Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 22.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
    Egentlig også et ganske pænt fremmøde i dag. I Kent Nielsen tiden havde der sikkert været 3500.
    Nu ikke ødelægge den gode stemning ved at nævne det navn. Jeg bliver helt træt bare ved tanken.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Ser ud som Sander er den spiller vi havde brug for: gode og hurtuge første berøringee, hurtige vendinger, kan det lidt ekstraordinære i offensiven!
      Ja det så lovende ud. Den måde som han nærmest legende let får sat omstillingen op og selv scorer til 2-1 var noget vi godt kunne have brugt imod fck, hvor vi havde en del lignende situationer som løb totalt ud i sandet. Kadrii gør det selvfølgelig også godt i den situation, så Sander skal ikke løbe med alle roserne.

      ​​​​​​Spændende med en spiller, som kan holde bolden tæt til kroppen i høj fart. Det har vi ikke for alvor set siden vi havde utaka. Vi må håbe han får fulgt ligeså lovende op på den her kamp imod bøf, hvor han må forventes at få en startplads oven på denne debut

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg

        Nu ikke ødelægge den gode stemning ved at nævne det navn. Jeg bliver helt træt bare ved tanken.
        Hehehe. Sorry :p

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Enig. Også derfor jeg ikke forstår snakken om den manglende "boksangriber". Ja, det ville da være rart at have sådan en når vi nogle gange møder nogle der stiller sig lavt, men generelt er det jo slet ikke sådan vi spiller, og vi har meget mere brug for en angriber der kan presse, kommer meget rundt på banen og udfordrer med noget fart.
          Frederik
          Gytkjær kan vi da garanteret godt hente. Han bør være billigere end Kierkevold

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Lækker sejr idag og klasse debut af vores nye stjerne - jeg savnede lige lidt overskud fra Kadrii til sidst, han måtte gerne have ladet Sander sparke det frispark. Aner ikke om manden er stærk på frispark, men når man føre 4-1 og Sander i sin debut har mulighed for et hattrick, så skal manden da bare have lov til at give den et skud.
            Ja det er lidt lavt af Kadrii, især når han ikke magter at udføre bedre frispark end tilfældet er.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Ja, det er da bare noget af det fordrukne sludder han lukker ud. Nu ved jeg jo selvfølgelig ikke, hvordan han oplever at Leeuwin bliver vurderet, men jeg har i hvert fald ikke hørt nogle sige, at han skulle være en af Superligaens bedste forsvarsspillere eller noget lignende. Jeg oplever at han bliver respekteret som en stabil, solid og over middel Superligaforsvarer, og det synes jeg da i den grad også han er.
              Jeg er helt enig, synes også han var alt for unuanceret i mange kommentarer. Han mente også efter et minut på banen, at Sander Svendsen havde dårlig timing på en bold, der lå i knæhøjde for modstanderens forsvarsspiller - altså wtf? Sad faktisk og bandede en del over Graulund, som jeg ellers ikke normalt synes er sådan helt blæst, men han havde nogle mærkelige bemærkninger i dag - især omkring Leeuwin.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Jeg er helt enig, synes også han var alt for unuanceret i mange kommentarer. Han mente også efter et minut på banen, at Sander Svendsen havde dårlig timing på en bold, der lå i knæhøjde for modstanderens forsvarsspiller - altså wtf? Sad faktisk og bandede en del over Graulund, som jeg ellers ikke normalt synes er sådan helt blæst, men han havde nogle mærkelige bemærkninger i dag - især omkring Leeuwin.
                Jeg ved heller ikke hvor han har hørt at Leuwin skulle være noget særligt, men han havde da ret i at det så skidt ud fra hans fod i dag. Han fik i hvert fald gjort klart, at hvis det pludselig kom et bud på Tverskov vi ikke kan sige nej til, så er der brug for en ledertype dernede. De så underligt uorganiserede ud, i forhold til det vi er vant til, til trods for de møder et enormt tyndbenet lyngbyhold.
                Han var som Sheed siger totalt danskerliderlig og mente det vigtigste var at vi fik gang i AK. Der er dog intet som tyder på at han ved et kvæk om en spiller som Svendsen, så det lugtede da af, at han kører en eller anden skjult promokampagne for danske superligaangribere. Det ville da være dejligt at få AK igang også, men tror nu der er en overvejende sandsynlighed for at der er flere mål i de to andre, og det derfor er vigtigst at vi får dem spillet sammen hurtigst muligt.

                Comment


                  Graulund lider af at han ser for få kampe og derfor holder fast i nogle indtryk, der ikke nødvendigvis er sigende for de enkelte spilleres reelle niveau. Nogle spillere får aldrig kritik (hos os er Barrett en af dem) og nogle får aldrig ros (Leuwin er mest oplagt, men du hører ham heller ikke rose Drachmann ofte).

                  Det er lidt lrgerligt, for jeg kan godt lide hans hudløse ærlighed - når den er baseret på indsigt.

                  Comment


                    Er lige kommet af flyveren og har ikke set kampen. Men dejligt med 3p.

                    Jacob nævner både i onside og til ob.dk at han lavede et formationsskifte i pausen. Går ud fra vi startede 3-5-2. Men hvad var ændringen?

                    Comment


                      Det lignede vi spillede med Baskhim alene på toppen i 1.h og AK på venstre fløj. Alt for meget boldflytteri på tværs af banen.
                      AK op på toppen i 2.h.

                      Comment


                        Hvad kan man sige om kampen én dag senere:
                        Oliver må blive bedre med fødderne. Det var dårligt i går. Ellers er det svært at vurdere ham fordi der var ikke mange situationer i de første to kampe hvor han kunne vise sig og måtte gribe ind. Noget som viser vel at forsvaret arbejder fint. Lund og Lund klarede det fint selvom Lyngby kom ikke med meget og synes Leeuwin viste også en god kamp. Tror problemet var at der mangelnde opspilstationer for ham på midtbanen fordi Lyngby var meget kompakt og god organiseret i første halvleg. Så han måtte agere alt for ofte med lange afleveringer. Det blev bedre i anden halvleg efter den taktiske forændring som skabte mere plads der.
                        Drachnann havde jeg med lys og skygge. Rigtig gode aktioner men også dumme fejlafleveringer. Den "dobbelte Laursen" klæder vores spil. Kløve er måske den store overraskelse hidtil: 3 scoringer i to kampe. Der er vel ingen som havde forventet det.
                        Om Sander: perfekt debut! Teknisk rigtig stærkt og hurtigt. Tror vi har fundet den spiller som kan skabe "det ekstraordinære" i offensiven. Han må være i start-11 i Brøndby. Synes AK skuffede. Mens Bashkim viste aggressivitet og energi over hele kampen så virker AK ret uinspireret og energiforladt. Han må bare steppe op ellers sidder han resten af sæsonen på bænken hvis vi henter en angriber mere ind.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
                          Det lignede vi spillede med Baskhim alene på toppen i 1.h og AK på venstre fløj. Alt for meget boldflytteri på tværs af banen.
                          AK op på toppen i 2.h.
                          Tak

                          Comment


                            Bashkim og Oliver Lund på ugens hold både i Tipsbladet og den fra SL selv

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvad kan man sige om kampen én dag senere:
                              Oliver må blive bedre med fødderne. Det var dårligt i går. Ellers er det svært at vurdere ham fordi der var ikke mange situationer i de første to kampe hvor han kunne vise sig og måtte gribe ind. Noget som viser vel at forsvaret arbejder fint. Lund og Lund klarede det fint selvom Lyngby kom ikke med meget og synes Leeuwin viste også en god kamp. Tror problemet var at der mangelnde opspilstationer for ham på midtbanen fordi Lyngby var meget kompakt og god organiseret i første halvleg. Så han måtte agere alt for ofte med lange afleveringer. Det blev bedre i anden halvleg efter den taktiske forændring som skabte mere plads der.
                              Drachnann havde jeg med lys og skygge. Rigtig gode aktioner men også dumme fejlafleveringer. Den "dobbelte Laursen" klæder vores spil. Kløve er måske den store overraskelse hidtil: 3 scoringer i to kampe. Der er vel ingen som havde forventet det.
                              Om Sander: perfekt debut! Teknisk rigtig stærkt og hurtigt. Tror vi har fundet den spiller som kan skabe "det ekstraordinære" i offensiven. Han må være i start-11 i Brøndby. Synes AK skuffede. Mens Bashkim viste aggressivitet og energi over hele kampen så virker AK ret uinspireret og energiforladt. Han må bare steppe op ellers sidder han resten af sæsonen på bænken hvis vi henter en angriber mere ind.
                              Jeg går ud fra, at det er boldene ud over sidelinjen, som gør at du mener Oliver var skidt med fødderne? Hvis vi ligger mærke til det, så sparker vores målmænd tit bolden ud over siden, fordi vi prøver at ligge boldene helt ude ved linjen, eftersom vi ikke har nogen stærk angriber i midten. Ser vi på Grytebust så røg den også tit udover siden da han spillede for os, mens den nu ligger i brystet på Damen de fleste gange. I hvert fald i kampen mod os. Jeg tror det er et taktisk valg at bolden hellere skal have lidt for meget end for lidt ud mod siden når vi clearer den fra målmanden af, fordi der ikke er nogen at sigte efter.
                              Sander er jeg heller ikke vildt imponeret af. Synes han så lidt kluntet ud og han satte vel reelt kun 3 indersider rigtigt + havde et fint drev med bolden. Aflevering til Kadrii ved 2-1 målet og så selvfølgelig målene. God start, men der er bestemt plads til forbedring. Kadrii var klasser bedre. Som kommentar til AK, så synes jeg klart han er bedre som den venstre kantspiller han spillede i første halveg, fremfor når han er helt fremme. Han gør det godt i kombinationerne og var i mine øjne meget indblandet i vores gode perioder i første halveg. Faldt gevaldigt efter han blev rykket frem i 2. halveg dog.

                              Alt i alt, en fin kamp, hvor det er skønt at vi bare ender med at mose Lyngby på fysikken. Det ser positivt ud, selvom jeg godt kan se vi er en smule ømme defensivt. 6 mål på 2 kampe er jo helt vanvittigt for os.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                                Jeg er helt enig, synes også han var alt for unuanceret i mange kommentarer. Han mente også efter et minut på banen, at Sander Svendsen havde dårlig timing på en bold, der lå i knæhøjde for modstanderens forsvarsspiller - altså wtf? Sad faktisk og bandede en del over Graulund, som jeg ellers ikke normalt synes er sådan helt blæst, men han havde nogle mærkelige bemærkninger i dag - især omkring Leeuwin.
                                Graulund har ofte meget klare holdninger og jeg er ofte uenig med ham, men lige her han har nu umiddelbart ret i at den måde han får den med på er mere held end forstand ... og så får han lavet en tunnel med den ret ukontrollerede aktion, løbet efterfølgende sammen med afleveringen til Kadrii er godt og positioneringen i feltet er også god, men jeg er nu enig med Graulund i at det første er ret heldigt/tilfældigt.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X