Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Du er simpelthen så langt ude hvis du selv mener at der er 3 negative indlæg i denne tråd. Du er mere trættende end SU1978 er til tider. I din iver på at fremhæve andres negativitet fremstår du selv som en der skaber en negativ stemning herinde. Konstant.

    Men håber du får en fortsat god dag(I/I/A)
    Meget enig. Der findes simpelthen nogle folk herinde, hvis eneste eksistensberettigelse er at påpege, når de synes andre er for negative, og som sjældent selv deltager i en debat. Hvis jeg ser et indlæg der er for mavesurt og som ikke rigtigt indeholder den store argumentation, undlader jeg sgu bare at kommentere på det. Hvad godt skulle der komme ud af det?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Du er simpelthen så langt ude hvis du selv mener at der er 3 negative indlæg i denne tråd. Du er mere trættende end SU1978 er til tider. I din iver på at fremhæve andres negativitet fremstår du selv som en der skaber en negativ stemning herinde. Konstant.

      Men håber du får en fortsat god dag(I/I/A)
      Det lyder godt.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
        https://www.tv2fyn.dk/artikel/affald...7Gd5AFpF52kAvQ
        Håber ikke der er et grimt sponserlogo på!!
        Kommer det ikke lidt an på, hvor voldsomt logoet måtte være påtrykt?

        Det er sponsorer, der giver penge i kassen, der er sponsorer på trøjen, tribuner og stadion. Uden trofaste sponsorer og et godt sponsornetværk, er vi vel blot en amatørklub. Hvis vi fans revser sponsorer på denne måde, så skabes der et umådeligt ufrugtbart modsætningsforhold mellem klub og erhvervsliv, som vel ikke hjælper os.

        Jeg er med på, vi ikke skal stå og reklamere for et firma og holde deres navn tydeligt op, men at en sponsor vælger at skabe lidt farve på tribunen og at deres navn står med småt et sted på materialet ville ikke betyde det store. Det er en happening på linje med at give gratis billetter ud, synes jeg. Kan bare stå med mit eget halstørklæde, hvis det så kom dertil.

        Tommel op for et fint initiativ til fredagens kamp herfra
        herfra.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg

          Kommer det ikke lidt an på, hvor voldsomt logoet måtte være påtrykt?

          Det er sponsorer, der giver penge i kassen, der er sponsorer på trøjen, tribuner og stadion. Uden trofaste sponsorer og et godt sponsornetværk, er vi vel blot en amatørklub. Hvis vi fans revser sponsorer på denne måde, så skabes der et umådeligt ufrugtbart modsætningsforhold mellem klub og erhvervsliv, som vel ikke hjælper os.

          Jeg er med på, vi ikke skal stå og reklamere for et firma og holde deres navn tydeligt op, men at en sponsor vælger at skabe lidt farve på tribunen og at deres navn står med småt et sted på materialet ville ikke betyde det store. Det er en happening på linje med at give gratis billetter ud, synes jeg. Kan bare stå med mit eget halstørklæde, hvis det så kom dertil.

          Tommel op for et fint initiativ til fredagens kamp herfra
          herfra.
          Det mener jeg også må være en overvejelse værd at deltage i, så lang tid det ikke er selve sponsorlogoet (hvis det er der) der stjæler opmærksomheden - det er imø en god historie om OB og fans, som gerne må ramme nogen flere medier. Positiv omtale af OB kan vi ikke få for meget af

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            Njarh. For mig er der flere parametre

            - Er der sponsorlogo på?
            - Har de givet penge til fans, som har udført/indkøbt materialer eller har sponsoren selv købt/fået produceret materialerne?

            Jeg kan sagtens leve med at det der laves ikke altid sidder lige i skabet, men jeg har ikke i sinde at udstille vores fankultur, hvis det måtte være tilfældet.

            Comment


              #21
              Det bliver virkelig spændende på fredag. Jeg håber på at OB er klar til kamp og vinder en krigerisk sejr. AGF skal mærke at de er kommet til Odense, og vi skal stille op sådan her
              Oliver C
              Leeuwin Tverskov Marco Lund
              Oliver Lund Drachmann Barrett
              Opondo
              Jebali Bashkim

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Det bliver virkelig spændende på fredag. Jeg håber på at OB er klar til kamp og vinder en krigerisk sejr. AGF skal mærke at de er kommet til Odense, og vi skal stille op sådan her
                Oliver C
                Leeuwin Tverskov Marco Lund
                Oliver Lund Drachmann Barrett
                Opondo
                Jebali Bashkim
                5-2-2?
                siden 1887

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Det bliver virkelig spændende på fredag. Jeg håber på at OB er klar til kamp og vinder en krigerisk sejr. AGF skal mærke at de er kommet til Odense, og vi skal stille op sådan her
                  Oliver C
                  Leeuwin Tverskov Marco Lund
                  Oliver Lund Drachmann Barrett
                  Opondo
                  Jebali Bashkim
                  Lad os bare stille med fuldt hold. Ringere er AGF heller ikke

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                    5-2-2?
                    Ja, jeg prøvede at rette det, og så røg Kløve ud. Og så gad jeg ikke mere. Det er et ret dårligt forum at lægge opstillinger ind i.

                    Jeg vil kalde opstillingen 3-5-2. Hvor Barrett og O. Lund mere er midtbanespillere end backs, og Drachmann kan falde ned hvis det er nødvendigt. Det er en ret smart opstilling der kan gøre at middelmådige hold (som OB) kan skabe overtal på banen og vinde kampe på dét. Derfor synes jeg også at Jacob Michelsen er en dygtig træner - og grunden til at OB ender i top 6.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Njarh. For mig er der flere parametre

                      - Er der sponsorlogo på?
                      - Har de givet penge til fans, som har udført/indkøbt materialer eller har sponsoren selv købt/fået produceret materialerne?

                      Jeg kan sagtens leve med at det der laves ikke altid sidder lige i skabet, men jeg har ikke i sinde at udstille vores fankultur, hvis det måtte være tilfældet.
                      Kan sagtens følge dig, men man kan også blive så "principfast" at man slet ikke ser alt det positive som eksempelvis en halstørklæde tifo, sponsorlogo eller ej, kan medføre. Når jeg står på RMN tribunen ser jeg, især i siderne og foran, mange "menige" fans og rigtigt mange børn og unge. At få et halstørklæde før kampstart, og med det deltage i en tifo, tror jeg har potentiale til at blive en rigtigt god oplevelse for rigtigt mange "nye" fans, uagtet om der så må være et grimt sponsor loge eller ej. Det har potentiale til at få mange OB fans, unge såvel som gamle, til at føle sig som en del af et stemnings skabende fællesskab og det synes jeg er både spændende og positivt.

                      Desuden mener jeg på ingen måde der er givet at materiale, tiltag eller events, udelukkende er moderne fodbold der viser sit grimme ansigt, blot fordi disse måtte være købt eller givet af en sponsor, uden at fan fraktioner nødvendigvis har været inde om design etc. Det kan rigtigt nemt blive moderne fodbold når det er aller mest ækelt, så det er helt fair at være på vagt, men det er på ingen måde givet at det er det - heller ikke hvis der er sponsor logo på imo. For mig handler det om hvad der bliver uddelt før kampen. Bliver der delt 3500 reklamer fra nature energy ud så synes jeg endelig bare vi skal lave bål i Munkemose efter kampen, men bliver der delt 3500 OB halstørklæder, eventuelt med et lille sponsorlogo på, så synes jeg det er et fedt tiltag.

                      Og så synes jeg også det er en fejl at stille det op som om fans og sponsor er to modsætningsforhold. Jeg tror der er rigtigt mange OB sponsorer som følger OB indgående og som er passionerede fans af klubben - også selvom de får noget eksponering retur for deres sponsorater.

                      Comment


                        #26
                        Tverskov er blevet syg... så han er nok tvivlsom til kampen. Ville satme være skidt at skulle undvære ham.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          https://www.fyens.dk/sport/Tverskov-...rtikel/3381182

                          Tverskov tvivlsom og flere i karantænefare. Håber det bliver ikke en dyr kamp for os.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Tverskov er blevet syg... så han er nok tvivlsom til kampen. Ville satme være skidt at skulle undvære ham.
                            Håber satme han bliver klar. Vores hold har et totalt anderledes udtryk uden ham på holdet

                            Comment


                              #29
                              Mon vi spiller med Jebali fra start på fredag, synes han gjorde det rigtig fint i mandags og Svendsen var lidt usynlig selvom han kæmpede.
                              Jeg havde startet med Kadrii og Jebali på toppen ihvertfald!
                              siden 1887

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Håber satme han bliver klar. Vores hold har et totalt anderledes udtryk uden ham på holdet
                                Ja en Tverskov på 50% er bedre end OL i midterforsvaret. Men det tror jeg også JM ved, så mon ikke det liver Aja som er af de tre. OL skal spille så langt væk fra eget forsvar som muligt. Især mod GF der i bedste DN stil lever højt på at stå dybt og straffe fejl. Det giver resultater, men er sku deprimerende at se på.

                                Comment

                                Working...
                                X