Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2019/2020
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jamen, jeg er enig med dig baseret på fortiden
Men, når man skulle have en erstatning (i form) her og nu som kunne erstatte Leeuwin, var Kasper vel at foretrække fremfor Daniel ?
Der er ikke meget vægt i, at kommentere på et niveau som ligger flere år tilbage, i relation til hvad han kan nu, andet end at han da skal have udviklet sig en del, hvis det skal funke.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Bum bum, nu ved jeg godt at jeg er ham den dumme ikke-fan, men umiddelbart vil jeg mene at Høegh viste det højeste niveau i OB og på baggrund af hvor de har spillet og hvad de har fået af kampe også i udlandet og at Kasper Larsen lavede flere fejl/så lidt tung ud.
Men det er svært at sige noget før han har spillet lidt kampe igen, jeg kommer ikke til at mene noget med overbevisning før det.
Det bliver interessant at se for i har godt nok skiftet meget ud.
Men, når man skulle have en erstatning (i form) her og nu som kunne erstatte Leeuwin, var Kasper vel at foretrække fremfor Daniel ?
Leave a comment:
-
Ved godt at han er Odense-dreng.... men har så ikke helt forstået hypen her i transfervinduet.... så giver Kasper-handlen da mere mening !
Men det er svært at sige noget før han har spillet lidt kampe igen, jeg kommer ikke til at mene noget med overbevisning før det.
Det bliver interessant at se for i har godt nok skiftet meget ud.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Det er korrekt, transfermarkt er umiddelbart den mest præcise side ... men det er vel også den du bruger.
Først skadet og derefter på bænken en del kampe.
Leave a comment:
-
Kan det passe, at han kun har spillet tre kampe denne sæson
I følge Tranfermarkt er det 6 minutter fordelt på tre kampe.... størstedelene af de resterende kampe på bænken, når han ikke har været skadet eller decideret udeladt af truppen.
Spændende hvilken forfatning han er i til sommer, hvis den tendens holder / oplysningerne er rigtige
Først skadet og derefter på bænken en del kampe.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Og hvor tænker du OB havde været uden Thorborg?
Jeg tror nu nok Thorborg havde klaret sig uden OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
Han er skadet, så bare rolig
I følge Tranfermarkt er det 6 minutter fordelt på tre kampe.... størstedelene af de resterende kampe på bænken, når han ikke har været skadet eller decideret udeladt af truppen.
Spændende hvilken forfatning han er i til sommer, hvis den tendens holder / oplysningerne er rigtigeLast edited by Online; 02-02-2020, 14:57.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Som jeg også skrev er det løse vurderinger der nok ikke er 100% korrekte men heller ikke langt fra sandheden.
Lad os tage dem
Ramon Leeuwin har jeg hørt lå omkring 400.000 euro. Måske lidt lavere men nok heller ikke langt fra
Kadrii beløb har floreret mellem 10 og 15 mill. Longway som før har vidst lidt siger ca 14. Jeg tog den gyldne mellemvej
Vi ophævede med AK efter hans aftale med SdJ var på plads. Det giver sjældent et sign of fee. Det tvivler jeg på i dette tilfælde
Greve og Eske er nok blevet handlet i nogle hundrede tusinde. Tvivler på det er meget lavere end en 1/2 million
Christian Eriksen er 1,3% af 150 mill
En ekstra udgift kunne selvfølgelig også være de evt 10% til FCK for Kadrii handlen. Men den er 50/50 IMO
Leave a comment:
-
[QUOTE=fmprOB;n252096]Peter Sørensen fra Hobro skyder tilbage på OB om at vores Sabbi interesse ikke var særlig stor ift de bud der kom
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...bbi-interesse/[/QUOTE
oki lyder nu heller ikke helt urealistisk
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægJeg er sikker på at der bliver trukket rigeligt ud til at han ikke går i seng ked af det. Jeg kan f.eks. huske Zohore-salget, som røg lige i Leasy-kassen. Kadrii-pengene ryger der nok også lidt af i Leasy-kassen. Jeg tror udmærket at han ved, at man skal betale skat af overskud, så det er ikkr noget han som sådan higer efter i OB. Værdien af fodboldklubben overstiger dét som han putter i klubben. Det er jeg sikker på
Jeg tror nu nok Thorborg havde klaret sig uden OB
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Omvendt siger han jo heller ikke noget om deres modbud så der har nok ikke været interesse i at sælge alligevel ...
Det må tiden vise om det var rigtig eller forkert. Tænker det er en beslutning både Jakob,Jesper,Michael,Niels og Enrico har været enige om
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Hvor har du salgspriserne fra og tænker du ikke AK har fået en pose penge med herfra?
Lad os tage dem
Ramon Leeuwin har jeg hørt lå omkring 400.000 euro. Måske lidt lavere men nok heller ikke langt fra
Kadrii beløb har floreret mellem 10 og 15 mill. Longway som før har vidst lidt siger ca 14. Jeg tog den gyldne mellemvej
Vi ophævede med AK efter hans aftale med SdJ var på plads. Det giver sjældent et sign of fee. Det tvivler jeg på i dette tilfælde
Greve og Eske er nok blevet handlet i nogle hundrede tusinde. Tvivler på det er meget lavere end en 1/2 million
Christian Eriksen er 1,3% af 150 mill
En ekstra udgift kunne selvfølgelig også være de evt 10% til FCK for Kadrii handlen. Men den er 50/50 IMO
Leave a comment:
Leave a comment: