Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: Brøndby - OB Søndag den 28/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Der er ikke grund til de helt store bekymringer omkring skadessituationen i Ådalen.

    http://obstruktion.dk/ingen-slemme-s...oendby-kampen/

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Der er ikke grund til de helt store bekymringer omkring skadessituationen i Ådalen.

      http://obstruktion.dk/ingen-slemme-s...oendby-kampen/
      Måske intet alvorligt, men kl. 10.15 så jeg Tverskov uden for træningsbanen i flg. med en fys. iført løbesko .. det ser ikke som han spiller i morgen.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Måske intet alvorligt, men kl. 10.15 så jeg Tverskov uden for træningsbanen i flg. med en fys. iført løbesko .. det ser ikke som han spiller i morgen.
        Satme trist hvis han ikke er klar

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Satme trist hvis han ikke er klar
          Vi må se når truppen bliver offentliggjort senere på dagen. Måske skal han bare skånes lidt.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Vi må se når truppen bliver offentliggjort senere på dagen. Måske skal han bare skånes lidt.
            Mon ikke at han er med i en 19 mands trup hvor en skal skæres fra i morgen. Vil vildt gerne have ham med imorgen da jeg tror vi kan lave et resultat derovre men det ville også være noget lort hvis han udgår og det koster flere uger på sidelinien

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Mon ikke at han er med i en 19 mands trup hvor en skal skæres fra i morgen. Vil vildt gerne have ham med imorgen da jeg tror vi kan lave et resultat derovre men det ville også være noget lort hvis han udgår og det koster flere uger på sidelinien
              Som spået. 19 mands trup incl Tverskov

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-mod-broendby-1/

              Comment


                #52
                https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ingen-mod-ob/
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #53
                  Forventet startopstilling:

                  OC
                  M. Lund - Leeuwin - O. Lund
                  RJL - JJ - JD - Kløve - Barret
                  AK - Baskim
                  siden 1887

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Forventet startopstilling:

                    OC
                    M. Lund - Leeuwin - O. Lund
                    RJL - JJ - JD - Kløve - Barret
                    AK - Baskim
                    Skidt hvis Tverskov ikke er klar. Jeg havde gerne set Sander frem for AK.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                      Forventet startopstilling:

                      OC
                      M. Lund - Leeuwin - O. Lund
                      RJL - JJ - JD - Kløve - Barret
                      AK - Baskim
                      Jeg tror klart at Sander Svendsen starter inde, han var med til de sidste øvelser i træningen igår og det var AK ikke. Ellers helt enig.

                      Comment


                        #56
                        Med det brøndby forsvar vi skal forvente i dag, tror jeg på point... men vi ved alle hvordan det plejer at gå når man tror sådan.
                        siden 1887

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Med det brøndby forsvar vi skal forvente i dag, tror jeg på point... men vi ved alle hvordan det plejer at gå når man tror sådan.
                          Vi er sandsynligvis uden Tverskov, og BIFs offensiv ser god ud, måske bedre end vores. Vores forsvar tror jeg så er lidt bedre end BIFs, så jeg tror på en angribervenlig kamp. Jeg håber selvf. at JM/Leeuwen kan kitte hullet hvis det bliver sådan.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Vi er sandsynligvis uden Tverskov, og BIFs offensiv ser god ud, måske bedre end vores. Vores forsvar tror jeg så er lidt bedre end BIFs, så jeg tror på en angribervenlig kamp. Jeg håber selvf. at JM/Leeuwen kan kitte hullet hvis det bliver sådan.
                            tjaa, jeg er nu ikke overvældet, og deres defensiv sejler totalt. Så gode muligheder for mange mål i dag.

                            Comment


                              #59
                              Jeg er nu også rimeligt fortrøstningsfuld forud for dagens kamp. Brøndby så gode ud mod Silkeborg, som i runden efter så bliver kørt rundt på egen plasticbane af Horsens, så jeg ved ikke lige hvor meget vi skal lægge i det. Derudover har de overhovedet ikke været imponerende. De havde problemer både ude og hjemme mod et finsk midterhold, de spiller lige op med Randers og var i hvert fald ikke det bedste hold i Polen den anden dag. De har stadig rigeligt med problemer, især defensivt, og vi skal nok komme på tavlen i dag, og vi skal også have mindst ét point med hjem.

                              Vi får ikke meget bedre chancer for at vinde på Brøndby Stadion, også selvom Tverskov ikke skulle være med.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Jeg er nu også rimeligt fortrøstningsfuld forud for dagens kamp. Brøndby så gode ud mod Silkeborg, som i runden efter så bliver kørt rundt på egen plasticbane af Horsens, så jeg ved ikke lige hvor meget vi skal lægge i det. Derudover har de overhovedet ikke været imponerende. De havde problemer både ude og hjemme mod et finsk midterhold, de spiller lige op med Randers og var i hvert fald ikke det bedste hold i Polen den anden dag. De har stadig rigeligt med problemer, især defensivt, og vi skal nok komme på tavlen i dag, og vi skal også have mindst ét point med hjem.

                                Vi får ikke meget bedre chancer for at vinde på Brøndby Stadion, også selvom Tverskov ikke skulle være med.
                                Der er bestemt mange gode grunde til at vi som minimum får et point .. jeg synes dog at specielt Hedlund har set god ud. Rammer Wilzcek og Tibling en god dag bliver det en svær opgave for Leeuwen og "Lund-twins". Jeg tror BK og AK får lov at starte kampen og at Sander for min. 30 min. igen som opportunistisk angriber med lidt frie tøjler til at presse på et lidt tungt BIF forsvar


                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X