Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sander Svendsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Ok??? Hvorfor? Scoutet han?? Er der ikke folk til det?
    Hvorfor er überchefen for akademiet involveret i øens hold samarbejdet? Grundlaget for det meste af OBs akademi? Behøver jeg at svare på dette?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvorfor er überchefen for akademiet involveret i øens hold samarbejdet? Grundlaget for det meste af OBs akademi? Behøver jeg at svare på dette?
      Der er vel trods alt forskel på at være leder af et helt akademi og skal tage stilling til de bedste af se bedste og så på at være ude og se på alle håbefulde talenter men point taken..
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Der er vel trods alt forskel på at være leder af et helt akademi og skal tage stilling til de bedste af se bedste og så på at være ude og se på alle håbefulde talenter men point taken..
        Så vidt jeg husker var det Tonny der scoutede Østrøm i sin tid og jeg har set flere øens hold artikler de sidste år hvor Tonny er med ude i de forskellige klubber

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Nu er der sikker ikke noget helt nyt at en spiller sender en lille stikpille efter han fik ikke forlænget kontrakten men synes selvom MH har jobbet kun relativ kort tid i OB så får vi mere og mere kritik om manglende kommunikation og skuffende forløb fra spillere og medarbejdere. På den måde havde vi det sikker ikke under JH.
          Jeg ved ikke om det er blevet værre, men tror det ikke. Nu kan jeg ikke huske hvem der har sagt hvad gennem årene, men Rurik Gislason var engang i BT/EB og sagde at han igen forklaring fik, og han var ellers ikke en der brokkede sig offentligt. Der har været en del siden. Jeg er ikke 100% sikker men Festersen og KEP udtalte noget lignende.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Så vidt jeg husker var det Tonny der scoutede Østrøm i sin tid og jeg har set flere øens hold artikler de sidste år hvor Tonny er med ude i de forskellige klubber
            Var det ikke også Tonny som fiskede Mathias Jørgensen?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Var det ikke også Tonny som fiskede Mathias Jørgensen?
              Jooo. Det var der vidst også noget om

              Comment


                Så scorede Hr Svendsen igen igen.. Nu oppe på 6 mål de sidste 4 kamp

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så scorede Hr Svendsen igen igen.. Nu oppe på 6 mål de sidste 4 kamp
                  Hvilke position spiller han i Odds? VK eller på toppen?
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Hvilke position spiller han i Odds? VK eller på toppen?
                    Venstrekant i en 4-3-3 ifølge livescore.dk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Venstrekant i en 4-3-3 ifølge livescore.dk
                      Der opstår lige en lille tåre i min øje...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Venstrekant i en 4-3-3 ifølge livescore.dk
                        Lige den plads vi sjovt nok mangler...

                        Burde han ikke få chancen under Alm? Han har jo trods alt kontrakt helt til sommeren 2023 ifølge transfermarkt
                        Last edited by Bobolarsen; 27-09-2021, 09:43.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Lige den plads vi sjovt nok mangler...

                          Burde han ikke få chancen under Alm? Han har jo trods alt kontrakt helt til sommeren 2023 ifølge transfermarkt
                          Tjoo. Måske. Vi må se hvad der sker til Nytår. Jeg ville foretrække at han bliver ved med at score deroppe og han så bliver flere penge værd og nemmere at sælge i næste vindue

                          Comment


                            Sander med assist til Odds udligning mod Molde...

                            Comment


                              Vi skal huske at den norske tippeligaen er på et lavere niveau end vores superliga, synes jeg. Jeg siger ikke, at Sander ikke kan blive god hos os denne gang, men hans vilkår bliver en del vanskeligere. Vil tro at max en håndfuld norske hold kunne overleve i superligaen.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X