Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Issam Jebali

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Håber virkelig at man mener det alvorligt nu og henter en cf i Tverskov/Ramon klassen så der også kommer konkurrence og mere kvalitet der..

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      han nævner specifik sit kendskab til JM:

      - Jeg kender cheftræner Jakob Michelsen, fra da jeg spillede i Elfsborg, og han trænede Hammarby, og det er også en af grundene til, at jeg valgte OB.

      Så JM har kendt ham, JM har haft et positivt omdømme
      Og det betyder at JH intet har gjort og aldrig har hørt om ham før JM gjorde JH opmærksom på ham!? Det er squ for tyndt.
      Men godt at JM har en positiv indflydelse

      Og velkommen til Issam, lyder spændende

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Præcist min pointe, det siger noget om scoutingniveauet i klubben, som jeg efterhånden har påpeget utallige gange.
        Det samme har jeg - og andre. Men god signing, ja, Tak, JM (og da også JH)
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Vi ved jo ikke hvordan Jesper opdagede ham. Men vi ved det er JMs tidligere meritter og spillestil der gjorde vi fik en måske /nok helt rigtig og god angriber. Håber han er i god form og i spilletræning.
          Last edited by Tåhyler; 30-07-2019, 11:04.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            https://youtu.be/kBdQ726yNwE

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
              Det ligner bestemt ikke at vi har fået Skuret/opspilsstationen. Nærmere en bedre udgave af Sander Svendsen

              Comment


                #22
                Det er altså også svært at være Jesper Hansen. Når det er en interessant signing har han ikke haft indflydelse, men når det en ringe signing er det udelukkende hans skyld. Jebali siger jo blot at han kender Jacob fra tiden i sverige og at han har haft gode samtaler med ham, hvilket jo er standard for alle andre spillere også. Altså at spilleren hører om trænerens tanker, det er trods alt ham det sætter holdet. Selvfølgelig har Jesper Hansen ære af denne signing, lige så vel som at Det har været et plus at spilleren har kendskab til vores træner.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Det er altså også svært at være Jesper Hansen. Når det er en interessant signing har han ikke haft indflydelse, men når det en ringe signing er det udelukkende hans skyld. Jebali siger jo blot at han kender Jacob fra tiden i sverige og at han har haft gode samtaler med ham, hvilket jo er standard for alle andre spillere også. Altså at spilleren hører om trænerens tanker, det er trods alt ham det sætter holdet. Selvfølgelig har Jesper Hansen ære af denne signing, lige så vel som at Det har været et plus at spilleren har kendskab til vores træner.
                  Meget enig

                  Comment


                    #24
                    Det er nok det højeste topniveau i har hentet i nogle år, spørgsmålet er så hvorfor han kun har spillet i Sverige og Norge.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Det er nok det højeste topniveau i har hentet i nogle år, spørgsmålet er så hvorfor han kun har spillet i Sverige og Norge.
                      Dejlige lande.
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Det ligner bestemt ikke at vi har fået Skuret/opspilsstationen. Nærmere en bedre udgave af Sander Svendsen
                        Efter at have hørt JM i en podcast på Mediano, er jeg af den overbevisning, at teknik og dynamik bliver vægtet højest. Mener han nævner Klopp, der er jo heller ikke så meget plan B der. Det er teknik, hurtighed, direkte spil, igen og igen.

                        Comment


                          #27
                          Jeg har spurgt min svenske kammerat om han kan huske ham fra Elfsborg-tiden, og fortalt, at vi skulle være tæt på at præsentere ham (inden det blev officielt). Fik svaret: "Ok vildt. Han er god. Han er rigtigt god når han gider." Så det lyder som en spiller der kan præstere på et højt niveau, hvis man formår at motivere ham.
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            #28
                            Transfermarkt har Kebali som kontraktfri siden 23.7..
                            Så måske han følte ikke så godt i Saudi-Arabien og fik ophævet?
                            https://www.transfermarkt.de/issam-j...spieler/122635
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                              Efter at have hørt JM i en podcast på Mediano, er jeg af den overbevisning, at teknik og dynamik bliver vægtet højest. Mener han nævner Klopp, der er jo heller ikke så meget plan B der. Det er teknik, hurtighed, direkte spil, igen og igen.
                              De har stadig Origi som kan smides ind som opspilsstation hvis det er nødvendigt.. deres spillere er også så gode at de yderst sjældent behøver Plan B. Det er vores ikke. Det samme skete under KN hvor der skulle spilles tikitaka som Barca. Det kan bare ikke lade sig gøre med den kvalitet vi har i truppen

                              Vi så jo i søndags hvad der sker når vi ikke kan spille den ud fra forsvaret og ikke har en at spille den op på.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                                Det er da fint, at JM har gjort et positivt indtryk og været med til at lokke ham til. Det er jo ikke ensbetydende med at det er JM der har scoutet ham eller været opmærksom på hans kontraktsituation i Saudi Arabien for den sags skyld. Jeg vil nærmere tro at JH eller en anden har været opmærksom på at han var en mulighed og så har JM sagt god for ham. Jeg kan ikke se at der skulle være noget der tyder på at JM skulle have henvendt sig til JH med ønske om specifikt at hente IJ - modsat transferen med Sander, hvor meget tydede på at det var det der skete.
                                Sikken en JH jahat du har. Hvad fatter gør er altid det rigtige.

                                Comment

                                Working...
                                X