Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ajax interesseret i Rasmus Falk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ughhh det gør ondt at læse. Men forstår ham sgu godt.
    Ønsker ham alt held og lykke. Håber vi får mange mange millioner for ham
    han er jo bare ærlig - og som 22 årig skal han jo snart videre. Og forstår godt han ikke kan blive ved med at hænge fast i bunden - og så har han jo ret; der er potentiale i truppen, kunne man holde på kadrii, flak og emil en sæson mere - og så med de rigtige indkøb kunne det fandme blive spændende....

    Comment


      #77
      Falk skal da ikke rådne op i en klub, som ikke kan tage sig sammen og skabe noget bedre end konstante 10 pladser og middelmådighed. Tror, mange vil blive overrasket over, hvor forrygende han vil være, når der er spiller omkring ham på et rimeligt niveau. Han trækker et alt for stort læs i OB. Kan kun ønske ham det bedste, såfremt han vil videre.

      Comment


        #78
        ... men det er jo ikke sikkert der når at ske noget inden tilbudet kommer...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          ... men det er jo ikke sikkert der når at ske noget inden tilbudet kommer...
          hvad mener du?

          At OB ikke når og være aktive før der kommer et bud på falk? Det er selvfølgelig en mulighed - men går man med planer om at opgradere ifht næste sæson så kunne man vel give ham et hint om at ambitionerne vil stige.

          Jeg tror dog det er ønske tænkning, med alle de besparelser der ser ud til at være lavet på det sidste. Jeg tror nok vi får nogle tilgange - kan ikke forestille mig andet, men om det vil være nogle der kan løfte holdet i en grad så falk vil finde en sæson mere i OB interessant - det tvivler jeg på.

          Comment


            #80
            Ja det bliver jo hurtigt en ond spiral. Hvis du er 22 og har ambitioner, og OB ingen ambitioner har, udover at slutte i top 8, må man forvente at de bedste spillere forlader os. Og uden Falks uforudsigelighed og dynamik, hedder den maksimalt top 8 igen i næste sæson.
            Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Falk skal da ikke rådne op i en klub, som ikke kan tage sig sammen og skabe noget bedre end konstante 10 pladser og middelmådighed. Tror, mange vil blive overrasket over, hvor forrygende han vil være, når der er spiller omkring ham på et rimeligt niveau. Han trækker et alt for stort læs i OB. Kan kun ønske ham det bedste, såfremt han vil videre.
              Jeg er ikke uenig... Falk er alt for dygtig en spiller til at ikke blive prøvet af i en større liga... men jeg vil godt nok savne ham, når han flyver videre...

              mvh

              MaxHH

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                hvad mener du?

                At OB ikke når og være aktive før der kommer et bud på falk? Det er selvfølgelig en mulighed - men går man med planer om at opgradere ifht næste sæson så kunne man vel give ham et hint om at ambitionerne vil stige.

                Jeg tror dog det er ønske tænkning, med alle de besparelser der ser ud til at være lavet på det sidste. Jeg tror nok vi får nogle tilgange - kan ikke forestille mig andet, men om det vil være nogle der kan løfte holdet i en grad så falk vil finde en sæson mere i OB interessant - det tvivler jeg på.
                Det kunne bla. være det ja, eller at man trækker det omkring ambitionerne, osv... men altså jeg aner det heller ikke, men Falk er jo godt klar over hvad situationen sådan nogenlunde er, feks. omkring Emil som han nævner, som jo ikke gider OB mere...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment

                Working...
                X