Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det er selvfølgelig klart. Men heldigvis behøver vi som fans ikke ALTID tage hensyn til økonomien og i dette tilfælde ser jeg det kun som en fordel at vi prøver at være ude i god tid. Kan vi se til foråret at han ikke har niveau kan vi bare lade ham smutte og fortsætte jagten. Så har vi spildt nogle lønkroner ja men heldigvis har vi så ikke lidt under det sportsligt hvis man var tvunget til at spille med ham.

    Tror gerne man vil indrømme at dette er en lottokupon i OB. Men også en kalkuleret risiko
    OBs regnskab bekymrer mig nu heller ikke lige i det her tilfælde, og jeg ved ikke hvad Madu får, jeg tænkte bare, at hvis man puttede den økonomi man har investeret i ham oveni det budget vi havde at hente en forsvarsspiller for, som så endte med at blive AJA, så kunne man måske have lukket en af dem man gik efter. Der er jo ingen tvivl om, at Madu er en chance at tage, og det har jeg det helt fint med, det hidser mig ikke op, hvis han ender med ikke at bidrage, men hvis han alligevel ikke er i top 20 i truppen, kunne jeg måske godt have ønsket mig, tænker jeg at vi måske godt kunne have undværet ham, for så at få en lidt større fisk end AJA.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      OBs regnskab bekymrer mig nu heller ikke lige i det her tilfælde, og jeg ved ikke hvad Madu får, jeg tænkte bare, at hvis man puttede den økonomi man har investeret i ham oveni det budget vi havde at hente en forsvarsspiller for, som så endte med at blive AJA, så kunne man måske have lukket en af dem man gik efter. Der er jo ingen tvivl om, at Madu er en chance at tage, og det har jeg det helt fint med, det hidser mig ikke op, hvis han ender med ikke at bidrage, men hvis han alligevel ikke er i top 20 i truppen, kunne jeg måske godt have ønsket mig, tænker jeg at vi måske godt kunne have undværet ham, for så at få en lidt større fisk end AJA.
      Tror ikke du kan gøre det sådan op. Tror ikke man havde brugt flere penge på en cf bare fordi man havde sparet på en VB
      Situationen omkring Barret var så usikker at man var nødsaget til at gardere sig på VB..

      Lad os nu lige trække vejret og se tiden an. Større mirakler er sket

      Comment


        #63
        Skal sidde på Barfoed imorgen da RMN er udsolgt. Øv. Ville sgu gerne have været en del af “øjeblikket”...
        Nu kan jeg betragte det istedet for

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Skal sidde på Barfoed imorgen da RMN er udsolgt. Øv. Ville sgu gerne have været en del af “øjeblikket”...
          Nu kan jeg betragte det istedet for
          Lyden fra rmn går nærmest bedre igennem til familietribunen end til Barfoed. Det har hvertfald været min oplevelse de gange jeg har været de respektive steder.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

            Lyden fra rmn går nærmest bedre igennem til familietribunen end til Barfoed. Det har hvertfald været min oplevelse de gange jeg har været de respektive steder.
            Jeg tænkte nu mere på at være en del af de 3500 halstørklæder...

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg tænkte nu mere på at være en del af de 3500 halstørklæder...
              Okay. Det er helt sikkert federe på afstand :p Men ej ved hvad du mener. Er også fedt at stå midt i det.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

                Okay. Det er helt sikkert federe på afstand :p Men ej ved hvad du mener. Er også fedt at stå midt i det.
                Når det nu er første gang kunne det have været fedt nok..

                Comment


                  #68
                  Mon ikke Tverskov nok skal spille i morgen

                  http://obstruktion.dk/video-tverskov-ser-frem-mod-agf/

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Mon ikke Tverskov nok skal spille i morgen

                    http://obstruktion.dk/video-tverskov-ser-frem-mod-agf/

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Skal sidde på Barfoed imorgen da RMN er udsolgt. Øv. Ville sgu gerne have været en del af “øjeblikket”...
                      Nu kan jeg betragte det istedet for
                      Der er altid plads. Køb til en anden tribune og trask ned og find en plads.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Skal sidde på Barfoed imorgen da RMN er udsolgt. Øv. Ville sgu gerne have været en del af “øjeblikket”...
                        Nu kan jeg betragte det istedet for
                        Har lige testet. Der er ingen udfordring ved at købe billetter til Blok B.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Der er altid plads. Køb til en anden tribune og trask ned og find en plads.
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Har lige testet. Der er ingen udfordring ved at købe billetter til Blok B.
                          Vi kommer 6 mand der alle har fået sponsorbilletter af AV Center. Der var meldingen at RMN var udsolgt. Men det må så bare betyde at de ikke havde flere tilbage på den tribune. Tak for opklaringen. Vi forsøger

                          Comment


                            #73
                            Kampdag!!!

                            For en i helvede hvor jeg dog håber på et brag af en kamp i aften med 3 point til følge.

                            Men hvor er jeg dog samtidig ængstelig ved udsigten til mødet med et AGF-hold der peaker formmæssigt, som har et ufatteligt godt tag på os her på vores hjemmebane, og som David Nielsen i det hele taget er god til at sætte op lige præcis mod os.

                            Og nåh ja så er det jo den klassiske OB-fortælling i aften. Enorm opbakning fra det fynske publikum (nu skal det være) kombineret med muligheden for at bide sig fast i toppen plejer at ende med fiasko for OB (anti-jinx hermed leveret).

                            Hjertet håber og tror på sejr.
                            Den kyniske hjerne tror det modsatte.

                            Kom så OB

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Depeche Se indlæg
                              Kampdag!!!

                              For en i helvede hvor jeg dog håber på et brag af en kamp i aften med 3 point til følge.

                              Men hvor er jeg dog samtidig ængstelig ved udsigten til mødet med et AGF-hold der peaker formmæssigt, som har et ufatteligt godt tag på os her på vores hjemmebane, og som David Nielsen i det hele taget er god til at sætte op lige præcis mod os.

                              Og nåh ja så er det jo den klassiske OB-fortælling i aften. Enorm opbakning fra det fynske publikum (nu skal det være) kombineret med muligheden for at bide sig fast i toppen plejer at ende med fiasko for OB (anti-jinx hermed leveret).

                              Hjertet håber og tror på sejr.
                              Den kyniske hjerne tror det modsatte.

                              Kom så OB
                              Er det der med at "OB plejer" ikke ved at være gjort til skamme under Michelsen? "Vi plejer" også at sætte et hold som Silkeborg i gang blev der sagt. Ligesom "vi plejer" at tabe til oprykkerne i starten af sæsonen (Lyngby). I starten af foråret var der også mange der forudså at "vi plejer" at tabe, når vi har vundet to i træk osv osv... Det kan da sagtens være at vi taber i aften - men det gør de fleste fodboldhold nu med jævne mellemrum. Det er ikke noget der er mere typisk for OB end for alle andre midterklubber. Onde aarhusianske tunger ville nok endda påstå at AGF "plejer" at spille nogle horrible kampe ovenpå en god periode.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Er det der med at "OB plejer" ikke ved at være gjort til skamme under Michelsen? "Vi plejer" også at sætte et hold som Silkeborg i gang blev der sagt. Ligesom "vi plejer" at tabe til oprykkerne i starten af sæsonen (Lyngby). I starten af foråret var der også mange der forudså at "vi plejer" at tabe, når vi har vundet to i træk osv osv... Det kan da sagtens være at vi taber i aften - men det gør de fleste fodboldhold nu med jævne mellemrum. Det er ikke noget der er mere typisk for OB end for alle andre midterklubber. Onde aarhusianske tunger ville nok endda påstå at AGF "plejer" at spille nogle horrible kampe ovenpå en god periode.
                                Jamen lad os da bare få sådan én i aften tak......go kamp til alle
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X