Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal kamp Otterup-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snagglepuss
    replied
    Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!

Leave a comment:

• Vandhunden
    replied
    Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    Det må simpelthen være den ringeste OB kamp jeg har set gennem de sidste mange år!
    Hvor er det dog ynkeligt, at JM ikke tør bruge nogle af de unge talenter fra start. Meget kan man sige om, at andre Superliga klubber også har svært ved at klare sig gennem denne runde i pokalen, MEN de har trods alt modet til at bringe deres unge talenter fra start.
    OBs talentarbejde er da helt spildt, hvis man ikke tør bruge talenterne i en kamp mod et Danmarksserie hold, tænker da, at talenterne må komme med en helt anden slut, end den man så på banen igår!
    Jeg var også skuffet over at Eskesen,Frøkjær og Obbekjær ikke kunne få noget lign fuld tid...

Leave a comment:

• Vandhunden
    replied
    Det må simpelthen være den ringeste OB kamp jeg har set gennem de sidste mange år!
    Hvor er det dog ynkeligt, at JM ikke tør bruge nogle af de unge talenter fra start. Meget kan man sige om, at andre Superliga klubber også har svært ved at klare sig gennem denne runde i pokalen, MEN de har trods alt modet til at bringe deres unge talenter fra start.
    OBs talentarbejde er da helt spildt, hvis man ikke tør bruge talenterne i en kamp mod et Danmarksserie hold, tænker da, at talenterne må komme med en helt anden slut, end den man så på banen igår!

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Når man ser FCK idag og det BIF har gang i(0-0 efter 30 min) kan man jo så ikke sige det er typisk OB eller er for dårligt..
    Mange af de andre kan heller ikke bare lunte sig igennem..
    FCK var godt nok ringe. De troede de kunne gå sejren hjem.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Sayouba Mandé, der er meget glad for hans OB-debut i kampen mod Otterup.

http://obstruktion.dk/video-mande-er...-sin-ob-debut/

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Når man ser FCK idag og det BIF har gang i(0-0 efter 30 min) kan man jo så ikke sige det er typisk OB eller er for dårligt..
    Mange af de andre kan heller ikke bare lunte sig igennem..

Leave a comment:

• Chuck
    replied
    Super tur til Otterup - morede os fint, tæt på OB’s bænk, med en munter linjevogter:

”Jamen jeg kan jo ikke løfte kæppen højere!”

Billige øl og franske, og det regnede ikke - fin tur

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Skuffende præsentation, og skuffende vi ikke bringe obbekjær i spil!
    Nok det dårligste vi har spillet siden Kent Nielsen tiden

Leave a comment:

• stonebear
    replied
    Fesen kamp af OB, og skuffende stemning uden for banen. Selvfølgelig nemt at kritisere når man selv sidder hjemme på en stream, men alt i alt virkede det som en flad oplevelse. Havde man så i det mindste fået set en masse minutter til talenterne, men ak. Well, vi er videre uden skader og sved på panden.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    ØV! Idéforladt, uinspireret, langsomt! Det var alt andet end en fornøjelse at se kampen.

Leave a comment:

• JrEwing
    replied
    Sikke en sommerkamp. Greve vel det bedste indslag, som fik fightet og gjort sig godt bemærket, AK helt det modsatte, det må vel være hans sidste kamp.

Leave a comment:

• OBSch
    replied
    Stille og rolig 2-0, uden at risikere skade og lign. Fint, videre. PS flot Sander kasse fra 25m...

Leave a comment:

• anglicantian
    replied
    Doven indsats.

Leave a comment:

• mckellberg
    replied
    Elendig kamp af OB... kæft en omgang øjenbæ

Leave a comment:

Working...
X