Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Lyngby 22.juli 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Nå men som forventet var der klasseforskel. Lyngby får det svært hvis de kun har kondition til 60 minutter.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Nå men som forventet var der klasseforskel. Lyngby får det svært hvis de kun har kondition til 60 minutter.
      Lyngby har så også i hvert fald 3-4 spillere, som slet ikke er gode nok til det her niveau.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        #93
        Egentlig også et ganske pænt fremmøde i dag. I Kent Nielsen tiden havde der sikkert været 3500.

        Comment


          #94
          Lækker sejr idag og klasse debut af vores nye stjerne - jeg savnede lige lidt overskud fra Kadrii til sidst, han måtte gerne have ladet Sander sparke det frispark. Aner ikke om manden er stærk på frispark, men når man føre 4-1 og Sander i sin debut har mulighed for et hattrick, så skal manden da bare have lov til at give den et skud.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Så længe han kommer godt i gang, får lavet nogle flere og modstanderne giver Kadrii lidt mere plads forvat holde styr på Sander kan man leve med at det er heldigt ....
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              #96
              Hvad var det den unge spiller - fra egne rækker ? - der debuterede mod .... Lyngby og lavede et flot mål. Og så forsvandt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #97
                Christian sørensen? Jeg mindes ihvertfald at han scorede i en kamp mod lyngby, men ved ikke om det var i hans debut

                Comment


                  #98
                  2 mål af Sander. Det er kanon. Det jeg bider mest mærke i er nu hans hurtighed, kæft nogen omstillinger vi kan få i nærmeste fremtid

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Christian sørensen? Jeg mindes ihvertfald at han scorede i en kamp mod lyngby, men ved ikke om det var i hans debut
                    Yes. Det er ham. Og jeg tror det var hans debut. Og han spillede godt. Han blev vist skadet og kom aldrig tilbage. Har set han spillede 1. division. Han var kæreste med en fra ...Enhedslisten. Dem tror jeg ikke han stemte på ;-)
                    Endte den kamp ikke også 4-1. Og så var der længe til næste sejr. Men det var før JM
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Syntes det fede ved det sidste mål er at Sander med det samme ser der kommer en chance og rykker frem og er først på bolden. Spændende.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        2 mål af Sander. Det er kanon. Det jeg bider mest mærke i er nu hans hurtighed, kæft nogen omstillinger vi kan få i nærmeste fremtid
                        Enig. Også derfor jeg ikke forstår snakken om den manglende "boksangriber". Ja, det ville da være rart at have sådan en når vi nogle gange møder nogle der stiller sig lavt, men generelt er det jo slet ikke sådan vi spiller, og vi har meget mere brug for en angriber der kan presse, kommer meget rundt på banen og udfordrer med noget fart.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Yes. Det er ham. Og jeg tror det var hans debut. Og han spillede godt. Han blev vist skadet og kom aldrig tilbage. Har set han spillede 1. division. Han var kæreste med en fra ...Enhedslisten. Dem tror jeg ikke han stemte på ;-)
                          Endte den kamp ikke også 4-1. Og så var der længe til næste sejr. Men det var før JM
                          Jeg husker kampen, og det var et flot mål han scorede. Han har lige skiftet Fredericia ud med Viborg hvor jeg håber han får succes.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Ja jeg mener OB hvis du stadig er i tvivl.
                            Fedt at blive sat på plads på den måde

                            Comment


                              Hvad skal vi med Robert Skov? Vi har Kløve!!!
                              Kløve topscorer i superligaen sammen med Gytkjær. Det havde jeg ikke forventet...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Ser ud som Sander er den spiller vi havde brug for: gode og hurtuge første berøringee, hurtige vendinger, kan det lidt ekstraordinære i offensiven!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X