Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal kamp Otterup-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

Det er faktisk præcis det han skal, det er sådan man udvikler spillere.
    Mener du seriøst at der skal stilles stærkeste hold hver eneste gang og at udvikingen af unge spillere på den måde skal limiteres i voldsom grad ... det vil jeg mene er meget kortsigtet og ikke smart for hverken klub eller spiller.
    Det kommer vel også an på hvilken spiller man er. Der findes jo den slags spillere, som ikke vil pleases frem, men decideret fortæller at han ikke vil bruges før han er bedre end en af dem, som normalt spiller. Hvis Obbekjær er en af dem, så er det jo trænerens opgave at fortælle at den og den spiller stadig er bedre.
    når det er sagt, så synes jeg også det var skuffende Obbekjær ikke kom ind, når nu tverskov måtte gå ud i pausen.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg

Obbekjær er selv meget realistisk omkring hans rolle på holdet, i modsætning til andre af de unge spillere.

Han ved godt selv, at han skal vente på sin chance, og at han skal arbejde hårdt for at vise sig frem, hvilket han bestemt også gør.

Der er ingen tvivl om, at han har et stort potentiale, men selvfølgelig skal han ikke spille, før han naturligt slår en af de andre af, fordi han er bedre.
    Det er faktisk præcis det han skal, det er sådan man udvikler spillere.
    Mener du seriøst at der skal stilles stærkeste hold hver eneste gang og at udvikingen af unge spillere på den måde skal limiteres i voldsom grad ... det vil jeg mene er meget kortsigtet og ikke smart for hverken klub eller spiller.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Obbekjær er selv meget realistisk omkring hans rolle på holdet, i modsætning til andre af de unge spillere.

Han ved godt selv, at han skal vente på sin chance, og at han skal arbejde hårdt for at vise sig frem, hvilket han bestemt også gør.

Der er ingen tvivl om, at han har et stort potentiale, men selvfølgelig skal han ikke spille, før han naturligt slår en af de andre af, fordi han er bedre.
    Tag den Eskesen....

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied

Der kommer ikke til at gå et par sæsoner med Obbekjær, så er han væk.
    Hvis han får spilletid bliver han mere værd p.g.a. eksponering og præstationen, får mere selvtilid af tilliden og bliver en bedre spiller.

Jeg bekymrer mig ikke om OB`s pengepung, men det er skidt at holde en så god spiller ude, det gavner bestemt ikke hans udvikling.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Hvis han får spilletid bliver han mere værd p.g.a. eksponering og præstationen, får mere selvtilid af tilliden og bliver en bedre spiller.

Jeg bekymrer mig ikke om OB`s pengepung, men det er skidt at holde en så god spiller ude, det gavner bestemt ikke hans udvikling.
    Jeg tror bestemt at Obbekjær er tiltænkt en rolle på holdet næste sæson. Om det så går sådan er lidt op til ham selv og hans talent.
    Lige pt syntes jeg han er på den rigtige hylde i en alder af 17 år med fuld spilletid på U19 og reserveholdet samt diverse landsholdsaktiviteter.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied

Bingo!

Obbekjær skal nok få hans kampe de næste par sæsoner og blive til noget.
    Eskesen var ikke kommet ind i kampen mod Otterup, hvis vi ikke havde scoret til 2-0. Han er meget langt fra holdet lige nu, og viser heller ikke det store til træning, der skal få ham tættere på holdet.
    Frøkjær fik chancen i hele anden halvleg, og gjorde ikke noget væsen af sig.

Der er en grund til, at de unge ikke spiller. De er ikke gode nok.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Bingo!

Eskesen var ikke kommet ind i kampen mod Otterup, hvis vi ikke havde scoret til 2-0. Han er meget langt fra holdet lige nu, og viser heller ikke det store til træning, der skal få ham tættere på holdet.

De er nød til at sætte lidt mere turbo på udlejning af de unge på et lidt lavere niveau. For vores talenter er generelt ikke gode nok til at konkurrere om spilletid. Specielt ikke de offensive.
    Ærgeligt at vi ikke lige har et etableret fynsk hold i 1.Div hvor man kunne sende spillere på udlejning som uden tvivl ville være gavnligt for alle parter.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Hvis det er trænerens opfattelse at de unge end ikke er gode nok til at spille mod en Danmarksserie hold er vi så ikke ved at bære derhenne hvor der skal ryddes ud i den unge flok?
    Bingo!

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvornår er der lodtrækning til næste runde?
    I dag efter FCM's kamp

Leave a comment:

• Magge
    replied

Mit perspektiv er landsholdet, men det er helt håbløst og hvis jeg var fan ville jeg være dybt skuffet over trænerens manglende tro på de unge spillere.
    Hvis det er trænerens opfattelse at de unge end ikke er gode nok til at spille mod en Danmarksserie hold er vi så ikke ved at bære derhenne hvor der skal ryddes ud i den unge flok?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Hvornår er der lodtrækning til næste runde?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...
    Det er ikke i en kamp mod Otterup man lærer noget, men i den daglige træning. Så det kan nu være lige meget hvem der spiller.
    Obbekjær kunne sagtens have spillet kampen, men det gjorde han ikke.

Leave a comment:

• Snagglepuss
    replied
    Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
    Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!
    Lige indtil 2-2...

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Snagglepuss Se indlæg
    Skive på 2-1 med 10 minutter tilbage af overtiden! Bye bye Brøndby!
    Desværre kun for to minutter. 2:2 nu.

Leave a comment:

• Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vandhunden Se indlæg
    Enig, i sidste sæson havde Julius mange gode indhop og lignede en spiller, der for alvor skulle bide sig fast i år, men ak nej, nu ligner han en marginal spiller - trist.

Så har du Obbekjær løbende rundt på U19 og træner fast med superligaen, der gør det helt outstanding i kampene for U19. Hvis det ikke var igår han skulle være bragt i spil fra start, hvornår pokker skal man så give det stortalent chancen? Det ligner talentafvikling fremfor udvikling, sørgeligt...
    Mit perspektiv er landsholdet, men det er helt håbløst og hvis jeg var fan ville jeg være dybt skuffet over trænerens manglende tro på de unge spillere.

Leave a comment:

Working...
X