Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Kan den manglende superliga kontrakt til Østrøm have noget at gøre med at man kun må stille med 2 SL kontraktspillere på U19 og man måske derfor trækker den lidt? Det er jo på den måde man kom i klemme med Rasmus Nissen og nu gør at han slet ikke spiller. Man er nød til at tænke sig godt om.
    Det hjælper jo ikke noget at give dem en kontrakt der gør at de ikke spiller ret meget på superliga holdet og slet ikke kan spille for U19 fordi 2 andre står foran i køen
    Jeg gætter på Østrøm er blevet lovet kontrakt efter sommeren og sign on bonussen bare får det oveni, som han kunne have tjent ved at få den nu, så han kan spille på u19 og udvikle sig der med fast spilletid i coronatiden. En aftale alle vinder på.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      God forlængelse. For mig handlede Jebalis fremtid i klubben udelukkende om, hvorvidt han var motiveret for at blive her. Jeg havde en idé om, at han nok gerne ville noget andet, men når det ikke er tilfældet, er det fint vi holder ham et par år endnu. På dagen er han vores bedste spiller, det vidste han så sent som i søndags, og vi får svært ved at finde en på samme niveau. Og så har ham og Bashkim angiveligt et godt forhold tilbage fra før Bashkim tog til Saudi, forhåbentligt kan den kemi også ende med at blive noget der fører til et godt samarbejde ude på banen, så har vi to rigtigt gode spillere i front der isoleret set er rigeligt gode nok til at spille i den bedre halvdel i Superligaen.
      Han har også et rigtigt godt forhold til Sabbi, på og uden for banen. Generelt er det mit indtryk at han er en vellidt spiller som er god for truppen og bidrager til en god stemning til træning. Rigtigt god forlængelse imo. Skal man skrive med relativt dyre og aldrende spillere skal det være fordi de er med til at hæve topniveauet, og det må man sige at Jebali gør. På hans gode dage er han vores bedste spiller, på hans dårlige dage bidrager han stadig med en god arbejdsindsats. På den led har han faktisk overrasket mig positivt da jeg lidt troede at han var en humørspiller som i modgang ville spille mere for sig selv, blive frustreret og slå op i banen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

        Jeg gætter på Østrøm er blevet lovet kontrakt efter sommeren og sign on bonussen bare får det oveni, som han kunne have tjent ved at få den nu, så han kan spille på u19 og udvikle sig der med fast spilletid i coronatiden. En aftale alle vinder på.
        Lyder som en god løsning. Det ville ihverfald være dumt at fratage ham chancen for at spille U19 næste år også

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Max skal nok blive forlænget. Men først skal man lige have løst hans knæproblemer. Han træner godt nok med dagligt. Men det skulle ikke være problemfrit endnu.
          Det tror jeg også på, sandsynligvis kommer den unge mand til at æde en lønnedgang, men det er vel "the name of the game"

          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Overraskende men fantastisk forlængelse. Han er vores bedste spiller på sine gode dage og har ifølge mig også været vores bedste markspiller i den her sæson, selvom det er lidt paradoksalt med de få mål han har lavet. Han kan bare så mange ting og er manden som, hvis man finder nøglen kan få det bedste frem i Bash, Sabbi og Frø. Hvordan det hele skal falde i hak må vi se, men der ligger et stort uforløst potentiale i at have de 4 som vores forreste og det må lægge i kortene at det bliver opgaven for vores kommende træner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Aldrende spiller ? Så skulle vi heller ikke have skrevet kontrakt med BK !

              Er han lønførende ? Hvem burde efter din mening ellers være lønførende ?
              Jo det skulle vi. I Bashkims spil er der som oftest et slutprodukt, han har tidligere været en stjernespiller i truppen og kan formentlig blive det igen, tidligere del af anførergruppen, han har ikke udtalt sig kritisk, når det ikke gik som han havde håbet.

              Det ved jeg ikke, hvem synes du? Jeg forholder mig til det skrev indledningsvis: jeg synes ikke jebali skal være det.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Så du mener at Sabbi og Jørgen som tjente mere end Jebali er bedre?
                I forhold til de 2 er han en langt bedre fodboldspiller, men Sabbi har naturligvis en bedre dåbsattest
                Det var en lidt speciel konklusion. Jeg har ikke snakket om hverken Jørgen eller sabbi.

                men når nu de er på 'bordet' - Jørgens angivelige løn eŕ til grin, hvis det er rigtigt hvad eb skrev.
                Sabbi kan jeg bedre forstå. Ung spiller med stort potentiale, som var gratis. Håber det var manglende kemi med Michelsen der er skyld i den tynde indsats indtil videre.

                men mon ikke jebali er kommet tættere på sabbis løn nu

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Jo det skulle vi. I Bashkims spil er der som oftest et slutprodukt, han har tidligere været en stjernespiller i truppen og kan formentlig blive det igen, tidligere del af anførergruppen, han har ikke udtalt sig kritisk, når det ikke gik som han havde håbet.

                  Det ved jeg ikke, hvem synes du? Jeg forholder mig til det skrev indledningsvis: jeg synes ikke jebali skal være det.
                  Alt, hvad du skriver er i datid omkring BK.

                  Hvis vi ser på vores øjeblikkelige situation, mener jeg IJ giver mere værdi for pengene.

                  Håber dog begge gør 2 + 2 = 5 i den kommende sæson

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Jeg håber bare at det har ingen indflydelse på, om Max Fenger får et nyt kontrakt. Han har stor potentiale, forhåbentlig stoler trænere på ham og giver ham den fornødne tid for at komme i kampform. Max skal også forlænges med, hvis han forhåbentlig er med på det. Og når jeg nu er i gang med det, så skal Robin hurtig have en superligakontrakt.
                    Han har været skadet Gud ved hvor længe. Det er er åbent spørgsmål, om han kommer tilbage på et rimeligt niveau. Og nu ser han nok, hvorfor man ikke skal lade tilfældige og pengegriske folk forhandle kontrakt for én.

                    Håber det bedste - det vi så var godt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Han har været skadet Gud ved hvor længe. Det er er åbent spørgsmål, om han kommer tilbage på et rimeligt niveau. Og nu ser han nok, hvorfor man ikke skal lade tilfældige og pengegriske folk forhandle kontrakt for én.

                      Håber det bedste - det vi så var godt.
                      Hvad er der dog galt med at bruge en café-/pizzaejer, som mange andre U19-drenge gør

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Alt, hvad du skriver er i datid omkring BK.

                        Hvis vi ser på vores øjeblikkelige situation, mener jeg IJ giver mere værdi for pengene.

                        Håber dog begge gør 2 + 2 = 5 i den kommende sæson
                        Altså skal det nu være en debat for eller imod Bashkim? I så fald er jeg for.! Han bliver kanon for os i den nye sæson.

                        selvfølgelig håber jeg også at jebali brænder superligaen af den kommende sæson og bliver solgt for xx millioner, men altså..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Hvad er der dog galt med at bruge en café-/pizzaejer, som mange andre U19-drenge gør
                          Jeg håber man i OB tager den slags alvorligt, og fortæller de unge gutter, at dén slags agenter tænker på én ting, og det er ikke altid sammenfalde med spillerens bedste.

                          Der er virkelig brug for bedre regulativer omkring agentverdenen. Jeg er en sur gammel mand, og jeg kan ikke fordrage agenter og Viaplay og VAR.

                          Comment


                            Hvis de alle kunne komme i topform og finde spilleglæden frem ...

                            ............................ Kadrii .................
                            ............. Jebali .................. Sabbi ..
                            ............................. JJT ....................

                            Lidt ambivalent med forlængelsen med Kløve og signingen af Okusun ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Hvis de alle kunne komme i topform og finde spilleglæden frem ...

                              ............................ Kadrii .................
                              ............. Jebali .................. Sabbi ..
                              ............................. JJT ....................

                              Lidt ambivalent med forlængelsen med Kløve og signingen af Okusun ...
                              Eller

                              ...............Kadrii
                              Jebali .....Okosun..... Sabbi
                              ............JJT ........Kløve
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                                Eller

                                ...............Kadrii
                                Jebali .....Okosun..... Sabbi
                                ............JJT ........Kløve
                                syntes faktisk at Aron har gjort det fornuftigt centralt ...
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X