort millionsalg, Obbekjær skal sælges hvis han ikke vil forlænge, mens Marco Lund nok også skal videre for en noget mindre pose penge.
                              Madu bliver næppe forlænget og kan som evt 5 sommerafgang(incl Barret) gøre at vi skal på forsvarsjagt igen, selvom Christian Vestergaard sagtens kan overtage for Marco eller Obbekjær i truppen som en af de yderste mandater

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
                                Det lugter af et forår med;

                                OC

                                Kasper - Tverskov - Jørgen

                                Ryan - Aron - Drachman - Kløve - Barret

                                Lieder - Sander
                                Så du har ikke plads til vores bedste boldspillere.

                                Comment

                                Working...
                                X