Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    syntes faktisk at Aron har gjort det fornuftigt centralt ...
    Enig. Hans 2 kampe mod FCM og Aab har vist at han har potentialet til at blive en af de første på holdkortet. Helst sammen med JJ. De så gode ud sammen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Jo det skulle vi. I Bashkims spil er der som oftest et slutprodukt, han har tidligere været en stjernespiller i truppen og kan formentlig blive det igen, tidligere del af anførergruppen, han har ikke udtalt sig kritisk, når det ikke gik som han havde håbet.

      Det ved jeg ikke, hvem synes du? Jeg forholder mig til det skrev indledningsvis: jeg synes ikke jebali skal være det.
      Jeg er fint tilfreds med at vi landede Kadrii, men du må da næsten have misset at manden svinede vores lægestab godt og grundet til efter skiftet til FCK, på baggrund af at hans skades forløb i OB ikke gik som han havde håbet?

      Fair nok at du ikke synes at Jebali bør være blandt vores lønførende. Jeg synes klart at han er blandt vores bedste og vigtigste markspillere og på den baggrund mener jeg også at han høre til blandt vores bedst lønnede. En afløser med samme niveau som Jebali ville være langt dyrere end denne forlængelse.

      Comment


        Det er noget af et statement og salgsargument overfor en kommende træner når man kan tilbyde: Kadrii, Sabbi, Frø og Jebali

        Comment


          Endelig en rigtig god nyhed. Der er så meget fodbold i den mand.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

            Jeg er fint tilfreds med at vi landede Kadrii, men du må da næsten have misset at manden svinede vores lægestab godt og grundet til efter skiftet til FCK, på baggrund af at hans skades forløb i OB ikke gik som han havde håbet?

            Fair nok at du ikke synes at Jebali bør være blandt vores lønførende. Jeg synes klart at han er blandt vores bedste og vigtigste markspillere og på den baggrund mener jeg også at han høre til blandt vores bedst lønnede. En afløser med samme niveau som Jebali ville være langt dyrere end denne forlængelse.
            Nej det har jeg skam ikke misset. Synes bare de to typer kritik er forskellig.
            ok enig om at være uenig. Synes ikke jebali er en dårlig spiller. Synes bare de mange penge kunne spares/bruges bedre ved at til at hente en billigere spiller, og få samme udbytte / slutprodukt. Eller kanalisere pengene ud, andre steder i truppen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Det var en lidt speciel konklusion. Jeg har ikke snakket om hverken Jørgen eller sabbi.

              men når nu de er på 'bordet' - Jørgens angivelige løn eŕ til grin, hvis det er rigtigt hvad eb skrev.
              Sabbi kan jeg bedre forstå. Ung spiller med stort potentiale, som var gratis. Håber det var manglende kemi med Michelsen der er skyld i den tynde indsats indtil videre.

              men mon ikke jebali er kommet tættere på sabbis løn nu
              Sabbi var af og til sat af i Hobro. Hans topniveau er kun lidt under Jebalis, men han rammer det sjældent (sådan var det også i Hobro). Sabbi har desværre også et ufatteligt lavt bund niveau. Men de 2 sammen er giftige når de rammer dagen.
              Det er dem, Max, OC og BK samt forhåbentlig gode indkøb, der kan få de unge fynboer tilbage som OB fans.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Nej det har jeg skam ikke misset. Synes bare de to typer kritik er forskellig.
                ok enig om at være uenig. Synes ikke jebali er en dårlig spiller. Synes bare de mange penge kunne spares/bruges bedre ved at til at hente en billigere spiller, og få samme udbytte / slutprodukt. Eller kanalisere pengene ud, andre steder i truppen
                Jeg forstår ikke, at du er så utilfreds med ham. Han kan noget ekstra ordinært, men har lidt under at medspillerne ikke var gode nok, så han var nødt til at prøve for meget selv.

                Comment


                  Meget tilfreds. Jeg synes hans udtalelser om byen og klubben afspejler sig i hans arbejdsindsats på banen. Hvis han har indstillet sig på, at han ikke bare skal være et kort bekendtskab i klubben, så tror jeg, vi får en spiller, der kan gavne os rigtigt meget på banen med den rette træner og spillestil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Jeg forstår ikke, at du er så utilfreds med ham. Han kan noget ekstra ordinært, men har lidt under at medspillerne ikke var gode nok, så han var nødt til at prøve for meget selv.
                    Meget enig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Sabbi var af og til sat af i Hobro. Hans topniveau er kun lidt under Jebalis, men han rammer det sjældent (sådan var det også i Hobro). Sabbi har desværre også et ufatteligt lavt bund niveau. Men de 2 sammen er giftige når de rammer dagen.
                      Det er dem, Max, OC og BK samt forhåbentlig gode indkøb, der kan få de unge fynboer tilbage som OB fans.
                      Jeg synes forskellen på Sabbi og Jebali er, at når de rammer deres topniveau, så gør Jebali hele holdet bedre og skaber masser af ting for de andre, hvor Sabbi spiller mere for sig selv. Det er derfor, at vi godt kan være optimistiske ved udsigten til, at Jebali og Bashkim kan komme i omdrejninger samtidig, for de er ikke bare individuelt gode, de kan også binde holdet og spillet sammen.

                      Hvis jeg sad som ansættelsesudvalg, ville en stor del af det jeg lagde vægt på være, trænerens planer med at få de to til at fungere samtidig, og hvilke roller på holdet han ser de skal have. Det bliver virkelig nøglen til at få forløst det her hold i næste sæson, for jeg tror ikke på vi kommer til at signe nogle kæmpe profiler til sommer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Nej det har jeg skam ikke misset. Synes bare de to typer kritik er forskellig.
                        ok enig om at være uenig. Synes ikke jebali er en dårlig spiller. Synes bare de mange penge kunne spares/bruges bedre ved at til at hente en billigere spiller, og få samme udbytte / slutprodukt. Eller kanalisere pengene ud, andre steder i truppen
                        Vi behøver heldigvis ikke være enige nej, og fint med nogle andre nuancer Kunne vi finde en lige så god spiller som kunne give os det samme udbytte, men til en billigere penge ville det selvfølgelig være at foretrække. Jeg køber bare ikke helt præmissen om at vi bare lige kan gøre det, var det tilfældet ville vi snart være Danske mestre. Det argument kan man så bruge hver gang vi præsentere en ny spiller eller forlænger en kontrakt - “hvorfor henter vi ikke bare en lige så god spiller, men billigere”.

                        Min tillid til de sportslige ansvarlige i klubben er ikke specielt stor, og jeg tror ikke at klubben er i stand til at hente en bedre spiller end Jebali som vil være billigere. Derfor er jeg glad for forlængelsen af en, i mine øjne, stor profil. Ser man ikke Jebali som en stor profil kan jeg såmen godt følge argumentet - med Jebali er det jo et spørgsmål om hvor meget man mener man får for pengene. Jeg mener vi får fin valuta for pengene, og jeg tror han kan blive endnu bedre for os end han indtil nu har været.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                          Eller

                          ...............Kadrii
                          Jebali .....Okosun..... Sabbi
                          ............JJT ........Kløve
                          Eet af de interessante greb jeg så Hemmingsen lave mod AaB var at flytte Okosun længere frem, så han ikke står midt på banen og ser lange bolde bliver spillet henover sig.

                          Det er bare en af de ting jeg har undret mig over ved Michelsens dispositioner på det seneste.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jeg forstår ikke, at du er så utilfreds med ham. Han kan noget ekstra ordinært, men har lidt under at medspillerne ikke var gode nok, så han var nødt til at prøve for meget selv.
                            Mistænker bare han ikke har så meget lyst til at være her. Sådan lød det i vinter. Samtidig hiver han en ganske god hyre og har manglet slutprodukt og skarphed.
                            Men nu har han jo så forlænget, så måske er han tilfreds, selvom vi ikke et top 6 hold.
                            Håber da bestemt at offensiven blomstrer under hemme / ny træner, og at jebali bliver omdrejningspunkt i den offensiv, og at han får lavet nogle mål og assists.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                              Vi behøver heldigvis ikke være enige nej, og fint med nogle andre nuancer Kunne vi finde en lige så god spiller som kunne give os det samme udbytte, men til en billigere penge ville det selvfølgelig være at foretrække. Jeg køber bare ikke helt præmissen om at vi bare lige kan gøre det, var det tilfældet ville vi snart være Danske mestre. Det argument kan man så bruge hver gang vi præsentere en ny spiller eller forlænger en kontrakt - “hvorfor henter vi ikke bare en lige så god spiller, men billigere”.

                              Min tillid til de sportslige ansvarlige i klubben er ikke specielt stor, og jeg tror ikke at klubben er i stand til at hente en bedre spiller end Jebali som vil være billigere. Derfor er jeg glad for forlængelsen af en, i mine øjne, stor profil. Ser man ikke Jebali som en stor profil kan jeg såmen godt følge argumentet - med Jebali er det jo et spørgsmål om hvor meget man mener man får for pengene. Jeg mener vi får fin valuta for pengene, og jeg tror han kan blive endnu bedre for os end han indtil nu har været.
                              Siger ikke vi bare skal hente en ligeså god, der er billigere. Det er ikke realistisk. Jeg ser ham bare ikke som spilleren der skal være vores offensive strateg.

                              Men vi håber han (og hele holdet) lægger på i de kommende kampe og finder skarpheden.
                              så skal jeg med glæde unde ham hans løn

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                                Eet af de interessante greb jeg så Hemmingsen lave mod AaB var at flytte Okosun længere frem, så han ikke står midt på banen og ser lange bolde bliver spillet henover sig.

                                Det er bare en af de ting jeg har undret mig over ved Michelsens dispositioner på det seneste.
                                Ja det lignede han spillede centralt lige bag Jebali. Jeg har set kampen igen og syntes faktisk han havde et godt indhop og hjalp os meget da han kom ind. Om det er et system vi kan spille fra start ved jeg ikke, men det så bedre ud end længe..
                                Hvis man skal give Hemmingsen kredit er det helt på sin plads efter denne kamp. Høje kanter, Thrandarson ind centralt, Kløve centralt bag Jebali og AJA på bænken. Alt dette giver mening. Syntes den 1-4-2-3-1 opstilling så interessant ud

                                Comment

                                Working...
                                X