Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Oliver Lund hyldest tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oliver Lund hyldest tråd

    En stor hyldest til Oliver Lund, som har hævet sit niveau betragteligt. De store fejl er blevet mindre og færre, og fighten er vigtig for OB og klubbens DNA.

    Oliver Lund kan også score mål, lave assists og udfordre modstandene. Han er over det hele. Når Oliver Lund har bolden, så ved vi at der kan ske noget. Han prøver.

    Nogle kommer på stadion for at se 'flot' fodbold - jeg kommer for at se Oliver Lund!

    Jeg har ikke navn og nummer på min OB-trøje. Men det skal jeg have: Oliver Lund. Han er OB
    Last edited by Københavnstinker; 02-10-2019, 03:54.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    En stor hyldest til Oliver Lund, som har hævet sit niveau betragteligt. De store fejl er blevet mindre og færre, og fighten er vigtig for OB og klubbens DNA.

    Oliver Lund kan også score mål, lave assists og udfordre modstandene. Han er over det hele. Når Oliver Lund har bolden, så ved vi at der kan ske noget. Han prøver.

    Nogle kommer på stadion for at se 'flot' fodbold - jeg kommer for at se Oliver Lund!

    Jeg har ikke navn og nummer på min OB-trøje. Men det skal jeg have: Oliver Lund. Han er OB
    Om han ligefrem fortjener en hyldesttråd ved jeg nu ikke. Men manden er 100% overraskelsen anno 2019 og har generelt set været en af vores absolut bedste. Han er jo også gået fra at være yderst mandat til at være en af de første på holdkortet. Satme stærkt

    Comment


      #3
      Hele historien bag ham er jo også bare ren HCA ... love it, og hatten af for ham og han ukuelige fight!

      Comment


        #4
        Jeg er stadig lunken ved ham i forsvarskæden, men som wingback er jeg helt tryg. Han har virkelig bare grebet chancen og taget michelsens stil til sig, som passer ham langt bedre end al det småspil som blev forventet af ham under Kent. Nu har han direkte slået en af sidste sæsons store profiler af på VB, selvom han har spillet langt størstedelen af sin tid som HB. Det er klasse og viser også bare at spillere kan nå langt ved hårdt arbejde og tro på sig selv. Det er en kæmpe inspiration for vores unge spillere, som måske sidder og hænger lidt med mulen over ikke at være tættere på spilletid. Fight for det, så får I sgu chancen for at vise jeres værd i OB!
        Nu håber jeg bare ikke at det bliver ham, men juel som rykkes ned når vi skal bruge en vikar for karantæneramte Marko.

        Comment


          #5
          Der er i hvert fald noget Detlefsen/Schjønberg-vanvid over ham som har været savnet.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            #6
            Hyldest ligefrem? Det tænker jeg må hænge sammen med lave forventninger og præstationer svingende mellem “åh Gud” og “fedt” inden for få sekunder af samme kamp. Vilje, personlighed og topniveau er klart en gevinst. Stabilitet, fejlbeslutninger og deciderede koks, som der heldigvis er blevet markant færre af, giver en spiller, nan elsker i glimt men ærligt frygter vil dumme sig i større dele.

            men hyldest af mennesket OL - klart!

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Hyldest ligefrem? Det tænker jeg må hænge sammen med lave forventninger og præstationer svingende mellem “åh Gud” og “fedt” inden for få sekunder af samme kamp. Vilje, personlighed og topniveau er klart en gevinst. Stabilitet, fejlbeslutninger og deciderede koks, som der heldigvis er blevet markant færre af, giver en spiller, nan elsker i glimt men ærligt frygter vil dumme sig i større dele.

              men hyldest af mennesket OL - klart!
              Han har været en af OB's bedste, og mest stabile, i mange kampe i denne sæson. På ugens hold i Tipsbladet 3 gange. Han har spillet en super stabil sæson indtil videre.

              Comment


                #8
                Jeg vil gerne indrømme, at jeg var meget skeptisk, da vi signede ham i vinters. Jeg tænkte virkelig, at det ville blive halvskidt, selv om jeg altid har kunnet lide hans fight. Samlet set må jeg bare erkende, at jeg tog fejl - så på den måde ok med at hylde en spiller, som måske fik en lidt lunken modtagelse. Oliver har bare noget, som holdet har brug for; uanset om der så også er nogle smuttere.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Jeg vil gerne indrømme, at jeg var meget skeptisk, da vi signede ham i vinters. Jeg tænkte virkelig, at det ville blive halvskidt, selv om jeg altid har kunnet lide hans fight. Samlet set må jeg bare erkende, at jeg tog fejl - så på den måde ok med at hylde en spiller, som måske fik en lidt lunken modtagelse. Oliver har bare noget, som holdet har brug for; uanset om der så også er nogle smuttere.
                  Jeg har nu altid kunne se fightergenet i OL, det er vel på højde med CNs, så egentlig var jeg ikke specielt skeptisk dengang. Han passer jo perfekt til Jacobs tilgang til OB-holdet. Når OL så evner at få minimeret de fejl der har været er han en stensikker gevinst, og en rigtig publikumsspiller.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Jeg kunne også allerede ved aftalen med Oliver se det fornuftige i den handel, modsat andre som allerede inden man havde set ham spille, efterlyste en større stjerne istedet.
                    Dog har han alligevel overrasket mig positivt med hans fight og placerings evne.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Jeg kunne også allerede ved aftalen med Oliver se det fornuftige i den handel, modsat andre som allerede inden man havde set ham spille, efterlyste en større stjerne istedet.
                      Dog har han alligevel overrasket mig positivt med hans fight og placerings evne.
                      Nu er konteksten jo vigtig, og ja, både i det forrige og i dette vindue, efterlyser jeg en større profil i det defensive, som for alvor kan løfte os. OL har uden tvivl gjort det bedre, end jeg havde forventet, og han har uden tvivl grebet chancen, og efterhånden spiller han en fin wingback (hvilket han ikke har gjort hele tiden, men han er vokset). Men inden man går helt i selvsving og rejser en statue af manden, så har han altså også cementeret, at han ikke har evnerne til en central forsvarsplads, og han har begået graverende fejl der.

                      Så jeg må jo blankt erkende, at han har løftet sig spil, og hans indstilling og fight har været super og han bærer helt klart noget OB DNA i sig, og dermed bidrager han også fint til kulturen. Så jeg erkender, at jeg tog fejl ift. hans berettigelse i OB, han har en berettigelse. Men det ændrer ikke på, at vi stadig venter på den kvalitetsspiller i det centrale forsvar, vi meget snart kan få desperat brug for. Man skal jo huske, at vi ikke som hold bliver løftet af OL, på den måde er han ikke en bærende profil, selvom han har gjort det godt. så den del af kritikken holder altså stadigvæk fuldt ud. Kritikken på den handel har været, og er stadig, at vi i den grad mangler en signing i det defensive der løfter os ift. placeringer og ift. spillets kvalitet.

                      Comment


                        #12
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...e-oliver-lund/
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Nu er konteksten jo vigtig, og ja, både i det forrige og i dette vindue, efterlyser jeg en større profil i det defensive, som for alvor kan løfte os. OL har uden tvivl gjort det bedre, end jeg havde forventet, og han har uden tvivl grebet chancen, og efterhånden spiller han en fin wingback (hvilket han ikke har gjort hele tiden, men han er vokset). Men inden man går helt i selvsving og rejser en statue af manden, så har han altså også cementeret, at han ikke har evnerne til en central forsvarsplads, og han har begået graverende fejl der.

                          Så jeg må jo blankt erkende, at han har løftet sig spil, og hans indstilling og fight har været super og han bærer helt klart noget OB DNA i sig, og dermed bidrager han også fint til kulturen. Så jeg erkender, at jeg tog fejl ift. hans berettigelse i OB, han har en berettigelse. Men det ændrer ikke på, at vi stadig venter på den kvalitetsspiller i det centrale forsvar, vi meget snart kan få desperat brug for. Man skal jo huske, at vi ikke som hold bliver løftet af OL, på den måde er han ikke en bærende profil, selvom han har gjort det godt. så den del af kritikken holder altså stadigvæk fuldt ud. Kritikken på den handel har været, og er stadig, at vi i den grad mangler en signing i det defensive der løfter os ift. placeringer og ift. spillets kvalitet.
                          Jeg er enig. OL er en fin reserve, men niveauet er til første division hvis han skal spille fast. Der er alt for mange børnesygdomme i hans spil. I perioder kunne han ikke spille sig på Lyngby førstedivisions hold.
                          Jeg respektere han 100% indsats i alle kampe og dueller, det er en kæmpe kvalitet, men desværre har han ikke hele pakken.

                          Comment

                          Working...
                          X