Jebail er med igen fra 2 halvlegs start, kløve også kommet ind. Greve og Hyllegaard er gået ud. Madu og JBL har byttet bak.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Reservekamp SdJ-OB
Collapse
X
-
Tak for updates. Ikke overraskende at høre med Mandé, de fleste af de gange, hvor jeg har set ham, har han også set tvivlsom ud. Men det kan vi vel dårligt tillade os at blive overraskede over, manden blev jo sat af i en norsk bundklub, som henter folk som Junker og Toutouh ind som redningsmænd. Svært at se, hvorfor han skulle være en særligt god keeper så. Men vi skrev da heldigvis kun 5 år med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlægJebail vil det meget mere end AK som har været meget anonym. Jebail virker som en der skal og vil kæmpe for sin plads på ligaholdet. AK er her fordi han skal
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægTak for updates. Ikke overraskende at høre med Mandé, de fleste af de gange, hvor jeg har set ham, har han også set tvivlsom ud. Men det kan vi vel dårligt tillade os at blive overraskede over, manden blev jo sat af i en norsk bundklub, som henter folk som Junker og Toutouh ind som redningsmænd. Svært at se, hvorfor han skulle være en særligt god keeper så. Men vi skrev da heldigvis kun 5 år med ham.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Er efterhånden nået derhen, hvor jeg er decideret vred på AK. Mage til forkælet og opgivende attitude skal man lede længe efter. Han har meget længe ikke præsteret, og med den kontrakt han render rundt med, skylder han alle at gøre sit yderste for holdet og sig selv, men han stiller sig tilfreds med den fede hyre. Et af de ringeste indkøb af JH desværre. Jeg havde store forventninger til ham, men han har kun vist noget i den første sæson, og så ellers sporadisk.
Første sæson laver han 12 mål i Superligaen, sæsonen efter er rigtig nok noget lort, men i 3. sæson laver han så 15 superligamål. 4. sæson er så igen en elendig sæson, og nu ligner det, at 5. sæson bliver det samme.
Derudover er jeg enig omkring attituden, som virker helt off. Manden er lønførende i klubben og bør opføre sig sådan, selv om det ikke går hans vej. Det mindste man kan gøre, er da at smøge ærmerne op og give den en skalle, når man hver eneste måned indkasserer 250.000 kroner før skat.
Comment
Comment