Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt OB-AGF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lignede det ikke små forstrækninger til Barret og Jebali og noget knæ/lår skade til Kløve?
    Jeg ved ikke med Jebali - jeg synes mere han så træt ud. Kløve havde en forbinding på låret så det ligner en muskel/fiberskade .. Barret har jeg ingen anelse om.


    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Jo det tror jeg, hvilket vist er forsøgt før uden succes , så det var en ret “modig” beslutning taget i betragtning hvor elendig han var i første halvleg.
      Var JBL skadet eller hvad var grunden til at han blev udskiftet?
      Kl. 7.28 skriver du "..hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.." Det gjorde han vel netop her fra 2. halvlegs start, og derefter systemændring og færdiggørelse af kampen med det personale der var på banen. Jebali udskiftningen forestiller jeg mig var planlagt

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Kl. 7.28 skriver du "..hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.." Det gjorde han vel netop her fra 2. halvlegs start, og derefter systemændring og færdiggørelse af kampen med det personale der var på banen. Jebali udskiftningen forestiller jeg mig var planlagt
        Jebali signaliserede efter en sprint at han måtte ud. De brugte lidt tid til Sander kom ind mens Jebali kunne ikke løbe mere men gik kun på banen. Tror ikke det var planlagt til det øjeblik, gætter at det var en kombination af en lille forstrækning/muskulære problemer og at være færdigt hos Jebali.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Kl. 7.28 skriver du "..hvis ikke JM snart formår at lave nogle justeringer undervejs i kampene.." Det gjorde han vel netop her fra 2. halvlegs start, og derefter systemændring og færdiggørelse af kampen med det personale der var på banen. Jebali udskiftningen forestiller jeg mig var planlagt
          Jo jo bevares han prøver da men det skulle gerne kaste point af sig, især mod rækkens bedre modstandere. Vi kunne have spillet 400 min mod Sønderjyske og Hobro uden af blive farlige.

          At flytte en horribelt ringe spillende Kløve ned på backen er imo en tåbelig beslutning.

          Næste opgave er mod Herning/Ikast hvor vi ret beset ikke har den vilde chance
          Sidste 8 kampe i Herning hedder 0 point og en målscore på 1-18 .. der kommer vi ikke langt med tomgangs bold omkring midterlinjen .

          Derefter venter Horsens og AaB som heller ikke er nemme men dog af en langt mere overkommelig størrelse, der får vi brug for at kunne komme frem til mere end 1-3 skud på mål.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #20
            Hvordan så det ud med halstørklæderne til "her i Odense " ?
            Blev det brugt som planlagt? Så en kommentar fra en AGF fan der synes det var flot.

            Comment


              #21
              Vi må konstatere, at i denne sæson hvor der er tre nedrykkere er vi ikke blevet forstærket i samme grad som nogle af vores konkurrenter. Da midterfeltet er tæt så er det bekymrende når vi kun har været i top seks en gang. Håber ikke det var undtagelsen og men reglen. Hvis vi ser på truppen så har vi følgende som er til top 6:
              Sander
              BK
              Jebali
              janus
              JBL
              RJL
              JT
              så er der nogle som er typisk mellem klasse
              kløve
              leuwin
              jjt
              Opondo ( bliver bedre)
              vi har for mange som kun lige er Superliga spiller:
              aja
              ol
              Greve
              ML
              Julius ( tror stadig på ham)
              OC( han bliver bedre)
              AK
              Hertil er der en del unge talenter, som kan vise sig at blive gode på sigt.

              Der mangler derfor klasse i bagkæden og mindst en klasse midt.
              Selvom det var et af JHs bedre vinduer, så var det ikke godt nok.
              Vi ender som nr 8 plus minus 4 placeringer.
              Har vi haft meget stolpe ud? Måske men uanset hvem af cheftræneren vi spørg så mener de at de burde have fået flere point ( måske ikke Priske som har høstet mere end spillet under KA var til )

              Comment


                #22
                Syntes det var fint at smide Kløve på backen. Vi skulle ikke forsvare, og Kløve kunne bringe minimum det samme frem af banen Som JBL. Desuden syntes jeg JJT kom ind og løsnede vores spil lidt op. Jeg syntes fejlen ligger i at lade Jeballi brænde så meget ud før han blev skiftet. Ja han var god, men som jeg så kampen på stadion, så er det lige præcis i de minutter, som vel er en 3-4 stk. hvor vi spiller 10 mod 11, og da Jeballi kommer ind igen "10" mod 11. Det er faktisk lige der kampen tipper lidt vær fra, at vi sidder totalt på lortet og trykkede GF, til at de kommer ind i kampen. Og de scorer jo stort set også lige da Sander er kommet ind. Her må der gerne være lidt mere kontakt mellem bænk og spiller, så vvi undgår at være i undertal i så kritisk en periode. Eller syntes jeg Jm tvunget af skader gør de rigtige ting.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                  Hvordan så det ud med halstørklæderne til "her i Odense " ?
                  Blev det brugt som planlagt? Så en kommentar fra en AGF fan der synes det var flot.
                  De fleste brugte det som planlagt, og det så rigtig godt ud. Desværre var der nogle "turister" i sidderne der ikke fattede budskabet. Men jeg syntes det gav en fed og intens kulisse. Det var helt som at se tysk fodbold. Jeg fik også beskeder fra flere fans af andre klubber der kommenterede både på det, men også på hvor pakket stiften var.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                    De fleste brugte det som planlagt, og det så rigtig godt ud. Desværre var der nogle "turister" i sidderne der ikke fattede budskabet. Men jeg syntes det gav en fed og intens kulisse. Det var helt som at se tysk fodbold. Jeg fik også beskeder fra flere fans af andre klubber der kommenterede både på det, men også på hvor pakket stiften var.
                    Jeg sad foran og lidt ud mod venstre sidde og da jeg kom ind på tribunen ca. 18:10 var der flere sæder i området uden halstørklæder på. Om det var fans med pladser i hjørnet/sponsertribunen der havde været forbi og få sig et halstørklæde, eller andre på RMN der lige ville sikre sig tørklæder til familien der hjemme ved jeg ikke, men det kan ihvertfald forklare nogle af hullerne :)

                    Comment


                      #25
                      Denne kamp bekræftede desværre min store bekymring for hvilken retning vi er på vej ud i. Vi ser betydeligt svagere ud, end vi gjorde i de bedste perioder i sidste sæson, hvilket vi dog har gjort længe. Men vi har ikke fået købt ind på en måde, så vi har fået ny muligheder, eller fået styrket en eksisterende spillestil. Vi har købt i øst og vest og står lige nu med en rodet trup, som er vanskelig at udnytte optimalt.

                      Det er f.eks. et kæmpeproblem, at vi lige nu ikke har en trup, der kan spille på en måde, så der er plads til vores bedste spillere. Når jeg tænker over, hvordan vi kunne stille op, kan jeg simpelthen ikke finde en formation der passer til den nuværende trup. Det er hverken 4-4-2 eller 3-5-3, ej heller 3-43- kan jeg se for mig.

                      Det er meget tydeligt, at OB slet ikke kan spille mod lavtstående hold. Det er en gammel sygdom fra Kent tiden som er flyttet med, men på rekrutteringssiden har man altså ikke prioriteret at få noget aggressivitet til boksen. Vi er blevet lidt farligere på dødbolde, men vi mangler i den grad spillere der kan presse på fysisk og "mentalt". Vi har i høj grad et omstillingshold, med mange hurtige og rimeligt boldsikre og pasningsstærke spillere, men de er afhængige af fart i banen, hvilket vi jo ikke får, når pladsen lukkes ned.

                      Det er tydeligt at se hvordan Jebali har store problemer med at finde rum, når han søger meget ud i siden, hvor hans fiduser så ofte løber ud i sandet. Hvis han skal lykkedes derfra, skal der virkelig trylles. Jeg er ikke så imponeret af Jebali som andre er, for selvom værktøjskassen har nogle flotte og skinnende ting, har jeg svært ved at se, hvordan det bliver rigtigt farligt, der mangler et slutprodukt. Det kan selvfølgelig komme, men jeg synes ikke han bidrager specielt godt til at bygge gode angreb op foran et kompakt forsvar.

                      Vi fik en lille opfriskende sejr mod et historisk ringe Silkeborghold, trænet af en af de ringere trænere i suppen, men mod AGF stod det igen lysende klart, at vi mangler de afgørende procenter i vores spil, og jeg opfatter top-6 som meget vanskeligt, og det kan være uden for realistisk rækkevidde før vi aner det.

                      Heldigvis har vi gode øl i fanzonen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg ved ikke med Jebali - jeg synes mere han så træt ud. Kløve havde en forbinding på låret så det ligner en muskel/fiberskade .. Barret har jeg ingen anelse om.

                        Jebali fik også noget i sin sprint ned mod hjørneflaget. Han blev ude over sidelinien og meldte han skulle ud. Han stillede sig derefter bare ind på banen for at stå i vejen indtil udskiftningen kom
                        Syntes det lignede at Barret fik lidt til sidst i 1. Halvleg men er heller ikke sikker

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Hvordan så det ud med halstørklæderne til "her i Odense " ?
                          Blev det brugt som planlagt? Så en kommentar fra en AGF fan der synes det var flot.
                          fra min plads på RMN tribunen så det ud til
                          folket var med på ideen.
                          Vil også gerne se nogle billeder.


                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jeg sad foran og lidt ud mod venstre sidde og da jeg kom ind på tribunen ca. 18:10 var der flere sæder i området uden halstørklæder på. Om det var fans med pladser i hjørnet/sponsertribunen der havde været forbi og få sig et halstørklæde, eller andre på RMN der lige ville sikre sig tørklæder til familien der hjemme ved jeg ikke, men det kan ihvertfald forklare nogle af hullerne :)

                            Da vi kom så vi også mange ude i fanzonen med halstørklæder så mon ikke det skyldes lettere lav mentalitet hos nogle som bare har hentet sig et tørklæde uberettiget?

                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #29
                              Kløve mener selv han er ude et par uger

                              https://www.fyens.dk/sport/Kommentar...rtikel/3382038

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                                Da vi kom så vi også mange ude i fanzonen med halstørklæder så mon ikke det skyldes lettere lav mentalitet hos nogle som bare har hentet sig et tørklæde uberettiget?
                                Småligheden kender åbenbart ingen grænser.

                                Comment

                                Working...
                                X