Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Lyngby

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - Lyngby

    Vi skal videre efter FCK kampen. En godkendt præstation af holdet, men med manglende skarphed.

    Lyngby kommer til Odense med selvtilliden i orden. De ordnede meget overbevisende et ringe Aab hold. De kom i superligaen efter en flot slutspurt, hvor de slog Vendsyssel i knock out kampene. Det et hold der har kvaliteten i orden og også har forstærket sig med et par spillere som på papiret passer ind.
    Men vi har bedre spillere på alle pladser, det er ganske enkelt en kamp vi skal vinde.

    Gætter på

    OB:

    Oliver C

    Leuwin - Tverskov - O eller M Lund

    RJL - Kløve - JD - JJT - Barret

    Kadrii - Sander

    Lyngby:

    Thomas Mikkelsen

    Enghardt - Geertsen - Winther

    Fosgaard - Ørnskov - JC - Da Silva

    Adnan - Gytkjær - Emil Nielsen

    Som man kan se, så er det et udmærket Lyngby hold. Men stadig ikke et hold, der burde volde de store problemer. Med mindre vi har 17 skader, så skal den vindes. Håber Sander starter og håber også vi ser en forstærkning i løbet af ugen. Kirkevold kunne være fornuftig.
    Last edited by El New York; 14-07-2019, 17:24.

    #2
    Nu skal man passe på når Tøffe er den første der siger det, men jeg er enig, Lyngby kommer ikke i nedrykningsfare.

    Det ændrer ikke på vi er favoritter og skal gå stenhårdt efter 3 point, men Lyngbys start-ellever er ikke dum. De har nogen hurtige typer oppe foran, det føles allerede lidt træls.

    Vi kommer til at have bolden meget. Jeg håber vi gemmer Sander til Brøndby, hvis han er sådan en lille hurtig type, som jeg forventer. Ingen grund til de skal se ham.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Nu skal man passe på når Tøffe er den første der siger det, men jeg er enig, Lyngby kommer ikke i nedrykningsfare.

      Det ændrer ikke på vi er favoritter og skal gå stenhårdt efter 3 point, men Lyngbys start-ellever er ikke dum. De har nogen hurtige typer oppe foran, det føles allerede lidt træls.

      Vi kommer til at have bolden meget. Jeg håber vi gemmer Sander til Brøndby, hvis han er sådan en lille hurtig type, som jeg forventer. Ingen grund til de skal se ham.
      Meget uenig. Lyngby kommer helt sikker i fare i denne sæson. Det udligner sig over 26 kampe

      Jeg håber der imod at Sander får et indhop mod Lyngby for lige at finde rytmen

      Comment


        #4
        Jeg tror overall også at Lyngby kommer med det de plejer, hvis vi ser bort fra deres successæson med bronzemedaljer. De kommer med dygtige boldspillere, som sagtens kan ramme dagen og spille noget rigtig flot fodbold. I sidste ende er hverken kvaliteten eller bredden dog voldsomt udfordret og se vil komme til at slås i bunden.
        tendensen er også som med så mange andre typiske bundhold, at de får langt størstedelen af deres point på eget græs. På udebane har de ikke formået at slå os de seneste 11 kampe, bortset fra en enkelt kamp, hvor Desler valgte at spille Jeppe Kjær alene igennem i deres successæson. Ellers har vi vundet 7 gange og spillet 3 krydser. Nu synes jeg bare at vi står stærkere i forhold til alle de seneste 11 hjemmekampe vi har spillet imod Lyngby. Vi har et hold et stærkere hold under ledelse af et stærkere trænerteam og vi har et hold, som fandme skal vise det er løgn, at vi skal starte sæsonen ud, som sidste år. Lyngby vil blive overfaldet og jeg tror ikke de har kvaliteten til at holde os tilbage.

        Comment


          #5
          Tverskov gik ud imens han tog sig til lysken (jeg så det ikke selv), men ham skal i nok ikke regne med.
          Bashkim ligner en der ikke er helt sikker, han spillede en sjov position i det sidste spil, som er lidt specielt men han burde ikke være positioneret midt på banen og så tog han sig til området omkring knæet, han var dog med i dødboldene, så planen er nok at de vil starte ham.
          Sander var også med og han tog nogle virkeligt dårlige hjørnespark og scorede vist et okay mål i det sidste spil.

          Opondo, Harboe, Eskesen, Frøkjær og Obbekjær starter helt sikkert ikke (ikke med til taktik).

          Der kunne godt komme en del mål i morgen.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #6
            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-debut-for-ob/
            Tror det bliver en

            Oliver C

            RJL - Leeuwin - Tverskov - M Lund - Barret

            Kløve - JD - JJ

            Kadrii - AK

            Så må SS komme ind i 2. halvleg
            siden 1887

            Comment


              #7
              Så skal der 3 point på kontoen i morgen og der skal fandme være samme tænding fra start, selvom det er en helt anden modstander, eller bliver jeg voldsomt skuffet

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg
                Så skal der 3 point på kontoen i morgen og der skal fandme være samme tænding fra start, selvom det er en helt anden modstander, eller bliver jeg voldsomt skuffet
                Enig. Med eller uden Kadrii er vi stadig et bedre hold end Lyngby, og det skal vi ud og vise. Bliver også voldsomt skuffet, hvis ikke vi vinder i morgen.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                  Enig. Med eller uden Kadrii er vi stadig et bedre hold end Lyngby, og det skal vi ud og vise. Bliver også voldsomt skuffet, hvis ikke vi vinder i morgen.
                  Hvis der bliver scoret på de utallige chancer holdet kreerer, bliver det også til sejr. Men det har så også længe været et stort problem. Håber i den grad Jesper Hansen finder den +A 15 måls angriber

                  Comment


                    #10
                    Er jeg den eneste, der tror, at vores nye norske ven kan blive en stor gevinst for os? Synes der er mange der nævner, at JH snart skal finde en angriber der kan lave kasser for os. Jeg er med på vi stadig jagter en, men hvad nu hvis Sander Svenden er manden med 10-15 kasser i denne sæson. Han kan jo passende lægge ud mod Lyngby i morgen.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Er jeg den eneste, der tror, at vores nye norske ven kan blive en stor gevinst for os? Synes der er mange der nævner, at JH snart skal finde en angriber der kan lave kasser for os. Jeg er med på vi stadig jagter en, men hvad nu hvis Sander Svenden er manden med 10-15 kasser i denne sæson. Han kan jo passende lægge ud mod Lyngby i morgen.
                      Jeg har også store forventninger til ham. Han virker til at være den type vi manglede i sidste sæson, en kreativ dribler der skabe lidt på egen hånd. Har et lille håb om at han spiller sammen med Kadrii og den nye angriber i en 3-4-2-1 opstilling fremadrettet. Det kunne altså være giftigt! Men det er spekulationer. Kan ikke vente til i morgen, vi SKAL vinde! Trænger virkelig til en OB sejr


                      Tror det bliver

                      Oliver C

                      O. Lund - Leuwin - Ludwig

                      RJL - JJT - JD - Kløve - Barret

                      AK - Sander


                      Desværre ser det ud til at både Tverskov og Kadrii er ude. Hellere skåne dem lidt, end risikere en slemmere omgang, specielt ved Kadrii. Men det er skidt, uden tre profiler fra sidste sæson, uden nævneværdig erstatning. Bedre er vi altså heller ikke.
                      Last edited by El New York; 21-07-2019, 20:45.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Er jeg den eneste, der tror, at vores nye norske ven kan blive en stor gevinst for os? Synes der er mange der nævner, at JH snart skal finde en angriber der kan lave kasser for os. Jeg er med på vi stadig jagter en, men hvad nu hvis Sander Svenden er manden med 10-15 kasser i denne sæson. Han kan jo passende lægge ud mod Lyngby i morgen.
                        Næææ.... har det nøjagtig på samme måde... tror han bliver sæsonens overraskelse

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Er jeg den eneste, der tror, at vores nye norske ven kan blive en stor gevinst for os? Synes der er mange der nævner, at JH snart skal finde en angriber der kan lave kasser for os. Jeg er med på vi stadig jagter en, men hvad nu hvis Sander Svenden er manden med 10-15 kasser i denne sæson. Han kan jo passende lægge ud mod Lyngby i morgen.
                          Jeg har hverken set ham træne eller spille før, men jeg har forventninger til at han bliver lidt ala Bjørn Rundstrøm. En spiller som har et bredt repertoire og er et stort aktiv i mange henseender. Der er bare ikke så mange mål i ham. Det er lidt det der har været historien omkring ham. Det kan også fungere fint, hvis Kadrii kan finde sin målform. Kan kadrii ikke det, så mangler vi kynismen i front og står måske tilbage med to angribere, som måske minder for meget om hinanden.
                          Svendsen er dog stadig så ung, så det er svært at spå om, hvad han bliver hos os. Alting kan også gå op i en højere enhed, hvor han pludselig indfrier sit store talent. Så har vi måske en, der scorer 10-15 mål pr. sæson. Det er dog bare ikke helt det jeg forventer, kun håber

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                            Jeg har også store forventninger til ham. Han virker til at være den type vi manglede i sidste sæson, en kreativ dribler der skabe lidt på egen hånd. Har et lille håb om at han spiller sammen med Kadrii og den nye angriber i en 3-4-2-1 opstilling fremadrettet. Det kunne altså være giftigt! Men det er spekulationer. Kan ikke vente til i morgen, vi SKAL vinde! Trænger virkelig til en OB sejr


                            Tror det bliver

                            Oliver C

                            O. Lund - Leuwin - Ludwig

                            RJL - JJT - JD - Kløve - Barret

                            AK - Sander


                            Desværre ser det ud til at både Tverskov og Kadrii er ude. Hellere skåne dem lidt, end risikere en slemmere omgang, specielt ved Kadrii. Men det er skidt, uden tre profiler fra sidste sæson, uden nævneværdig erstatning. Bedre er vi altså heller ikke.
                            Fyens vurderer at der er fine chancer for at kadrii starter, imens tverskov nok skal testes op til kampen i dag. De forventer til gengæld også at Greve starter i stedet for kløve, som har haft en del småskavanker i opstarten og i denne uge også. Eske vurderes også at banke på til spilleminutter efter at have vist fine takter til træning. Svendsen ligner en kommende starter, men skal lige være lidt bedre indspillet i systemet, inden han bliver mere end en joker fra bænken.

                            Comment


                              #15
                              http://obstruktion.dk/oliver-c-glaed...mas-mikkelsen/

                              Comment

                              Working...
                              X