Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vinduet er som helhed bestået og lidt til, men det trækker gevaldigt ned at man er endt med at hente et - i "bedste" fald - fjerdevalg i AJA.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

      Hvis 2 spillere er hverken fugl eller fisk, er det i mine øjne en klar kritik, men jeg forventer heller ikke denne gang, at vi bliver enige.
      Ha ha ha ... så du mener at hvis men ikke klapper i hænderne af benovelse så er man kritisk?

      Om formiddagen på P3 er der et indslag som hedder : Helt alene med min mening.
      Måske du skulle ringe ind med den, syntes det er en god kandidat.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
        Vinduet er som helhed bestået og lidt til, men det trækker gevaldigt ned at man er endt med at hente et - i "bedste" fald - fjerdevalg i AJA.
        Han er jo bare midlertidig indtil de skriver forhåndskontrakt med Daniel Høegh til vinter...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Ha ha ha ... så du mener at hvis men ikke klapper i hænderne af benovelse så er man kritisk?

          Om formiddagen på P3 er der et indslag som hedder : Helt alene med min mening.
          Måske du skulle ringe ind med den, syntes det er en god kandidat.


          Jeg kender desværre ikke dette program, og kunne ikke drømme om at konkurrere med dig om sendetiden.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af J.P Se indlæg

            Jeg syntes personligt vi ser forstærket ud.

            Bernat for Grytebust. Lad os bare være ærlige. Der var ikke nogen chance for at hente en 1 til 1 erstatning ind for Gryte. Er glad for at vi giver en af vores egne chancen. OC har stået godt indtil videre.

            Sander > Festersen. Siger vel næsten sig selv. Festersen var marginalspiller til sidst. Sander har allerede spillet sig i start 11'eren

            Opondo < C. Nielsen. Jeg vil give en lille overvægt til Casper her men jeg syntes at Opondo bliver bedre og bedre for hver kamp han spiller og jo tættere på 90 minutter han kommer. Kan sagtens se ham blive bedre en Casper. Dertil skal det huskes at Opondo er yngre og hentet for 1 mio. kroner mens vi solgte Casper for 4 mio. kroner

            Jebali > Helenius. Siger også sig selv. Lønmæssigt sparer vi måske også en lille smule

            Teitur = Grubbe. Teitur er ikke tiltænkt førsteholdet og Grubbe havde nok heller ikke fået mere end det ene minut han fik sidste sæson, så fra førsteholdets perspektiv kan det være det samme.

            Madu > Yao. Jeg har ikke set Madu spille mere end den træningskamp mod Viborg i dag men han virker i hvert fald ikke dårligere. Han havde nok heller ikke fået en kontrakt hvis ikke han var anseeligt bedre end Yao.

            Juul < Ludwig. Her syntes jeg også det er en svækkelse, men jeg syntes Juul overraskede positivt i dagens kamp mod Viborg. En gardering i forsvaret ligesom Ludwig endte med at blive. En meget lille svækkelse hvis man kan snakke om det.

            Obbekjær for Vacek. Disse to spillere kan slet ikke sammenlignes og vi havde ikke engang Vacek til rådighed i hele foråret, så en svækkelse kan det umuligt være. Syntes Obbekjær ser god i de test- og reserveholdskampe jeg har set ham. Jeg ville være tryg ved ham hvis han skulle spille i start 11'eren i næste superligakamp.

            Så for at opsummere. Svækket på målmandsposten, forsvar og midtbane er stort set det samme, og en gevaldig styrkelse af angrebet. Alt dette ender ud i et plus i min bog
            Fin opsummering som jeg sagtens kan være enig med dig i. Jeg er dog lidt usikker på om der er en besparelse på Jebali for Helenius, men der er er selvf. forskerordningen der kan "forgylde" Jebali selv med samme nettoudgift for OB på lønsedlen .. det er altsammen gætterier, og vi får nok ikke hverken JH eller Jebali selv til at fortælle omverdenen hvad sandheden er
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              Synes du gør dig mange løse antagelser. Sander Svendsen er startet godt ift. Mål, men jeg synes nu stadig vi skal se ham over længere tid. Jebali har intet vist endnu, så der må du forlade dig på forventninger/ønsketænkning. Opondo er Casper Nielsens afløser, hvilket jeg ikke synes er en styrkelse men en svækkelse foreløbigt. Her må vi igen håbe han kan udvikle sig, og han viser bestemt interessant takter, men vi er klart svækket på den korte bane på midten. Madu er en lottokupon, AJA en helt igennem middelmådig superligaspiller.

              Derudover synes jeg ikke, vi har fået nogen ny energi rigtigt. Vi fik ikke lige den der spiller ind til sidst, der kunne give det hele et løft. Samtidigt har jeg meget svært ved at se hvad strategien er, hvad køber vi egentligt efter? Synes det virker for tilfældigt hvad vi lige får hentet, og jeg har svært ved at se, at vi har fået bygget noget ovenpå truppen fra sidste år, nye facetter, nye strenge. Så jeg synes ikke det lover alt for godt for sæsonen, jeg tror, vi får det rigtigt svært med at nå top-6
              Jep, strategien er ikke til at få øje på, og det skyldes nok der ikke er nogen. Eller også er der, men så ligger den i et ringbind i en skuffe på Jesper Hansens kontor.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                Fin opsummering som jeg sagtens kan være enig med dig i. Jeg er dog lidt usikker på om der er en besparelse på Jebali for Helenius, men der er er selvf. forskerordningen der kan "forgylde" Jebali selv med samme nettoudgift for OB på lønsedlen .. det er altsammen gætterier, og vi får nok ikke hverken JH eller Jebali selv til at fortælle omverdenen hvad sandheden er
                Ja, jeg fortryder også lidt jeg skrev vi måske sparede lønkroner på Jebali. Min oprindelige tanke var bare at jeg vidste Helenius var dyr og det vidste jeg ikke nødvendigsvis om Jebali. Man kunne forestille sig at den månedlige løn lå lidt lavere fordi han har fået en sign on bonus. Men han er nok lige så dyr som Helenius. Men hvem ved, vi kan jo kun gisne

                Comment


                  #38
                  Når der kan bekræfte hvad vi fik for Helenius? Har hørt flere steder prisen lå på over 4 mil?

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Synes, det er helt forkert at stille det op på den måde. Det handler om, hvordan truppens sammensætning er, relationer på banen, kompetencer i holdet osv. For mig er det et lidt rodet vindue, som jeg ikke rigtigt synes peger et bestemt sted hen, det minder mig lidt for meget om de værste perioder under Brink.
                    Det er rodet, og alt for tidligt at komme med mere end gætværk. CN havde en større værdi end jeg lige troede. De mange fejl trak ned og når afslutningerne ofte var dårlige, så så CN middelmådig ud. Det er lidt det samme med Kløve nu. Når han har en dårlig kamp ligner han en 1. Divisions spiller. OL ligner i perioder en seriespiller.
                    Vi kan godt sammenligne truppene, men nogle af vores konkurrenter er styrket en del. Sønderjyske, AGF og AaB. De tre hold er helt sikkert styrket og det er FCN nok også. Hvis vi i bedste fald har taget et halvt skridt op, så har de andre taget flere skridt og AaB en hel etage.
                    Lige nu tror jeg vi ender som nummer 8, plus/ minus 3 pladser.
                    Derfor mener jeg vi står dårligere i denne sæson, selvom vi på papiret er styrket lidt.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
                      Når der kan bekræfte hvad vi fik for Helenius? Har hørt flere steder prisen lå på over 4 mil?
                      Korridorsnakken i de involverede klubber siger i flg. Lasse Vøge ½ mill. for Helenius.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Chris10 Se indlæg
                        Når der kan bekræfte hvad vi fik for Helenius? Har hørt flere steder prisen lå på over 4 mil?
                        500.000kr

                        Comment

                        Working...
                        X