Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny sang til Oliver Christensen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny sang til Oliver Christensen

    Ok. Ja det er første gang jeg skriver på OB's debatforum. Ja nogle af jer mener jeg ikke har noget at skulle have sagt. Men jeg står på Richard Møller Tribunen, og synger med, til hver kamp, og krummer tæer når der bliiver sunget den afskylige sang til Oliver.. Vi må dog som et fællesskab som er OB fans i 2019 kunne finde på en bedre sang til Oliver end ''F**** K**** Olli er en mur''
    Kunne forestille mig han ikke selv synes det er den fedeste sang.
    Så min bøn er.... Lad os sammen finde en ny sang til vores nye nummer 1!

    #2
    Ja tak, jeg synes også den er dybt pinlig

    Comment


      #3
      Ligesom der der bliver råbt af modstanderens målmand ved målspark. Det var endelig forsvundet. Men idag begyndte folk på det igen. Tåkrummende pinligt

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af TheLangÆ Se indlæg
        Ok. Ja det er første gang jeg skriver på OB's debatforum. Ja nogle af jer mener jeg ikke har noget at skulle have sagt. Men jeg står på Richard Møller Tribunen, og synger med, til hver kamp, og krummer tæer når der bliiver sunget den afskylige sang til Oliver.. Vi må dog som et fællesskab som er OB fans i 2019 kunne finde på en bedre sang til Oliver end ''F**** K**** Olli er en mur''
        Kunne forestille mig han ikke selv synes det er den fedeste sang.
        Så min bøn er.... Lad os sammen finde en ny sang til vores nye nummer 1!
        Det er der ikke mange der er uenige med dig i herinde

        Comment


          #5
          Jeg synes det er et stort problem når Capo'en og andre fremtrædende , synger for, til denne sang :(

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af TheLangÆ Se indlæg
            Jeg synes det er et stort problem når Capo'en og andre fremtrædende , synger for, til denne sang :(
            Ja, det er trist. En gang havde vi nogle gode og kreative numre tilegnet diverse spillere. Oliver fortjener noget bedre end sådan en provinsiel omgang.

            Comment


              #7
              Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt

              Comment


                #8
                Spot on! Det er tæt på at være ligeså pinligt som Brøndby-svin-sangen mod Johan Absalonsen for tre uger siden.

                Comment


                  #9
                  Enig, Man bliver så trist over at hører noget så banalt og pinligt. Det er så Flovt på OBs vegne. Syntes ellers det visuelle udtryk var vildt idag, meget meget længe siden stiften har set sådan ud. Der var også fin gang i den. Men er der ikke nogle voksne mennesker der kan få stoppet det der pjat, det er næsten ligeså slemt som at tabe idag, da det trods alt er glemt om et par runder.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Enig, Man bliver så trist over at hører noget så banalt og pinligt. Det er så Flovt på OBs vegne. Syntes ellers det visuelle udtryk var vildt idag, meget meget længe siden stiften har set sådan ud. Der var også fin gang i den. Men er der ikke nogle voksne mennesker der kan få stoppet det der pjat, det er næsten ligeså slemt som at tabe idag, da det trods alt er glemt om et par runder.
                    Enig. Fremmødet dernede var flot, og den skepsis jeg havde med en "sponsortifo" viste sig heldigvis ikke at være berettiget, det så godt ud ved indløb. Men niveauet på nogle af sangene er langt under lavmålet, og der ser desværre ikke rigtigt ud til at være nogen form for kreativitet eller initiativ til at komme med noget nyt.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                      Enig. Fremmødet dernede var flot, og den skepsis jeg havde med en "sponsortifo" viste sig heldigvis ikke at være berettiget, det så godt ud ved indløb. Men niveauet på nogle af sangene er langt under lavmålet, og der ser desværre ikke rigtigt ud til at være nogen form for kreativitet eller initiativ til at komme med noget nyt.
                      Jeg synes problemet i disse sponsortifoer ligger i, at klubben er ved at decideret overtage hele dette område. Stemningspuljen er ikke længere midler til fanaktiviteter, men derimod en pulje OB kan anvende til faninitiativer på deres (eller partneres) vegne.

                      Magter ikke at kommentere på sangene. Det er ikke en gang det værd. Når vi kommer retur gør vi vores for at få de kreative sange og melodier tilbage på tribunen.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                        Jeg synes problemet i disse sponsortifoer ligger i, at klubben er ved at decideret overtage hele dette område. Stemningspuljen er ikke længere midler til fanaktiviteter, men derimod en pulje OB kan anvende til faninitiativer på deres (eller partneres) vegne.

                        Magter ikke at kommentere på sangene. Det er ikke en gang det værd. Når vi kommer retur gør vi vores for at få de kreative sange og melodier tilbage på tribunen.
                        Den pointe er jeg stadig helt enig i. Og rækken af sager er jo mange på det her område, som vi begge to ved. Men når det endelig skulle være, så synes jeg dagens indslag var fint, især med tanke på, at der jo intet andet var sket, hvis man ikke havde gjort det. Men på sigt er det selvfølgelig ikke måden det bør foregå på, hvis vi som fangruppe vil have noget integritet.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg

                          Jeg synes problemet i disse sponsortifoer ligger i, at klubben er ved at decideret overtage hele dette område. Stemningspuljen er ikke længere midler til fanaktiviteter, men derimod en pulje OB kan anvende til faninitiativer på deres (eller partneres) vegne.

                          Magter ikke at kommentere på sangene. Det er ikke en gang det værd. Når vi kommer retur gør vi vores for at få de kreative sange og melodier tilbage på tribunen.
                          Jeg fik det måske også formuleret forkert. Mente egentlig ikke så meget "tifoen" som egentlig var ok. Det havde vi jo også med placeret flag i storhedstiden, hvor flagene blev genbrugt ude i europa, hvilket gav fin effekt. Men jeg tænker mere på den måde som Stiften var pakket. Det så vildt godt ud, og ståplads området var helt spækket. tænk hvis der havde været nogle dygtige og kreative leder i capo tårnet. Tror folk havde været klar. Lidt som til landskampe, hvor hele B tribunen er klar,men dem der styrer kender kun vi er danskerne og sejler op af åen. Folk er sgu klar på mere ser det ud til.

                          Comment


                            #14
                            Ham der var Capo idag plejer ikke at være Capo. Ham fra de stribede der normalt er Capo og gør det fint nok er på ferie. Men det var sgu også trist at kom alle mand. Skulle synges 1000000 gange idsg

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
                              Sådan er vilkårene med De stribede ved roret, så skal vi åbenbart kæmpe med Horsens om hvem der kan være mest provinsielle. Alt lige fra tåkrummende pinlige sange, til en trommeslager uden en eneste rytme i kroppen og færdigtrykte sponsorflag. Godt intet varer evigt
                              Fuldstændig enig

                              Comment

                              Working...
                              X