Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Da jeg så målet på stadion i går troede jeg Opondo headede den i mål, men efter at have det målet på video er jeg i tvivl om hvor bolden rammer ham.

    Er det armen eller kroppen?
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Da jeg så målet på stadion i går troede jeg Opondo headede den i mål, men efter at have det målet på video er jeg i tvivl om hvor bolden rammer ham.

      Er det armen eller kroppen?
      Jeg ser det som skulder/bryst.

      Comment


        #33
        Har helt glemt at give et Shout Out til Holmen Hustlers som spillede i Fanzonen igår. De var sgu gode

        Og til ham gutten der var ved at få tæsk af sin kone i halvlegen så håber jeg du kom sikkert hjem. Du løb ihvertfald for livet

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har helt glemt at give et Shout Out til Holmen Hustlers som spillede i Fanzonen igår. De var sgu gode

          Og til ham gutten der var ved at få tæsk af sin kone i halvlegen så håber jeg du kom sikkert hjem. Du løb ihvertfald for livet

          Vold er ikke ok.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jebali fik også noget i sin sprint ned mod hjørneflaget. Han blev ude over sidelinien og meldte han skulle ud. Han stillede sig derefter bare ind på banen for at stå i vejen indtil udskiftningen kom
            Syntes det lignede at Barret fik lidt til sidst i 1. Halvleg men er heller ikke sikker
            Jeg sad rimelig tæt på situationen på stadion, og vi snakkede om at det godt kunne ligne at han måske nåede at trække sig i sit løb inden at den decideret sprang, det taler det også for, når han ikke ligger sig, for alle os som har prøvet en fiber i baglåret, ved at man skal være lavet af noget særligt, hvis ikke man lige skal ned og ligge. Derfor tror jeg maks han er ude en enkelt kamps tid. Det handler ofte også om hand historik med den slags skader. Jeg aner ikke, hvor mange forstrækninger han har bøvlet med, men er det mange, kan han godt sidde ude 2-3 uger. Jeg håber bare virkelig at han er hurtigt tilbage, for ingen tvivl om at han kan blive nøglen til at få smurt en lidt hakkende offensiv.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Denne kamp bekræftede desværre min store bekymring for hvilken retning vi er på vej ud i. Vi ser betydeligt svagere ud, end vi gjorde i de bedste perioder i sidste sæson, hvilket vi dog har gjort længe. Men vi har ikke fået købt ind på en måde, så vi har fået ny muligheder, eller fået styrket en eksisterende spillestil. Vi har købt i øst og vest og står lige nu med en rodet trup, som er vanskelig at udnytte optimalt.

              Det er f.eks. et kæmpeproblem, at vi lige nu ikke har en trup, der kan spille på en måde, så der er plads til vores bedste spillere. Når jeg tænker over, hvordan vi kunne stille op, kan jeg simpelthen ikke finde en formation der passer til den nuværende trup. Det er hverken 4-4-2 eller 3-5-3, ej heller 3-43- kan jeg se for mig.

              Det er meget tydeligt, at OB slet ikke kan spille mod lavtstående hold. Det er en gammel sygdom fra Kent tiden som er flyttet med, men på rekrutteringssiden har man altså ikke prioriteret at få noget aggressivitet til boksen. Vi er blevet lidt farligere på dødbolde, men vi mangler i den grad spillere der kan presse på fysisk og "mentalt". Vi har i høj grad et omstillingshold, med mange hurtige og rimeligt boldsikre og pasningsstærke spillere, men de er afhængige af fart i banen, hvilket vi jo ikke får, når pladsen lukkes ned.

              Det er tydeligt at se hvordan Jebali har store problemer med at finde rum, når han søger meget ud i siden, hvor hans fiduser så ofte løber ud i sandet. Hvis han skal lykkedes derfra, skal der virkelig trylles. Jeg er ikke så imponeret af Jebali som andre er, for selvom værktøjskassen har nogle flotte og skinnende ting, har jeg svært ved at se, hvordan det bliver rigtigt farligt, der mangler et slutprodukt. Det kan selvfølgelig komme, men jeg synes ikke han bidrager specielt godt til at bygge gode angreb op foran et kompakt forsvar.

              Vi fik en lille opfriskende sejr mod et historisk ringe Silkeborghold, trænet af en af de ringere trænere i suppen, men mod AGF stod det igen lysende klart, at vi mangler de afgørende procenter i vores spil, og jeg opfatter top-6 som meget vanskeligt, og det kan være uden for realistisk rækkevidde før vi aner det.

              Heldigvis har vi gode øl i fanzonen.
              Fuldstændig enig. Jeg sidder med den tanke, at vi skal have Djebali som offensiv midt. Og så Kadrii og Svendsen i front. Der mangler noget dynamik på midten.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                Fuldstændig enig. Jeg sidder med den tanke, at vi skal have Djebali som offensiv midt. Og så Kadrii og Svendsen i front. Der mangler noget dynamik på midten.
                Jeg kan sagtens følge idéen med Isaam på off. midt, men vil det ikke kræve ændring på midtbanen så vi gik mere over i 4-4-2 eller 3-4-1-2 uden vores før så stærke offensive backs i Ryan og JBL

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg kan sagtens følge idéen med Isaam på off. midt, men vil det ikke kræve ændring på midtbanen så vi gik mere over i 4-4-2 eller 3-4-1-2 uden vores før så stærke offensive backs i Ryan og JBL
                  Jeg kan slet ikke se Jebali være en af de to centrale midtbanespillere i en 4-4-2. Hvis vi laver en 3-4-1-2 dropper vi kanterne, hvilket måske kunne være interessant, men så udnytter vi ikke vores wingbacks.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Jeg kan slet ikke se Jebali være en af de to centrale midtbanespillere i en 4-4-2. Hvis vi laver en 3-4-1-2 dropper vi kanterne, hvilket måske kunne være interessant, men så udnytter vi ikke vores wingbacks.
                    Man kunne bænke Kløve, og lade Jebali overtage pladsen.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg kan sagtens følge idéen med Isaam på off. midt, men vil det ikke kræve ændring på midtbanen så vi gik mere over i 4-4-2 eller 3-4-1-2 uden vores før så stærke offensive backs i Ryan og JBL
                      Et af problemerne med de stærke backs er at indlæg altid skal ære cut back eller flade. Vores angribere kan intet med låget. Så spørgsmålet er om vi reelt får det udbytte af dem som vi burde.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Man kunne bænke Kløve, og lade Jebali overtage pladsen.
                        Tror altså ikke han kan spille den plads.

                        Comment


                          #42
                          Synes vi har gode wingbacks, når vi kan spille med 2 x Laursen i form. Kan vi ikke det, så mister vi for meget kvalitet på pladserne til at spille det system. Jebali liggende som offensiv midt bag to angribere kunne være et spændende alternativ. Det kan så være 4-3-1-2.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Et af problemerne med de stærke backs er at indlæg altid skal ære cut back eller flade. Vores angribere kan intet med låget. Så spørgsmålet er om vi reelt får det udbytte af dem som vi burde.
                            Cutbacks og andre typer fla'e indlæg er da vel kun nødvendigt når vi ikke har "det store skur" i boxen


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Jeg synes helt klart at Jebali skal spille på toppen. Vi har alt for mange gange over årene spillet med spillere på andre positioner end der hvor de er bedst og det har sjældent været kønt. Selv hvis det betyder at der så ikke er plads til både Kadrii, sander og Jebali i start11, så er det bare lækkert med konkurrence i angrebet og muligheden for at skifte en stærk angriber ind fra bænken.

                              Jeg er med på at midtbanen har lignet vores svage punkt i denne sæson, og især evnerne til at kreere chancer og skabe noget offensivt har været savnet. Men jeg tror ikke løsningen er at rykke Jebali længere væk fra modstandernes mål.

                              Comment

                              Working...
                              X