Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-ACH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Hvad har dette at gøre med om vores 5 skadede spillere bliver klar?


    Back on topic. Jeg frygter virkelig den her kamp. Horsens kommer indestængt efter at blive snydt så vandet driver mod Esbjerg og OB har det notorisk svært mod hold der pakker sig godt. Det er et afgørende moment for, om jeg har genvundet tiltroen til holdet, og dermed må trække min kritik foreløbigt i land. Med to sejre i streg vil det virkelig se godt ud ift. top-6. Omend intet jo er afgjort endnu selvfølgelig.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg



      Back on topic. Jeg frygter virkelig den her kamp. Horsens kommer indestængt efter at blive snydt så vandet driver mod Esbjerg og OB har det notorisk svært mod hold der pakker sig godt. Det er et afgørende moment for, om jeg har genvundet tiltroen til holdet, og dermed må trække min kritik foreløbigt i land. Med to sejre i streg vil det virkelig se godt ud ift. top-6. Omend intet jo er afgjort endnu selvfølgelig.
      Hvorfor denne ?? Jeg spørger hvad bare det ene har at gøre med det andet..

      Nu skal vi lave om i forsvaret og det kan være at vi skal score 2-3 mål for at vinde. Det bliver svært som du også selv skriver
      Men de har heldigvis en pokalkamp i Thisted i morgen aften og har ikke længe at restituere i. Så der har vi en lille fordel

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvorfor denne ?? Jeg spørger hvad bare det ene har at gøre med det andet..

        Nu skal vi lave om i forsvaret og det kan være at vi skal score 2-3 mål for at vinde. Det bliver svært som du også selv skriver
        Men de har heldigvis en pokalkamp i Thisted i morgen aften og har ikke længe at restituere i. Så der har vi en lille fordel
        Fordi jeg var enig med dig i, at det var totalt mærkeligt at skrive det der med OC sangen:-) sorry hvis det blev misforstået.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          Fordi jeg var enig med dig i, at det var totalt mærkeligt at skrive det der med OC sangen:-) sorry hvis det blev misforstået.

          Comment


            #20
            FS skriver i dag at, som tidligere nævnt i tråden, at det ikke ser ud som de skadede spillere er klar til denne kamp. Desuden melder de om både Kadrii og Drachmann er tvivlsomme men at der er gode forhåbninger om at de når at blive klar
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              FS skriver i dag at, som tidligere nævnt i tråden, at det ikke ser ud som de skadede spillere er klar til denne kamp. Desuden melder de om både Kadrii og Drachmann er tvivlsomme men at der er gode forhåbninger om at de når at blive klar
              Jeg ville sætte Obbekjær ind istedet for Marco så der ikke skal rokeres for meget rundt på pladserne. Og så skal Frøkjær have chancen igen da det nok mere bliver en kamp efter hans hoved.

              Men nu må flere af de skadede altså til snart at blive klar. Her kan man sige at en landskampspause kommer rigtig belejligt

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg ville sætte Obbekjær ind istedet for Marco så der ikke skal rokeres for meget rundt på pladserne. Og så skal Frøkjær have chancen igen da det nok mere bliver en kamp efter hans hoved.

                Men nu må flere af de skadede altså til snart at blive klar. Her kan man sige at en landskampspause kommer rigtig belejligt
                Det bliver spændende at se. Det oplagte valg er jo at smide Madu ind, så Juel kan rykke ind. Han virkede bare ret shaky imod otterup, så det kan godt bane vejen for at vi får obbekjær at se. Alternativt kan vi stille i en fræk 4-3-3, men det er nok tvivlsomt oven på en kamp, hvor det fingerede så fint. Er der dog nogen som kan finde på at lave sådan et nummer, så er der michelsen. Horsens bliver en anderledes modstander, så det kan godt være der bliver tænkt ud af boksen med vores mange skader

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Det bliver spændende at se. Det oplagte valg er jo at smide Madu ind, så Juel kan rykke ind. Han virkede bare ret shaky imod otterup, så det kan godt bane vejen for at vi får obbekjær at se. Alternativt kan vi stille i en fræk 4-3-3, men det er nok tvivlsomt oven på en kamp, hvor det fingerede så fint. Er der dog nogen som kan finde på at lave sådan et nummer, så er der michelsen. Horsens bliver en anderledes modstander, så det kan godt være der bliver tænkt ud af boksen med vores mange skader
                  Problemet med at smide AJA ind i midten er at du ændrer på 3 pladser ift sidst. På den anden måde ændrer du 1

                  Comment


                    #24
                    Stadig muligt at Jebali,Opondo og Barret bliver klar

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-naeste-runde

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                      Det bliver spændende at se. Det oplagte valg er jo at smide Madu ind, så Juel kan rykke ind. Han virkede bare ret shaky imod otterup, så det kan godt bane vejen for at vi får obbekjær at se. Alternativt kan vi stille i en fræk 4-3-3, men det er nok tvivlsomt oven på en kamp, hvor det fingerede så fint. Er der dog nogen som kan finde på at lave sådan et nummer, så er der michelsen. Horsens bliver en anderledes modstander, så det kan godt være der bliver tænkt ud af boksen med vores mange skader
                      Ville hellere give Obbekjær chancen. Juel og Frøkjær var er godt match mod Herning på højre side.
                      Men til sidst går det vel om de 11 på banen - ligegyldigt hvem de er - viser de samme vilje og indsats og disciplin som i kampen mod FCM. Så har vi de tre point. Hvis de undervurderer kampen efter den ros de fik sidste runde, så går det let galt. Håber de står med begge ben på jorden og tager Horsens- kampen ikke for let.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Jeg vidste ikke at horsens spiller pokal kamp i aften, det er da umiddelbart en stor fordel. Forhåbentligt kam Thisted trække dem helt til straffe :)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Jeg vidste ikke at horsens spiller pokal kamp i aften, det er da umiddelbart en stor fordel. Forhåbentligt kam Thisted trække dem helt til straffe :)
                          Ja, det kan i hvert fald ikke være en ulempe tænker jeg. Medmindre de vinder 9-0 og banker selvtillidskontoen helt i top.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Ja, det kan i hvert fald ikke være en ulempe tænker jeg. Medmindre de vinder 9-0 og banker selvtillidskontoen helt i top.
                            Det gør de så ikke Thisted har netop u'lignet til 1-1 med 20 min. tilbage

                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              ACH vandt så 2-1 på et mål i 89. Minut ...

                              Kender ikke lige opstillingen, men de har da måtte slås for det, til sidste fløjt

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                ACH vandt så 2-1 på et mål i 89. Minut ...

                                Kender ikke lige opstillingen, men de har da måtte slås for det, til sidste fløjt
                                Ærgerligt de ikke fik en forlænget...

                                Comment

                                Working...
                                X