Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Lige et spørgsmål. Hvornår kommer i tilbage? Dato tak. Kender nogen der ikke kommer på stadion pga de pinlige tilråb. Han vil simpelthen ikke have sine små piger med derud.
    I løbet af de første måneder af næste sæson. Konkret dato kommer tættere på. Jeg håber da din bekendte vender retur på sigt.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Lige et spørgsmål. Hvornår kommer i tilbage? Dato tak. Kender nogen der ikke kommer på stadion pga de pinlige tilråb. Han vil simpelthen ikke have sine små piger med derud.
      Jeg glæder mig også til at de uofficielle kommer tilbage, men det sagt erindre jeg masser af primitive og upassende tilråb fra tiden med de uoficielle. Så hvis din bekendte ikke vil udsætte sine små piger for sådanne tilråb (hvilket jeg godt kan forstå) tænker jeg heller ikke at han skal tage dem med på RMN når de uofficielle er tilbage.

      Comment


        #33
        Det er sikkert et fesent bud, men bare for at starte diskussionen, så vil jeg da godt komme med et bud på en sang

        mel: så længe jeg lever, John Mogensen.

        Så længe vi lever
        Så længe vores hjerter slår
        Så længe vil vi elske Høgh’en
        Men Igen har vi endeligt en
        Olli C du går på trædesten
        I retning mod legendens vej

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Det er sikkert et fesent bud, men bare for at starte diskussionen, så vil jeg da godt komme med et bud på en sang

          mel: så længe jeg lever, John Mogensen.

          Så længe vi lever
          Så længe vores hjerter slår
          Så længe vil vi elske Høgh’en
          Men Igen har vi endeligt en
          Olli C du går på trædesten
          I retning mod legendens vej
          Satme iorden musik smag smag smag der SU1978 Syntes det lyder godt

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Mel: Så længe jeg lever, John Mogensen.

            Så længe vi lever
            Så længe vores hjerter slår
            Så længe vil vi elske Høgh’en
            Men Igen har vi endeligt en
            Olli C du går på trædesten
            I retning mod legendens vej
            Slet ikke dårligt, Søren - faktisk forfærdelig god, da alle kender melodien, og teksten giver mening og kan indgyde OC selvtillid etc.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
              Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
              Så er Jesper Hansen jo i mål med projekt Transformer-OB-til-Horsens.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #37
                Jeg legede lidt med denne (men det kræver at man kender denne):
                Her der kommer NAVN
                Det’ ham vi kalder tyren
                Men når han smider bukserne
                Så kalder vi ham myren.
                Sjå lå lå lå lå lå lå lå hey

                Forslaget:
                Her der har vi Oli
                Det er ham vi kalder grippen
                Han er fra Kerteminde
                Vores helt egen yndling
                Sjå lå lå lå lå lå lå lå hey
                Forfra

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
                  Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
                  Skal det forstås derhen at der allerede bages op til at når de uofficielle kommer så skal de nok overtage styringen og så kan de stribede bare pisse af?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                    Skal det forstås derhen at der allerede bages op til at når de uofficielle kommer så skal de nok overtage styringen og så kan de stribede bare pisse af?
                    Ja så må man da håbe der ikke bliver som før hvor de stribede så står og ser fodbold og ikke synger med.

                    Men utroligt de unge gutter der står og synger den Olli sang. Og det der åååh svin luder din mor er en amd efter modstanderens målmand ikke kan se hvor pinligt det er

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
                      Det er også skidt at alle sorte elle mørke spillere skal have Jamaica sangen. Hvor er kreativiteten?
                      Åh gud, skal der ikke mere til at "forarge" dig?

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Skal det forstås derhen at der allerede bages op til at når de uofficielle kommer så skal de nok overtage styringen og så kan de stribede bare pisse af?
                        Selvfølgelig skal de overtage styringen, så vi kan få det visuelle og det vokale udtryk op på et anstændigt, ikke pinligt niveau igen, men selvfølgelig med samarbejde, krav og forventninger til De stribede. Nu har i jo vist at i trods alt godt kan synge og bidrage når det gælder. Jeg er løsgænger, og har ikke noget med de uofficielle at gøre, men har trods alt øjne og øre, ligesom resten af tribunen, så det ligger selvfølgelig klart at de overtager igen. Sympatisere klart mest med deres måde at gå til fodbold på.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg

                          Selvfølgelig skal de overtage styringen, så vi kan få det visuelle og det vokale udtryk op på et anstændigt, ikke pinligt niveau igen, men selvfølgelig med samarbejde, krav og forventninger til De stribede. Nu har i jo vist at i trods alt godt kan synge og bidrage når det gælder. Jeg er løsgænger, og har ikke noget med de uofficielle at gøre, men har trods alt øjne og øre, ligesom resten af tribunen, så det ligger selvfølgelig klart at de overtager igen. Sympatisere klart mest med deres måde at gå til fodbold på.
                          Syntes du er lige grov nok ved den stemning der bliver skabt. Syntes ikke den har været så meget bedre da de uofficielle var der. Vi skal vel tilbage til sølvdagen for at finde så mange der synger med. Der er et stort potentiale, som med den rette styring kan blive godt. Helt enig i at de uofficielle skal styre, da de er meget mere kreative, vedholdende og energiske, men det er vigtigt at få gjort det på en god måde, så de 4-500 der eks. i fredags skabte fin stemning kan blive en del af det. Syntes det ville være synd, hvis det ender med to grupperinger, eller at dem er synger nu, bare bakker helt ud.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

                            Syntes du er lige grov nok ved den stemning der bliver skabt. Syntes ikke den har været så meget bedre da de uofficielle var der. Vi skal vel tilbage til sølvdagen for at finde så mange der synger med. Der er et stort potentiale, som med den rette styring kan blive godt. Helt enig i at de uofficielle skal styre, da de er meget mere kreative, vedholdende og energiske, men det er vigtigt at få gjort det på en god måde, så de 4-500 der eks. i fredags skabte fin stemning kan blive en del af det. Syntes det ville være synd, hvis det ender med to grupperinger, eller at dem er synger nu, bare bakker helt ud.
                            Enig. Der må kunne arbejdes sammem om at få en god stemning.

                            Håber ikke de uofficielle kommer med deres syng eller skrid attitude i troen om at truende adfærd får folk til at bidrage.
                            Og jeg håber de stribede rækker hånden frem og byder de uofficielle velkommen tilbage og ikke bare rykker skræmt over til siden.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Jeg er hverken medlem af fanklubben eller en del af det uofficielle miljø, men jeg synes helt ærligt, det er sjovt at se, at der er nogen, der mener, at alting bare bliver godt, når de uofficielle kommer tilbage.

                              Bevares, det kan da godt blive bedre end det, De Stribede leverer nu, men de gør sgu da i det mindste en indsats. Var stemningen bedre, da de uofficielle var der, end den er nu? Nej, det var den ikke.

                              Ang. De forskellige sange, så er det helt sikkert tilladt at byde ind med nogle bud, hvis man har det. Jeg kan ikke lade være med at grine lidt af dem, der bliver væk grundet sangene. Det er altså et fodboldstadion, og den her slags sange/tilråb er altså ikke et nyt fænomen.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Enig. Der må kunne arbejdes sammem om at få en god stemning.

                                Håber ikke de uofficielle kommer med deres syng eller skrid attitude i troen om at truende adfærd får folk til at bidrage.
                                Og jeg håber de stribede rækker hånden frem og byder de uofficielle velkommen tilbage og ikke bare rykker skræmt over til siden.
                                De Uofficielle dummer sig gevaldigt, hvis de tror, at de skal tilbage og 'bestemme' på tribunen. Uanset hvad man mener om De Stribede og de sange, der bliver sunget nu, har de taget ansvar og vist, at de uofficielle bestemt ikke er uundværlige. Stemningen har ikke været dårligere uden de uofficielle, for den var sgu heller ikke noget at råbe hurra for, da de var der.

                                Lad os nu for fanden få gang i en samlet fanscene, der kan arbejde sammen i stedet for at bekæmpe hinanden.

                                Comment

                                Working...
                                X