Jeg ved godt jeg kan lyde lidt bitter nu, men jeg er ved at nu til det punkt, hvor jeg synes OB prøver lidt for hårdt med fortællingen omkring fansenes betydning. Der er nærmest ikke et interview længere, hvor man ikke har den samme floskel med. Synes det er ved at blive lidt udvandet nu det er op til hver eneste kamp, hvis jeg skal være ærlig.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - Lyngby
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg ved godt jeg kan lyde lidt bitter nu, men jeg er ved at nu til det punkt, hvor jeg synes OB prøver lidt for hårdt med fortællingen omkring fansenes betydning. Der er nærmest ikke et interview længere, hvor man ikke har den samme floskel med. Synes det er ved at blive lidt udvandet nu det er op til hver eneste kamp, hvis jeg skal være ærlig.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Enig. Det bliver en anelse for sukkersødt
Michelsens Minut er så en god ide.Last edited by Entusiastens; 22-07-2019, 14:22.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægJeg ved godt jeg kan lyde lidt bitter nu, men jeg er ved at nu til det punkt, hvor jeg synes OB prøver lidt for hårdt med fortællingen omkring fansenes betydning. Der er nærmest ikke et interview længere, hvor man ikke har den samme floskel med. Synes det er ved at blive lidt udvandet nu det er op til hver eneste kamp, hvis jeg skal være ærlig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Ja, den får ikke for lidt. Jeg tror, de må ligge inde med nogle tal, resultater fra surveys, hvor de får dårlige kommentarer/ vurderinger, og derfor har skruet helt op for det i kommunikationsafdelingen. Fyens skrev jo også en ret krads artikel efter FCK kampen om billetkaoset, hvor jeg blandt andet blev citeret i mit rimeligt skarpe raid mod klubben. OB skal huske på, at ord aldrig kan gøre det alene, handling og adfærd er langt langt vigtigere.
Kampen i aften bliver vundet 2-1 på mål af JBL og JJT . Vi bliver 3986 på lægterneLast edited by Magge; 22-07-2019, 15:23.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Vi har jo ikke noget at bygge tiltrækningen på, stort set hele truppen er grå mus og kun få egne talenter er sikre startere eller tæt på, der er ej heller nogle sejre/resultater eller medaljer der kan være trækplaster måske derfor er samtlige spillere blevet bedt om at appellere til fansene/kunderne og fortælle hvor vigtige de er.
Kampen i aften bliver vundet 2-1 på mål af JBL og JJT . Vi bliver 3986 på lægterne
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Ja det er superligaen. Der er kun 2 hold af en rimelig kvalitet. Ser ud til ingen når til gruppespillet i Europa i år med den lodtrækning de har fået. Resten af ligaen er ren go daw do.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det bliver
Oliver
Lund Tverskov Lund
Ryan JJ Drachmann Kløve Barrett
Bashkim AK
Tverskov desværre skadet."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Tverskov spiller, men er samtidig skadet?
Det er Leeuwin som skal styre forsvaret."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Tverskov spiller, men er samtidig skadet?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
Comment