Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det lignede han spillede centralt lige bag Jebali. Jeg har set kampen igen og syntes faktisk han havde et godt indhop og hjalp os meget da han kom ind. Om det er et system vi kan spille fra start ved jeg ikke, men det så bedre ud end længe..
    Hvis man skal give Hemmingsen kredit er det helt på sin plads efter denne kamp. Høje kanter, Thrandarson ind centralt, Kløve centralt bag Jebali og AJA på bænken. Alt dette giver mening. Syntes den 1-4-2-3-1 opstilling så interessant ud
    Det lignede en lille åbenbaring ja. Det kan være svært at vurdere, når nu AaB ogsp var ekstremt ringe og alligevel var med i kampen langt henad vejen, men ingen tvivl om at både vores backs blev sat bedre i scene offensivt , man fik fyldt udbytte af Aron på midtbanen. Derudover skal man heller ikke underkende Kløve. Han lægger hvor vi ofte har haft Jebali på det sidste. Til forskel kan man så se Kløve løber lige omkring 13 km i den position, hvor Jebali aldrig vil komme i nærheden. Det giver så meget mere pondus i vores pres at have en løbestærk spiller i den position. Det gav en bedre synergi i hele vores organisation og det var super godt set, i hvert fald i en kamp imod AaB, som man ved er glade for at have bolden. Det bliver spændende at se om vi også kan forløses i kampe imod f.eks. Sønderjyske og Horsens, som vil have mere interesse i at lade os have bolden. Oven i hatten på baner som er længder ringere end den vi spillede på i Aalborg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Mistænker bare han ikke har så meget lyst til at være her. Sådan lød det i vinter. Samtidig hiver han en ganske god hyre og har manglet slutprodukt og skarphed.
      Men nu har han jo så forlænget, så måske er han tilfreds, selvom vi ikke et top 6 hold.
      Håber da bestemt at offensiven blomstrer under hemme / ny træner, og at jebali bliver omdrejningspunkt i den offensiv, og at han får lavet nogle mål og assists.
      Og jeg siger at hans medspillere var for dårlige, så han blev ego. Og han er i min bog langt mere en holdspiller end feks Sabbi som er løntung og en spiller som ville til bif, før vi gav stjerneløn
      Last edited by tOrnBjerg; 24-03-2021, 09:26.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Mistænker bare han ikke har så meget lyst til at være her. Sådan lød det i vinter. Samtidig hiver han en ganske god hyre og har manglet slutprodukt og skarphed.
        Men nu har han jo så forlænget, så måske er han tilfreds, selvom vi ikke et top 6 hold.
        Håber da bestemt at offensiven blomstrer under hemme / ny træner, og at jebali bliver omdrejningspunkt i den offensiv, og at han får lavet nogle mål og assists.
        Det vil jeg egentlig godt give dig ret i han har manglet, men han har jo ofte været brugt som ren 9er, og det er imø ikke hans bedste position. Fysikken har han med sig, men han er ikke specielt hurtig og er ikke en dybdeløber som Bashkim, Hyllegård og tildels Fenger. Jeg tror vi får mere glæde af ham hvis han får fast plads bag Bashkim/Fenger. Jeg tror egentlig også at det er det MH mener når han siger vi kan få mere ud af ham .. flere assists og flere mål når han får lov at komme i anden bølge
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det vil jeg egentlig godt give dig ret i han har manglet, men han har jo ofte været brugt som ren 9er, og det er imø ikke hans bedste position. Fysikken har han med sig, men han er ikke specielt hurtig og er ikke en dybdeløber som Bashkim, Hyllegård og tildels Fenger. Jeg tror vi får mere glæde af ham hvis han får fast plads bag Bashkim/Fenger. Jeg tror egentlig også at det er det MH mener når han siger vi kan få mere ud af ham .. flere assists og flere mål når han får lov at komme i anden bølge
          Det tror jeg vi alle har set. Men de andre 9'er på holdet har ikke scoret nok, så formoder JM ville være fleksibel og bruge ham på toppen eller falsk 9'er.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det vil jeg egentlig godt give dig ret i han har manglet, men han har jo ofte været brugt som ren 9er, og det er imø ikke hans bedste position. Fysikken har han med sig, men han er ikke specielt hurtig og er ikke en dybdeløber som Bashkim, Hyllegård og tildels Fenger. Jeg tror vi får mere glæde af ham hvis han får fast plads bag Bashkim/Fenger. Jeg tror egentlig også at det er det MH mener når han siger vi kan få mere ud af ham .. flere assists og flere mål når han får lov at komme i anden bølge
            Enig, som holdet ser ud lige nu vil en angrebskæde ala. den for neden jo være vanvittig dynamisk og kombinationsstærk
            Sabbi - Jebali - Frøkjær
            Bashkim

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Enig, som holdet ser ud lige nu vil en angrebskæde ala. den for neden jo være vanvittig dynamisk og kombinationsstærk
              Sabbi - Jebali - Frøkjær
              Bashkim
              Jeg synes, at den her model er utrolig fræk. Med Hyllegaard som mulighed, når vi er foran og skal afvente.

              Sabbi skal dog til at finde et kontinuerligt niveau for at beholde sin plads her. Men på papiret, og med alle 4 i topform, er det sgu en lækkerbisken af en offensiv.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Enig, som holdet ser ud lige nu vil en angrebskæde ala. den for neden jo være vanvittig dynamisk og kombinationsstærk
                Sabbi - Jebali - Frøkjær
                Bashkim
                Mon ikke der bliver roteret lidt med de 4 der, det ser næsten for godt (offensivt) ud, så ja det ligner bestemt noget der "kan gøre ondt" på mange hold. Så skal vores midtbane og forsvar vel bare holde niveau og undgå alt for mange skader så ser det superspændende ud.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Issam holder Ramadan:
                  "Selvfølgelig er det svært ikke at drikke, men det giver mig ekstra styrke. Jeg er vant til at gøre det. Det er en læring i tålmodighed og ofring. Jeg tænker kun på fodbold, fokuserer på de 90 minutter og beder til Gud om, at vi vinder kampen, siger OB-spiller Issam Jebali."
                  https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...i-taalmodighed
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Issam holder Ramadan:
                    "Selvfølgelig er det svært ikke at drikke, men det giver mig ekstra styrke. Jeg er vant til at gøre det. Det er en læring i tålmodighed og ofring. Jeg tænker kun på fodbold, fokuserer på de 90 minutter og beder til Gud om, at vi vinder kampen, siger OB-spiller Issam Jebali."
                    https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...i-taalmodighed
                    Det kan da forklare han var færdig efter 45 min mod Lyngby...

                    Det er vidst kun fodboldspillere der kan bilde sig selv ind at det ikke betyder noget for performance niveau...

                    Disclaimer: Så er dette ikke er angreb på hans religion eller ramadan. Jeg er generelt forarget over folk der ikke spiser morgenmad ;-)
                    Last edited by René; 05-05-2021, 21:42.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                      Det kan da forklare han var færdig efter 45 min mod Lyngby...

                      Det er vidst kun fodboldspillere der kan bilde sig selv ind at det ikke betyder noget for performance niveauet...

                      Tror mere det var taktisk oplagt at trække sig tilbage og kun lure på kontra-kniv i anden halvleg mod Lyngby. Vi havde investeret meget i første halvleg og var foran med 2:0. Så var det helt fornuftigt ikke at risikere alt for meget og give kontramuligheder til Lyngby men hellere stå dybere op forsvare sig kompakt. Og det var ja ikke kun Issam som var tilbageholdende offensivt, det var ja hele holdet.

                      Issam siger helt klart at det påvirker ikke hans præstation negativ og stats giver ham åbenbart ret:

                      "Man kan føle sig sulten og tørstig, men man får noget ekstra styrke af at kunne klare ting, selvom man er træt og sulten. Det handler om dit mindset. Hvis du virkelig gerne vil vinde, er det ikke manglen på mad og vand, der skal stoppe dig fra at gøre det, siger Issam Jebali.
                      I de fire 'ramadanrunder' har Issam Jebali scoret, vundet flest dueller i én af runderne og var mod AaB den spiller, der løb næstflest meter for OB. 11.144 meter for at være helt præcis."
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Jebali ser hverken ud til at starte inde eller sidde på bænken for Tunesien. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, eller ser jeg bare det forkerte sted?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Jebali ser hverken ud til at starte inde eller sidde på bænken for Tunesien. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes, eller ser jeg bare det forkerte sted?
                          Jeg kan heller ikke finde nogen bestemt grund.
                          Jeg tror også, han har en af de yderste mandater i landsholdstruppen. Der var kun en halv time til ham i venskabskampene i juni, hvor han sidst var med uskadet.

                          Comment


                            Ja, tænker de har en trup med på nogle og tyve, så der sidder nok en eller to spillere over til hver kamp ligesom DK havde til EM i sommers.

                            Så han sidder nok bare over i denne kamp :(

                            Comment


                              Ærgerligt han ikke kan komme ind og lave nogle tryllestreger fra bænken til de mange talentspejdere, der er til stede.

                              Comment


                                Så blev han sgu corona-ramt dernede:

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...fem-andre-ude/

                                Tryllerier aflyst :(

                                Comment

                                Working...
                                X