Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-AGF 20/9
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
OBs regnskab bekymrer mig nu heller ikke lige i det her tilfælde, og jeg ved ikke hvad Madu får, jeg tænkte bare, at hvis man puttede den økonomi man har investeret i ham oveni det budget vi havde at hente en forsvarsspiller for, som så endte med at blive AJA, så kunne man måske have lukket en af dem man gik efter. Der er jo ingen tvivl om, at Madu er en chance at tage, og det har jeg det helt fint med, det hidser mig ikke op, hvis han ender med ikke at bidrage, men hvis han alligevel ikke er i top 20 i truppen, kunne jeg måske godt have ønsket mig, tænker jeg at vi måske godt kunne have undværet ham, for så at få en lidt større fisk end AJA.
Situationen omkring Barret var så usikker at man var nødsaget til at gardere sig på VB..
Lad os nu lige trække vejret og se tiden an. Større mirakler er sket
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSkal sidde på Barfoed imorgen da RMN er udsolgt. Øv. Ville sgu gerne have været en del af “øjeblikket”...
Nu kan jeg betragte det istedet for
Comment
-
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Der er altid plads. Køb til en anden tribune og trask ned og find en plads.Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Har lige testet. Der er ingen udfordring ved at købe billetter til Blok B.
Comment
-
Kampdag!!!
For en i helvede hvor jeg dog håber på et brag af en kamp i aften med 3 point til følge.
Men hvor er jeg dog samtidig ængstelig ved udsigten til mødet med et AGF-hold der peaker formmæssigt, som har et ufatteligt godt tag på os her på vores hjemmebane, og som David Nielsen i det hele taget er god til at sætte op lige præcis mod os.
Og nåh ja så er det jo den klassiske OB-fortælling i aften. Enorm opbakning fra det fynske publikum (nu skal det være) kombineret med muligheden for at bide sig fast i toppen plejer at ende med fiasko for OB (anti-jinx hermed leveret).
Hjertet håber og tror på sejr.
Den kyniske hjerne tror det modsatte.
Kom så OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlægKampdag!!!
For en i helvede hvor jeg dog håber på et brag af en kamp i aften med 3 point til følge.
Men hvor er jeg dog samtidig ængstelig ved udsigten til mødet med et AGF-hold der peaker formmæssigt, som har et ufatteligt godt tag på os her på vores hjemmebane, og som David Nielsen i det hele taget er god til at sætte op lige præcis mod os.
Og nåh ja så er det jo den klassiske OB-fortælling i aften. Enorm opbakning fra det fynske publikum (nu skal det være) kombineret med muligheden for at bide sig fast i toppen plejer at ende med fiasko for OB (anti-jinx hermed leveret).
Hjertet håber og tror på sejr.
Den kyniske hjerne tror det modsatte.
Kom så OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Er det der med at "OB plejer" ikke ved at være gjort til skamme under Michelsen? "Vi plejer" også at sætte et hold som Silkeborg i gang blev der sagt. Ligesom "vi plejer" at tabe til oprykkerne i starten af sæsonen (Lyngby). I starten af foråret var der også mange der forudså at "vi plejer" at tabe, når vi har vundet to i træk osv osv... Det kan da sagtens være at vi taber i aften - men det gør de fleste fodboldhold nu med jævne mellemrum. Det er ikke noget der er mere typisk for OB end for alle andre midterklubber. Onde aarhusianske tunger ville nok endda påstå at AGF "plejer" at spille nogle horrible kampe ovenpå en god periode.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
Comment