Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Mit gæt er at han er sorteret fra
    Har heller ikke hørt om en skade, men hvis det ikke er tilfældet er det da lidt trist. Vi har ikke nogen at sætte ind på VB i morgen, hvis Barrett bliver skadet, og hvis Tverskov ikke ender med at blive klar, har vi da pludselig slet ikke nogle brikker at rykke rundt med defensivt, ligemeget hvem der må gå ud. Hvis Madu vitterligt ikke engang er blandt de 21 bedste i truppen, forstår jeg ikke, hvorfor han skulle have en kontrakt. De penge kunne da passende være gået til en bedre midterforsvarer i så fald.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Har heller ikke hørt om en skade, men hvis det ikke er tilfældet er det da lidt trist. Vi har ikke nogen at sætte ind på VB i morgen, hvis Barrett bliver skadet, og hvis Tverskov ikke ender med at blive klar, har vi da pludselig slet ikke nogle brikker at rykke rundt med defensivt, ligemeget hvem der må gå ud. Hvis Madu vitterligt ikke engang er blandt de 21 bedste i truppen, forstår jeg ikke, hvorfor han skulle have en kontrakt. De penge kunne da passende være gået til en bedre midterforsvarer i så fald.
      Obbekjær er også udtaget. Så hvis Barret bliver skadet og Tverskov er ude må AJA på HB,Oli på VB og Obbekjær i CF

      Mon ikke man forventede Barrets afgang? Jeg har det egentlig fint med at han er hentet ind. Vi kan slippe af med ham til sommer eller forlænge med et par år. Det er aftalt.

      Han har nok et stort efterslæb og skal bruge et stykke tid til at komme i form og vende sig til det hele. Alt dette er jeg glad for sker inden han evt skal spille Superliga og ikke imens. Rettidig omhu?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        spørgsmålet er om hans fysiske form er til det endnu. Der er forskel på at komme ind efter en time når de andre begynder at blive træt, og så at starte. Men enig i, at han lugter af et topniveau som vi sjældent har haft siden KB dagene. Spørgsmålet er så hvor bundniveauet ligger.
        Ja det er selvfølgelig også et punkt. Men så kunne Opondo evt komme ind efter 60-70 min og dominere med sin fysik. Jeg siger ikke at Jebali skal have Opondos plads. Bare et det kunne være en mulighed og at det kunne forøge konkurrencen og give JM flere taktiske muligheder

        Comment


          #49
          Lyder heldigvis til at Tverskov er klar til i morgen

          https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3381472

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Lyder heldigvis til at Tverskov er klar til i morgen

            https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3381472
            Ihhh hvor dejligt!!
            siden 1887

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Lyder heldigvis til at Tverskov er klar til i morgen

              https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3381472
              Det håber jeg klart han er, og Obbekjær er også med. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-med-mod-agf/

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det håber jeg klart han er, og Obbekjær er også med. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...n-med-mod-agf/
                Nok Frøkjær eller Obbe som bliver sorteret fra
                siden 1887

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Nok Frøkjær eller Obbe som bliver sorteret fra
                  Der skal sorteres 2 fra

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Der skal sorteres 2 fra
                    Det er også rigtigt, mon ikke det bliver dem begge to så? Tror at Eskesen er kommet over Frøkjær på holdet igen
                    siden 1887

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Det er også rigtigt, mon ikke det bliver dem begge to så? Tror at Eskesen er kommet over Frøkjær på holdet igen
                      Uanset hvad skal der snart ske noget med Eskesen inden han går i stå. Måske også med Frøkjær. Forlængelser og udlejning til 1.div ville være optimalt

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Obbekjær er også udtaget. Så hvis Barret bliver skadet og Tverskov er ude må AJA på HB,Oli på VB og Obbekjær i CF

                        Mon ikke man forventede Barrets afgang? Jeg har det egentlig fint med at han er hentet ind. Vi kan slippe af med ham til sommer eller forlænge med et par år. Det er aftalt.

                        Han har nok et stort efterslæb og skal bruge et stykke tid til at komme i form og vende sig til det hele. Alt dette er jeg glad for sker inden han evt skal spille Superliga og ikke imens. Rettidig omhu?
                        Ja, Obbekjær er også udtaget, men det støtter sådan set bare min pointe. Hvis vi har knægte gående som kun lige er blevet 17, og som er mere klar til at spille, forstår jeg ikke behovet på at bruge penge på en så langt ude breddespiller.

                        Det er da muligt, at man forventede Barrett afgang, men så ville der vel også komme noget nyt ind? Det er bestemt sandsynligt, at han har et efterslæb osv. men nu har han også trænet fuldt med i over en måned, og han spillede jo i slutningen af foråret for hans seneste klub, så længere væk kan han vel heller ikke være. Han har desuden også spillet fuld tid i to reserveholdkampe. Jeg synes oftere og oftere at det der "efterslæb" bruges som en belejlig undskyldning, når en spiller bare ikke ser ud til at slå til. Man prøvede sidste år at forklare sig med, at Vacek jo havde et efterslæb, og at det var derfor at han ikke spillede, men handlede det ikke bare om, at han var dårlig?

                        Bendtner har spillet 184 minutter i hele 2019, og det seneste han havde spillet i Norge var tilbage i april, men han var sjovt nok ikke i får dårlig form til at blive udtaget af FCK og få over 20 minutter under 2 uger efter, at han blev hentet. Jeg siger ikke, at det ikke godt kan være pga. Madus fysiske tilstand, at han ikke er udtaget, jeg synes bare tit vi hører det som et dårlig undskyldning, og nu har han vel været her tilpas længe til, at han burde begynde at være klar.

                        Og sidst men ikke mindst, så synes jeg det er rigtigt ærgerligt, hvis vi er nødt til at svække os selv på 2 eller 3 positioner, fordi at vi skal lave én udskiftning under en kamp.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Sponsorer og fans er ikke nødvendigvis modsætningsforhold, men de er ikke det samme. I så fald er vores fankultur i hvert fald død. Og jo, jeg mener, at hvis en sponsor har produceret en tifo uden faninvolvering - hvis en sponsor i det hele taget har gjort andet end at støtte en fantifo - så er det ikke en tifo, der er stadion værdig.

                          Det absurde er jo, at det er helt unødvendigt. For det første kan man klare sig med støtte fra tilskuere og fans med bare en lille indsats og mangler man penge derudover kan man spørge sponsorerne, som ofte gladeligt bidrager på den baggrund.

                          Der er slet ikke nogen grund til at lave mere håndbold og halbalstemning end der er i odense i forvejen.
                          Men er fankulturen da ikke død i Odense? Synes det er decideret pinligt nogen gange på stadion. Der er ingen nye sange de sidste 10 år.
                          Men det er næsten værre når der så synges. De samme 3 sange igen og igen. Og masser af pinlige tilråb til målmanden. Savner efterhånden tiden med boycut, og håber de uofficielle ikke sidder på hænderne men kommer forstærket tilbage med et nyt repertoire.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Ja, Obbekjær er også udtaget, men det støtter sådan set bare min pointe. Hvis vi har knægte gående som kun lige er blevet 17, og som er mere klar til at spille, forstår jeg ikke behovet på at bruge penge på en så langt ude breddespiller.

                            Det er da muligt, at man forventede Barrett afgang, men så ville der vel også komme noget nyt ind? Det er bestemt sandsynligt, at han har et efterslæb osv. men nu har han også trænet fuldt med i over en måned, og han spillede jo i slutningen af foråret for hans seneste klub, så længere væk kan han vel heller ikke være. Han har desuden også spillet fuld tid i to reserveholdkampe. Jeg synes oftere og oftere at det der "efterslæb" bruges som en belejlig undskyldning, når en spiller bare ikke ser ud til at slå til. Man prøvede sidste år at forklare sig med, at Vacek jo havde et efterslæb, og at det var derfor at han ikke spillede, men handlede det ikke bare om, at han var dårlig?

                            Bendtner har spillet 184 minutter i hele 2019, og det seneste han havde spillet i Norge var tilbage i april, men han var sjovt nok ikke i får dårlig form til at blive udtaget af FCK og få over 20 minutter under 2 uger efter, at han blev hentet. Jeg siger ikke, at det ikke godt kan være pga. Madus fysiske tilstand, at han ikke er udtaget, jeg synes bare tit vi hører det som et dårlig undskyldning, og nu har han vel været her tilpas længe til, at han burde begynde at være klar.

                            Og sidst men ikke mindst, så synes jeg det er rigtigt ærgerligt, hvis vi er nødt til at svække os selv på 2 eller 3 positioner, fordi at vi skal lave én udskiftning under en kamp.
                            Obbekjær skal spille fast for U19 i år. Det er aftalen. Samt lidt reserveliga. Derfor holder din pointe ikke helt hvis den går ud på at AJA ikke skulle være hentet

                            Mht Madu er det da muligt man har set forkert. Det må vi se. Men fordi en billig prøvespiller ikke har haft debut efter 1 måned bekymrer mig altså ikke. Endnu..

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Obbekjær skal spille fast for U19 i år. Det er aftalen. Samt lidt reserveliga. Derfor holder din pointe ikke helt hvis den går ud på at AJA ikke skulle være hentet

                              Mht Madu er det da muligt man har set forkert. Det må vi se. Men fordi en billig prøvespiller ikke har haft debut efter 1 måned bekymrer mig altså ikke. Endnu..
                              Min pointe var nu også, at det var Madu der ikke burde være blevet hentet, hvis han ikke er bedre, som vi selvfølgelig ikke ved endnu. Hvis det her ikke er en situation, hvor han bliver udtaget, kunne der godt blive langt i mellem dem.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Min pointe var nu også, at det var Madu der ikke burde være blevet hentet, hvis han ikke er bedre, som vi selvfølgelig ikke ved endnu. Hvis det her ikke er en situation, hvor han bliver udtaget, kunne der godt blive langt i mellem dem.
                                Ja det er selvfølgelig klart. Men heldigvis behøver vi som fans ikke ALTID tage hensyn til økonomien og i dette tilfælde ser jeg det kun som en fordel at vi prøver at være ude i god tid. Kan vi se til foråret at han ikke har niveau kan vi bare lade ham smutte og fortsætte jagten. Så har vi spildt nogle lønkroner ja men heldigvis har vi så ikke lidt under det sportsligt hvis man var tvunget til at spille med ham.

                                Tror gerne man vil indrømme at dette er en lottokupon i OB. Men også en kalkuleret risiko

                                Comment

                                Working...
                                X