Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Issam Jebali
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFarvel til Pål. Velkommen til Issam
Interessant at vi tilsyneladende stadigvæk er 100% afhængige af trænerens kendskab til spillere, når der skal hentes noget ind, som ligger udover dansk fodbold. Det er ikke hamrende overbevisende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Glimrende. Håber det bliver godt
Interessant at vi tilsyneladende stadigvæk er 100% afhængige af trænerens kendskab til spillere, når der skal hentes noget ind, som ligger udover dansk fodbold. Det er ikke hamrende overbevisende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
Glimrende. Håber det bliver godt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Hvor står der at JM står bag denne signing? Han har vel ikke haft ham nogle steder?
- Jeg kender cheftræner Jakob Michelsen, fra da jeg spillede i Elfsborg, og han trænede Hammarby, og det er også en af grundene til, at jeg valgte OB.
Så JM har kendt ham, JM har haft et positivt omdømme
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
han nævner specifik sit kendskab til JM:
- Jeg kender cheftræner Jakob Michelsen, fra da jeg spillede i Elfsborg, og han trænede Hammarby, og det er også en af grundene til, at jeg valgte OB.
Så JM har kendt ham, JM har haft et positivt omdømme
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
Der står 1,4 mio euro på transfermarkt.
Troede virkelig at sådan en var out of our range..
Uanset hvad der sker er det sgu godt hentet
- Likes 2
Comment
-
Velkommen til!
Kender ham ikke men fint at vi nu ikke mere kigger kun til den næste plade med vores signings.
Nogen som sige noget om Jebali?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Præcist min pointe, det siger noget om scoutingniveauet i klubben, som jeg efterhånden har påpeget utallige gange.
Comment
Comment