Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB-AGF 20/9
Collapse
X
-
- Likes 3
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Du er simpelthen så langt ude hvis du selv mener at der er 3 negative indlæg i denne tråd. Du er mere trættende end SU1978 er til tider. I din iver på at fremhæve andres negativitet fremstår du selv som en der skaber en negativ stemning herinde. Konstant.
Men håber du får en fortsat god dag(I/I/A)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæghttps://www.tv2fyn.dk/artikel/affald...7Gd5AFpF52kAvQ
Håber ikke der er et grimt sponserlogo på!!
Det er sponsorer, der giver penge i kassen, der er sponsorer på trøjen, tribuner og stadion. Uden trofaste sponsorer og et godt sponsornetværk, er vi vel blot en amatørklub. Hvis vi fans revser sponsorer på denne måde, så skabes der et umådeligt ufrugtbart modsætningsforhold mellem klub og erhvervsliv, som vel ikke hjælper os.
Jeg er med på, vi ikke skal stå og reklamere for et firma og holde deres navn tydeligt op, men at en sponsor vælger at skabe lidt farve på tribunen og at deres navn står med småt et sted på materialet ville ikke betyde det store. Det er en happening på linje med at give gratis billetter ud, synes jeg. Kan bare stå med mit eget halstørklæde, hvis det så kom dertil.
Tommel op for et fint initiativ til fredagens kamp herfra
herfra.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg
Kommer det ikke lidt an på, hvor voldsomt logoet måtte være påtrykt?
Det er sponsorer, der giver penge i kassen, der er sponsorer på trøjen, tribuner og stadion. Uden trofaste sponsorer og et godt sponsornetværk, er vi vel blot en amatørklub. Hvis vi fans revser sponsorer på denne måde, så skabes der et umådeligt ufrugtbart modsætningsforhold mellem klub og erhvervsliv, som vel ikke hjælper os.
Jeg er med på, vi ikke skal stå og reklamere for et firma og holde deres navn tydeligt op, men at en sponsor vælger at skabe lidt farve på tribunen og at deres navn står med småt et sted på materialet ville ikke betyde det store. Det er en happening på linje med at give gratis billetter ud, synes jeg. Kan bare stå med mit eget halstørklæde, hvis det så kom dertil.
Tommel op for et fint initiativ til fredagens kamp herfra
herfra.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Njarh. For mig er der flere parametre
- Er der sponsorlogo på?
- Har de givet penge til fans, som har udført/indkøbt materialer eller har sponsoren selv købt/fået produceret materialerne?
Jeg kan sagtens leve med at det der laves ikke altid sidder lige i skabet, men jeg har ikke i sinde at udstille vores fankultur, hvis det måtte være tilfældet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDet bliver virkelig spændende på fredag. Jeg håber på at OB er klar til kamp og vinder en krigerisk sejr. AGF skal mærke at de er kommet til Odense, og vi skal stille op sådan herOliver CLeeuwin Tverskov Marco LundOliver Lund Drachmann BarrettOpondoJebali Bashkimsiden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlægDet bliver virkelig spændende på fredag. Jeg håber på at OB er klar til kamp og vinder en krigerisk sejr. AGF skal mærke at de er kommet til Odense, og vi skal stille op sådan herOliver CLeeuwin Tverskov Marco LundOliver Lund Drachmann BarrettOpondoJebali Bashkim
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
5-2-2?
Jeg vil kalde opstillingen 3-5-2. Hvor Barrett og O. Lund mere er midtbanespillere end backs, og Drachmann kan falde ned hvis det er nødvendigt. Det er en ret smart opstilling der kan gøre at middelmådige hold (som OB) kan skabe overtal på banen og vinde kampe på dét. Derfor synes jeg også at Jacob Michelsen er en dygtig træner - og grunden til at OB ender i top 6.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægNjarh. For mig er der flere parametre
- Er der sponsorlogo på?
- Har de givet penge til fans, som har udført/indkøbt materialer eller har sponsoren selv købt/fået produceret materialerne?
Jeg kan sagtens leve med at det der laves ikke altid sidder lige i skabet, men jeg har ikke i sinde at udstille vores fankultur, hvis det måtte være tilfældet.
Desuden mener jeg på ingen måde der er givet at materiale, tiltag eller events, udelukkende er moderne fodbold der viser sit grimme ansigt, blot fordi disse måtte være købt eller givet af en sponsor, uden at fan fraktioner nødvendigvis har været inde om design etc. Det kan rigtigt nemt blive moderne fodbold når det er aller mest ækelt, så det er helt fair at være på vagt, men det er på ingen måde givet at det er det - heller ikke hvis der er sponsor logo på imo. For mig handler det om hvad der bliver uddelt før kampen. Bliver der delt 3500 reklamer fra nature energy ud så synes jeg endelig bare vi skal lave bål i Munkemose efter kampen, men bliver der delt 3500 OB halstørklæder, eventuelt med et lille sponsorlogo på, så synes jeg det er et fedt tiltag.
Og så synes jeg også det er en fejl at stille det op som om fans og sponsor er to modsætningsforhold. Jeg tror der er rigtigt mange OB sponsorer som følger OB indgående og som er passionerede fans af klubben - også selvom de får noget eksponering retur for deres sponsorater.
- Likes 2
Comment
-
https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3381182
Tverskov tvivlsom og flere i karantænefare. Håber det bliver ikke en dyr kamp for os."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Håber satme han bliver klar. Vores hold har et totalt anderledes udtryk uden ham på holdet
- Likes 1
Comment
Comment