Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-AGF 20/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB-AGF 20/9

    Ville hellere have det til sangen "OB op i Top" men fin idé.
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/blaa-o...ibune-mod-agf/
    siden 1887

    #2
    Gad vide om det er meningen at folk skal aflevere de halstørklæder efter kampen?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Gad vide om det er meningen at folk skal aflevere de halstørklæder efter kampen?
      Ville lyde underligt, men ikke overraske nogen.
      siden 1887

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

        Ville lyde underligt, men ikke overraske nogen.
        Der skal jo bruges 3500 til hver hjemmekamp og har svært ved at se i praksis det fungerer mm de ligger tilgænglig på stadion. Hvis 3500 får et med hjem fredag er der jo nok kun 1000 der har dem med næste gang pga glemsomhed og at det ikke 100% er de samme der står på RMN hver gang.

        Men fint initiativ

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Der skal jo bruges 3500 til hver hjemmekamp og har svært ved at se i praksis det fungerer mm de ligger tilgænglig på stadion. Hvis 3500 får et med hjem fredag er der jo nok kun 1000 der har dem med næste gang pga glemsomhed og at det ikke 100% er de samme der står på RMN hver gang.

          Men fint initiativ
          Tror nu nok det for det meste er gengangere på RMN. Nej de skal da ikke afleveres igen

          Comment


            #6
            https://www.tv2fyn.dk/artikel/affald...7Gd5AFpF52kAvQ
            Håber ikke der er et grimt sponserlogo på!!
            siden 1887

            Comment


              #7
              Jeg er allerede rettet mod fredagens ... elsker at møde GF, og har næsten kun gode minder fra vores kampe mod dem, på den ene eller den anden måde.

              Nu må klubben, og vi selv, se at komme ud af starthullerne og få hypet den kamp, så vi får over 10.000 på lægterne, og måske “den gamle garde” kunne indfinde sig på RMN og give den seriøst gas!

              Kunne blive en episk aften, også nu hvor der for alvor er ved at kunne komme aften/natte-stemning på stadion, og man må yde lidt for at holde varmen.

              Sidst, men ikke mindst, så skal der ikke stå nogen efter kampen og sige: “Jamen hvis nu vi havde vundet kampen på lægterne, så havde vi måske kunne ...”.

              Den kamp skal fucking vindes, på landet, i byen, på arbejdspladsen, på gaden, i skolerne, på lægterne og på banen!!!

              Og ja, der ikke bare må spildes ølsjatter, når vi scorer - på fredag SKAL man fandme slippe alt hvad man har i hænderne, også når der scores!



              “”””Kom alle mand!””””


              Vi skriges ved derude, og på lørdag i Ådalen!

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                jeg er allerede rettet mod fredagens ... elsker at møde GF, og har næsten kun gode minder fra vores kampe mod dem, på den ene eller den anden måde.

                Nu må klubben, og vi selv, se at komme ud af startnumrene og få hypet den kamp, så går over 10.000 på lægterne, og måske “den gamle garde” kunne indfinde sig på RMN og give den seriøst gas!

                Kunne blive en episk aften, også nu hvor der for alvor er ved at kunne komme aften/natte-stemning på stadion, og man må yde lidt for at holde varmen.

                Sidst, men ikke mindst, så skal der ikke stå nogen efter kampen og sige: “Jamen hvis nu vi havde vundet kampen på lægterne, så havde vi måske kunne ...”.

                Den kamp skal fucking vindes, på landet, i byen, på arbejdspladsen, på gaden, i skolerne, på lægterne og på banen!!!

                Og ja, der ikke bare må spildes ølsjatter, når vi scorer - på fredag SKAL man fandme slippe alt hvad man har i hænderne, også når der scores!



                “”””Kom alle mand!””””


                Vi skriges ved derude, og på lørdag i Ådalen!

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                  Jeg er allerede rettet mod fredagens ... elsker at møde GF, og har næsten kun gode minder fra vores kampe mod dem, på den ene eller den anden måde.

                  Nu må klubben, og vi selv, se at komme ud af starthullerne og få hypet den kamp, så vi får over 10.000 på lægterne, og måske “den gamle garde” kunne indfinde sig på RMN og give den seriøst gas!

                  Kunne blive en episk aften, også nu hvor der for alvor er ved at kunne komme aften/natte-stemning på stadion, og man må yde lidt for at holde varmen.

                  Sidst, men ikke mindst, så skal der ikke stå nogen efter kampen og sige: “Jamen hvis nu vi havde vundet kampen på lægterne, så havde vi måske kunne ...”.

                  Den kamp skal fucking vindes, på landet, i byen, på arbejdspladsen, på gaden, i skolerne, på lægterne og på banen!!!

                  Og ja, der ikke bare må spildes ølsjatter, når vi scorer - på fredag SKAL man fandme slippe alt hvad man har i hænderne, også når der scores!



                  “”””Kom alle mand!””””


                  Vi skriges ved derude, og på lørdag i Ådalen!
                  Er så klar til fredag
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    https://www.tv2fyn.dk/artikel/affald...7Gd5AFpF52kAvQ
                    Håber ikke der er et grimt sponserlogo på!!
                    3 "fantastisk positive" indlæg på godt 2 timer - godt gået. Hvis der er sponsorlogo på, kan du jo bare lade være at tage imod tørklædet, der er sikkert andre, som gerne modtager det. Håber du får en god dag. (I/A)
                    Mvh pnl

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      https://www.tv2fyn.dk/artikel/affald...7Gd5AFpF52kAvQ
                      Håber ikke der er et grimt sponserlogo på!!
                      Det havde vi i Fankomiteen ret klare syn på i sin tid. Logoer kunne være synlige for den enkelte tilskuer - feks et sticker på en flagpind - men aldrig på det man viste mod banen.

                      Jeg håber ikke der er logo på, så bliver det ikke holdt op herfra. Jeg håber også man har forstået, at fankultur ikke et at et firma køber tusindvis af masseproducerede artikler i dårlig kvalitet.

                      Vi må se fredag...

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                        Det havde vi i Fankomiteen ret klare syn på i sin tid. Logoer kunne være synlige for den enkelte tilskuer - feks et sticker på en flagpind - men aldrig på det man viste mod banen.

                        Jeg håber ikke der er logo på, så bliver det ikke holdt op herfra. Jeg håber også man har forstået, at fankultur ikke et at et firma køber tusindvis af masseproducerede artikler i dårlig kvalitet.

                        Vi må se fredag...
                        Jeg forstår fuldt ud en holdning om logo/ikke logo på et halstørklæde og jeg deler den som udgangspunkt også selv, men hvis det SKAL være sådan - så er det vel egentlig ikke det værste signal at sende, at det er p.gr.a. vores egen affaldssortering og den følgende genbrug at det lader sig gøre. Jeg tror jeg går på kompromis med holdningerne i "den gode sags tjenste"
                        Last edited by manner; 17-09-2019, 15:20.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Der er allerede over et halvt fyldt udebaneafsnit til på fredag, vi får brug for alle for at vinde på tribunen!
                          siden 1887

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                            3 "fantastisk positive" indlæg på godt 2 timer - godt gået. Hvis der er sponsorlogo på, kan du jo bare lade være at tage imod tørklædet, der er sikkert andre, som gerne modtager det. Håber du får en god dag. (I/A)
                            Mvh pnl
                            Du er simpelthen så langt ude hvis du selv mener at der er 3 negative indlæg i denne tråd. Du er mere trættende end SU1978 er til tider. I din iver på at fremhæve andres negativitet fremstår du selv som en der skaber en negativ stemning herinde. Konstant.

                            Men håber du får en fortsat god dag(I/I/A)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Det havde vi i Fankomiteen ret klare syn på i sin tid. Logoer kunne være synlige for den enkelte tilskuer - feks et sticker på en flagpind - men aldrig på det man viste mod banen.

                              Jeg håber ikke der er logo på, så bliver det ikke holdt op herfra. Jeg håber også man har forstået, at fankultur ikke et at et firma køber tusindvis af masseproducerede artikler i dårlig kvalitet.

                              Vi må se fredag...
                              Så vidt jeg ved, er der ikke logo eller lignende på.
                              SLO

                              Comment

                              Working...
                              X