Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Yep
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...nger-til-2024/

    Godt nok noget af en overraskelse..

    Vandende deler sig om

    3
    2
    1
    God forlængelse. For mig handlede Jebalis fremtid i klubben udelukkende om, hvorvidt han var motiveret for at blive her. Jeg havde en idé om, at han nok gerne ville noget andet, men når det ikke er tilfældet, er det fint vi holder ham et par år endnu. På dagen er han vores bedste spiller, det vidste han så sent som i søndags, og vi får svært ved at finde en på samme niveau. Og så har ham og Bashkim angiveligt et godt forhold tilbage fra før Bashkim tog til Saudi, forhåbentligt kan den kemi også ende med at blive noget der fører til et godt samarbejde ude på banen, så har vi to rigtigt gode spillere i front der isoleret set er rigeligt gode nok til at spille i den bedre halvdel i Superligaen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jebali forlænger til 2024. Det er jeg personligt lidt overrasket over. Troede han var på vej videre faktisk.
      Hvis man havde hørt bt transfer podcast så havde man ikk været overrasket de sagde allerede for 2-3 uger siden st han ville forlænge

      Comment


        Hmm ja okay, bum. Forlængelse med en aldrende spiller, dyr spiller. Men ok, det er selvfølgelig ikke en dårlig nyhed

        Jeg er ikke jebali fan, og kan godt være bekymret over, hvad han så får i lønposen efter forlængelse.
        hans slutprodukt er simpelthen for ringe imo til at være lønførende.

        Jeg håber at der ligger en aftale om at skyde ham af hvis/når et tilbud tikker ind. Men så igen, hans/holdets spil berettiger vel ikke til en monsterbud denne sommer.

        men pænt stor overraskelse.

        Comment


          Jeg synes det er positiv. Han skal være vores playmaker, den tekniske formåen har han helt sikkert. Lidt mere tempo og hurtige pasninger i rette øjeblik, så blir det helt fantastisk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
            Han virker som en type der er meget vellidt blandt de andre, uden at jeg har andet en tv billeder at bygge det på. Jeg syntes også han viser en rigtig god indstilling i stort set alle kampe, i modsætning til det første års tid, hvor man bandede ham væk. Det er nok ikke helt billigt, og 29, ligner en classic. Men som han spiller pt. Så er det jo fint nok. Men spændende om den nye træner er enig i det her....
            Med det lille pip Enrico kom med den anden dag, og sådan som ledelsens heppekor allerede er ude og markedsføre den nye strategi de ikke kender endnu, så kan jeg forstå, at vi åbenbart skal til fra den ene dag til den anden at gå fra, at træneren bestemmer rigtigt meget, når det kommer til trupsammensætning og hvem der skal hentes, til at han nu næsten ikke skal bestemme noget mere, og at truppens skal sammensættes ud fra "strategien". Så den nye træner kan åbenbart blive nødt til at spille med Jebali og bygge holdet op omkring ham.

            Det er i hvert fald nødt til at være sådan nu, når man har givet ham sådan en kontrakt. Hvis Gaarde og hans rekrutteringsbureau ender med at anbefale os træner der kort ind i ansættelsen finder ud, at han ikke vil bruge Jebali, så håber jeg ikke de betaler den faktura de får tilsendt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Hmm ja okay, bum. Forlængelse med en aldrende spiller, dyr spiller. Men ok, det er selvfølgelig ikke en dårlig nyhed

              Jeg er ikke jebali fan, og kan godt være bekymret over, hvad han så får i lønposen efter forlængelse.
              hans slutprodukt er simpelthen for ringe imo til at være lønførende.

              Jeg håber at der ligger en aftale om at skyde ham af hvis/når et tilbud tikker ind. Men så igen, hans/holdets spil berettiger vel ikke til en monsterbud denne sommer.

              men pænt stor overraskelse.
              Aldrende spiller ? Så skulle vi heller ikke have skrevet kontrakt med BK !

              Er han lønførende ? Hvem burde efter din mening ellers være lønførende ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Aldrende spiller ? Så skulle vi heller ikke have skrevet kontrakt med BK !

                Er han lønførende ? Hvem burde efter din mening ellers være lønførende ?
                Sabbi var/er lønførende med baskim som 2`er.
                Tverskov/Jørgen/Jebali sloges om 3. Pladsen

                Mon ikke han har fået en sign on bonus plus en lille lønforhøjelse der kommer op et sted mellem Bash og Sabbi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  God forlængelse. For mig handlede Jebalis fremtid i klubben udelukkende om, hvorvidt han var motiveret for at blive her. Jeg havde en idé om, at han nok gerne ville noget andet, men når det ikke er tilfældet, er det fint vi holder ham et par år endnu. På dagen er han vores bedste spiller, det vidste han så sent som i søndags, og vi får svært ved at finde en på samme niveau. Og så har ham og Bashkim angiveligt et godt forhold tilbage fra før Bashkim tog til Saudi, forhåbentligt kan den kemi også ende med at blive noget der fører til et godt samarbejde ude på banen, så har vi to rigtigt gode spillere i front der isoleret set er rigeligt gode nok til at spille i den bedre halvdel i Superligaen.
                  Enig. Håber bare der er plads til dem begge i det nye system og når den nye træner kommer

                  Comment


                    Jer godt tilfreds med den forlængelse, og lidt overrasket. Jeg har store forventninger til Bashkim og Jebali og Sabbi som en giftig fronttrio der kan gøre livet surt for mange forsvar.

                    Stærkt arbejde af vores sportschef
                    Last edited by manner; 23-03-2021, 16:26.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Jeg håber bare at det har ingen indflydelse på, om Max Fenger får et nyt kontrakt. Han har stor potentiale, forhåbentlig stoler trænere på ham og giver ham den fornødne tid for at komme i kampform. Max skal også forlænges med, hvis han forhåbentlig er med på det. Og når jeg nu er i gang med det, så skal Robin hurtig have en superligakontrakt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                        Hmm ja okay, bum. Forlængelse med en aldrende spiller, dyr spiller. Men ok, det er selvfølgelig ikke en dårlig nyhed

                        Jeg er ikke jebali fan, og kan godt være bekymret over, hvad han så får i lønposen efter forlængelse.
                        hans slutprodukt er simpelthen for ringe imo til at være lønførende.

                        Jeg håber at der ligger en aftale om at skyde ham af hvis/når et tilbud tikker ind. Men så igen, hans/holdets spil berettiger vel ikke til en monsterbud denne sommer.

                        men pænt stor overraskelse.
                        Så du mener at Sabbi og Jørgen som tjente mere end Jebali er bedre?
                        I forhold til de 2 er han en langt bedre fodboldspiller, men Sabbi har naturligvis en bedre dåbsattest

                        Comment


                          Er meget overrasket over den her forlængelse. Jeg var stensikker på, at hans dage i klubben var talte efter Michelsens afgang og endnu et år med nedrykningsspil - især fordi han selv har givet udtryk for større ambitioner end at spille i en blød mellemvareklub. Selv hans fremragende indsats mod AaB troede jeg bundede i en nyfunden motivation med hensyn til at iscenesætte sig til et sommersalg. Det er nok første gang, at Hemmingsen har scoret point hos mig. Det er virkelig imponerende, at han har formået at kunne vende Jebalis attitude omkring hans fremtid i klubben, og jeg er spændt på at se, hvad han er blevet lovet (han har tidl. sendt en berettiget sviner mod vores lortebaner; en sviner, hvis berettigelse imø kun forstærkes, når man ser hvor godt vi spiller på selv halvgode baner - og hvor elendige vi er på lortebaner). Noget af kreditten må helt sikkert tillægges den længe ventede strategi, som Jebali må være blevet præsenteret for.

                          For mig er Jebali en af vores dygtigste og vigtigste spillere; især når han rammer sine gode kampe fås han ikke bedre for superligaklubber, som ikke hedder FCK eller FCM. Det er dog hans svingende niveau, som gør at han spiller hos os og ikke i Spanien. Og det er et vilkår for en klub som os, hvis vi vil have en spiller med hans kvaliteter til 150-200.000 om måneden. Han havde nogle udfordringer med fysikken, mentaliteten og arbejdsraten i sit første år, men han er kommet rigtig godt efter det. Han løber stadig ikke så meget som fx Kløve gør, men det er heller ikke hans primære funktion; han er vores bedste spiller teknisk foruden at være en god opspilsstation. Han har et godt overblik, og slutproduktet afspejler hans niveau - nogle dage høj klasse, andre dage...ja...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                            Jeg håber bare at det har ingen indflydelse på, om Max Fenger får et nyt kontrakt. Han har stor potentiale, forhåbentlig stoler trænere på ham og giver ham den fornødne tid for at komme i kampform. Max skal også forlænges med, hvis han forhåbentlig er med på det. Og når jeg nu er i gang med det, så skal Robin hurtig have en superligakontrakt.
                            Håber også på Max. Vi skal gerne have en bred bænk til aflasrning, formdyk, dossering og mulighed for at ændre kampen fra bænken.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                              Jeg håber bare at det har ingen indflydelse på, om Max Fenger får et nyt kontrakt. Han har stor potentiale, forhåbentlig stoler trænere på ham og giver ham den fornødne tid for at komme i kampform. Max skal også forlænges med, hvis han forhåbentlig er med på det. Og når jeg nu er i gang med det, så skal Robin hurtig have en superligakontrakt.
                              Kan den manglende superliga kontrakt til Østrøm have noget at gøre med at man kun må stille med 2 SL kontraktspillere på U19 og man måske derfor trækker den lidt? Det er jo på den måde man kom i klemme med Rasmus Nissen og nu gør at han slet ikke spiller. Man er nød til at tænke sig godt om.
                              Det hjælper jo ikke noget at give dem en kontrakt der gør at de ikke spiller ret meget på superliga holdet og slet ikke kan spille for U19 fordi 2 andre står foran i køen

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Håber også på Max. Vi skal gerne have en bred bænk til aflasrning, formdyk, dossering og mulighed for at ændre kampen fra bænken.
                                Max skal nok blive forlænget. Men først skal man lige have løst hans knæproblemer. Han træner godt nok med dagligt. Men det skulle ikke være problemfrit endnu.

                                Comment

                                Working...
                                X