Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Sikken en JH jahat du har. Hvad fatter gør er altid det rigtige.
    Sikke en JH nejhat du har på. Hvad JH gør er altid det forkerte.

    Hvad med om du prøver at forholde dig til det jeg skriver i stedet?

    Comment


      #32
      Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
      Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
        Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.
        Er AK stadig suverænt mest løntung? Ved vi hvad Bashkim, Sander og Jebali får? Kunne godt forestille mig at de tre heller ikke ligger i den lave ende..

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Hold da op det lyder som en flot signing. En mand i sin bedste fodboldalder, som af to omgange er solgt videre for et tocifret millionbeløb. Det er få spillere igennem tiden vi har hentet med lignende CV. Nu bliver det godt nokspændende hvad der sker OB-angrebet. Vi har nogle prominente navne deroppe og AK som suverænt mest løntung ligner et 4. valg.
          Det er dejlig ambitiøst, selvom vi stadig ser sårbare ud i forsvaret.
          Vi skal ud og invistere i en forsvarsspiller mere. Både tverskov og leeuwin udløber til sommer, og kan i princippet blive soglt nu eller næste vindue.. Vi skal også have noget kvalitet foran OC, og det mener jeg ikke Ludwig eller de to Lunder har, ikke hvis vi vil i top 6!
          siden 1887

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Vi skal ud og invistere i en forsvarsspiller mere. Både tverskov og leeuwin udløber til sommer, og kan i princippet blive soglt nu eller næste vindue.. Vi skal også have noget kvalitet foran OC, og det mener jeg ikke Ludwig eller de to Lunder har, ikke hvis vi vil i top 6!
            Måske vi er en af de danske klubber, der udviser interesse i Eddi Gomes?
            Ramon/Tver/Gomes er umiddelbart et stærkt forsvar med 2x Lund som backup

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Fluefanger Se indlæg

              Måske vi er en af de danske klubber, der udviser interesse i Eddi Gomes?
              Ramon/Tver/Gomes er umiddelbart et stærkt forsvar med 2x Lund som backup
              Jeg ville være skeptisk overfor Gomes. Ingen aner vel reelt hvad hans niveau er. Har han haft en halv god sæson på Superliganiveau og det er så dét..?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                Jeg ville være skeptisk overfor Gomes. Ingen aner vel reelt hvad hans niveau er. Har han haft en halv god sæson på Superliganiveau og det er så dét..?
                Jeg er i hvert fald i den gruppe der ikke ved det. Men hvis det er sandt, at flere superligaklubber har vist interesse, så må han bel have en eller anden form for pænt niveau. Der er selvfølgelig forskel på FCM, FCK osv og så Hobro, Silkeborg osv

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                  Og det betyder at JH intet har gjort og aldrig har hørt om ham før JM gjorde JH opmærksom på ham!? Det er squ for tyndt.
                  Men godt at JM har en positiv indflydelse

                  Og velkommen til Issam, lyder spændende
                  Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.

                  Comment


                    #39
                    Kun et år siden... FCK og Sparta Prag

                    https://ekstrabladet.dk/tipsbladet/s...piller/7254786

                    Virkelig spændt på at se ham i den stribede trøje

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                      Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.
                      Det er da helt normalt at spillere udtaler sig positivt om deres nye cheftræner. Siger da intet om hvem der scoutede denne spiller.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                        Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.
                        Dette giver mig anledning til at gentage, hvad jeg tidligere flere gange har nævnt her på forum.
                        I en stille stund uden andre fans i nærheden, hvor jeg talte med JH om ovennævnte problemstilling, nævnte han, at han selvfølgelig aldrig havde ansat en spiller, uden det var trænerens ønske.
                        Dette passer jo meget godt med ovennævnte debat, bortset fra, at mange af jer har urimelig svært ved give Jesper H, den kredit, han retmæssigt fortjener.
                        Mvh pnl

                        Comment


                          #42

                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Du synes, det er tyndt, at spillere direkte udtaler, at JM var en grund til at skifte til netop OB? Det synes jeg er et yderst vægtigt grundlag. Så kan man blot kigge på historikken under JH. Sjovt nok hentede vi konstant spillere, der havde kendskab til Kent Nielsen, og nu henter vi rigtigt mange spillere med kendskab til JM. Det nægter jeg at se som en tilfældighed. Det koblet med, at OB måske er den dårligst besatte klub i superligaen på scoutingsiden, giver argumentet om trænerafhængighed en vis styrke efter min mening.
                          Og det ligger i forlængelse af Bordinggaards gentagne kritik af at der mangler en overordnet strategi. Kent Nielsen fik lov at hente Kent Nielsen-spillere som der så skulle ryddes op i da Jacob Michelsen kom til og ville praktisere en anden spillestil. Jacob Michelsen får nu lov at hente Jacob Michelsen-spillere, og sådan kan møllen fortsætte uden vi rykker os nævneværdigt.

                          Derudover er det ikke synd for JH at OB’s fans er hårde ved ham. Han får sikkert en udmærket løn, og der er ingen der tvinger ham til at være på så udskældt en position som det selvfølgelig er at være sportsdirektør i en klub der har underpræsteret i så lang tid.
                          Last edited by fynsland_85; 30-07-2019, 14:57.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

                            Og det ligger i forlængelse af Bordinggaards gentagne kritik af at der mangler en overordnet strategi. Kent Nielsen fik lov at hente Kent Nielsen-spillere som der så skulle ryddes op i da Jacob Michelsen kom til og ville praktisere en anden spillestil. Jacob Michelsen får nu lov at hente Jacob Michelsen-spillere, og sådan kan møllen fortsætte uden vi rykker os nævneværdigt.
                            Ved ikke om OB ikke rykker sig men er enig i at den overordnede strategi mangler. Find nu ud af hvad der er man vil og så hent spillere og trænere til den type bold.
                            Er det 3-4-3, 4-4-2, 3-5-2 eller whatevwr så hent trænere og spillere til det og sørg for at ungdomsarbejdet gør det samme.

                            Da jeg begyndte at følge OB (ca. omkring oprykningen) så var det en 4-4-2 med hårdt fysisk defensivt arbejde og meget direkte mod mål ... Miti/Højer perioden fulgte men tit en stor og en hurtig spiller der arbejdede godt sammen ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                              Det er da helt normalt at spillere udtaler sig positivt om deres nye cheftræner. Siger da intet om hvem der scoutede denne spiller.
                              Er det normalt, at man specifikt nævner træneren som en grund til at skifte? det synes jeg overhovedet ikke der er belæg for at påstå. Synes, det er bemærkelsesværdigt, at han fremhæver træneren ud af mange andre ting, han kunne have fremhævet. At den kobling så ikke får dig til at tænke, at JM har haft en finger med i spillet, tja det er en trossag, synes, det virker ret oplagt. de øvrige bemærkninger til emnet taget i betragtning. Du synes ikke, det er bemærkelsesværdigt, hvor meget bedre rekrutteringen er blevet med ankomsten af JM? Du synes ikke, det er underligt, at JH før JM hentede mange spillere der har floppet?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                                Dette giver mig anledning til at gentage, hvad jeg tidligere flere gange har nævnt her på forum.
                                I en stille stund uden andre fans i nærheden, hvor jeg talte med JH om ovennævnte problemstilling, nævnte han, at han selvfølgelig aldrig havde ansat en spiller, uden det var trænerens ønske.
                                Dette passer jo meget godt med ovennævnte debat, bortset fra, at mange af jer har urimelig svært ved give Jesper H, den kredit, han retmæssigt fortjener.
                                Mvh pnl
                                Der er meget stor forskel på, at ansætte en spiller imod trænerens ønske, og så lade træneren vælge sine spillere selv uden en større langsigtet strategi udstukket af sportschefen. Jeg har også snakket med JH personligt, og han er en rigtig sød og rar fyr, ingen tvivl om det. Men nogen stor fodboldkøbmand og scout/rekrutteringsmand er han altså ikke, historikken taler for sig selv.

                                Comment

                                Working...
                                X