Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Reservekamp SdJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jebail er med igen fra 2 halvlegs start, kløve også kommet ind. Greve og Hyllegaard er gået ud. Madu og JBL har byttet bak.

    Comment


      #17
      Mande sæbehanske, får et heldigt frispark som jeg ser det. Der blev først dømt mål men efter en snak med linjedommeren blev det til frispark

      Comment


        #18
        Jebail igen med en afslutning efter et fin samarbejde med JBL. Dog et stykke forbi

        Comment


          #19
          Oliver behøver ikke frygte for sin plads i målet, Mande har på ingen måde overbevist mig om at han kan stå i Ligaen

          Comment


            #20
            Julle med et fint forsøg

            Comment


              #21
              Harboe ind JJT ud, Kløve overtager anføre binder

              Comment


                #22
                Jebail vil det meget mere end AK som har været meget anonym. Jebail virker som en der skal og vil kæmpe for sin plads på ligaholdet. AK er her fordi han skal

                Comment


                  #23
                  Julle og Jebail går i bad, Hyllegaard og Klynge kommer ind

                  Comment


                    #24
                    Slut 0-0

                    Comment


                      #25
                      Tak for updates. Ikke overraskende at høre med Mandé, de fleste af de gange, hvor jeg har set ham, har han også set tvivlsom ud. Men det kan vi vel dårligt tillade os at blive overraskede over, manden blev jo sat af i en norsk bundklub, som henter folk som Junker og Toutouh ind som redningsmænd. Svært at se, hvorfor han skulle være en særligt god keeper så. Men vi skrev da heldigvis kun 5 år med ham.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                        Jebail vil det meget mere end AK som har været meget anonym. Jebail virker som en der skal og vil kæmpe for sin plads på ligaholdet. AK er her fordi han skal
                        Er efterhånden nået derhen, hvor jeg er decideret vred på AK. Mage til forkælet og opgivende attitude skal man lede længe efter. Han har meget længe ikke præsteret, og med den kontrakt han render rundt med, skylder han alle at gøre sit yderste for holdet og sig selv, men han stiller sig tilfreds med den fede hyre. Et af de ringeste indkøb af JH desværre. Jeg havde store forventninger til ham, men han har kun vist noget i den første sæson, og så ellers sporadisk.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Tak for updates. Ikke overraskende at høre med Mandé, de fleste af de gange, hvor jeg har set ham, har han også set tvivlsom ud. Men det kan vi vel dårligt tillade os at blive overraskede over, manden blev jo sat af i en norsk bundklub, som henter folk som Junker og Toutouh ind som redningsmænd. Svært at se, hvorfor han skulle være en særligt god keeper så. Men vi skrev da heldigvis kun 5 år med ham.
                          tjaaaaaa hvad kan man næsten forvente med det set-up vi har ift. spillerrekruttering, så endnu et totalt fejlskud.

                          Comment


                            #28
                            Tal Løvkvist

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                              Er efterhånden nået derhen, hvor jeg er decideret vred på AK. Mage til forkælet og opgivende attitude skal man lede længe efter. Han har meget længe ikke præsteret, og med den kontrakt han render rundt med, skylder han alle at gøre sit yderste for holdet og sig selv, men han stiller sig tilfreds med den fede hyre. Et af de ringeste indkøb af JH desværre. Jeg havde store forventninger til ham, men han har kun vist noget i den første sæson, og så ellers sporadisk.
                              Det er vist selektiv hukommelse...

                              Første sæson laver han 12 mål i Superligaen, sæsonen efter er rigtig nok noget lort, men i 3. sæson laver han så 15 superligamål. 4. sæson er så igen en elendig sæson, og nu ligner det, at 5. sæson bliver det samme.

                              Derudover er jeg enig omkring attituden, som virker helt off. Manden er lønførende i klubben og bør opføre sig sådan, selv om det ikke går hans vej. Det mindste man kan gøre, er da at smøge ærmerne op og give den en skalle, når man hver eneste måned indkasserer 250.000 kroner før skat.


                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                                tjaaaaaa hvad kan man næsten forvente med det set-up vi har ift. spillerrekruttering, så endnu et totalt fejlskud.
                                Kan du ikke lige, for mig som er uvidende, give mig en udførlig beskrivelse af det set-up egentlig?

                                Comment

                                Working...
                                X