Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - Lyngby

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg ved godt jeg kan lyde lidt bitter nu, men jeg er ved at nu til det punkt, hvor jeg synes OB prøver lidt for hårdt med fortællingen omkring fansenes betydning. Der er nærmest ikke et interview længere, hvor man ikke har den samme floskel med. Synes det er ved at blive lidt udvandet nu det er op til hver eneste kamp, hvis jeg skal være ærlig.

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Jeg ved godt jeg kan lyde lidt bitter nu, men jeg er ved at nu til det punkt, hvor jeg synes OB prøver lidt for hårdt med fortællingen omkring fansenes betydning. Der er nærmest ikke et interview længere, hvor man ikke har den samme floskel med. Synes det er ved at blive lidt udvandet nu det er op til hver eneste kamp, hvis jeg skal være ærlig.
      Enig. Det bliver en anelse for sukkersødt
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Enig. Det bliver en anelse for sukkersødt
        Jeg tænkte "hvor har i det fra", så tjekkede jeg OB.dk ... nu ved jeg det, enig ... det nærmer sig spam :D.

Michelsens Minut er så en god ide.
        Last edited by Entusiastens; 22-07-2019, 14:22.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
          Ja, den får ikke for lidt. Jeg tror, de må ligge inde med nogle tal, resultater fra surveys, hvor de får dårlige kommentarer/ vurderinger, og derfor har skruet helt op for det i kommunikationsafdelingen. Fyens skrev jo også en ret krads artikel efter FCK kampen om billetkaoset, hvor jeg blandt andet blev citeret i mit rimeligt skarpe raid mod klubben. OB skal huske på, at ord aldrig kan gøre det alene, handling og adfærd er langt langt vigtigere.

Comment

Der ikke noget der tilfældigvis har 2 gratis billetter til kampen?

Comment

Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

Ja, den får ikke for lidt. Jeg tror, de må ligge inde med nogle tal, resultater fra surveys, hvor de får dårlige kommentarer/ vurderinger, og derfor har skruet helt op for det i kommunikationsafdelingen. Fyens skrev jo også en ret krads artikel efter FCK kampen om billetkaoset, hvor jeg blandt andet blev citeret i mit rimeligt skarpe raid mod klubben. OB skal huske på, at ord aldrig kan gøre det alene, handling og adfærd er langt langt vigtigere.

Vi har jo ikke noget at bygge tiltrækningen på, stort set hele truppen er grå mus og kun få egne talenter er sikre startere eller tæt på, der er ej heller nogle sejre/resultater eller medaljer der kan være trækplaster måske derfor er samtlige spillere blevet bedt om at appellere til fansene/kunderne og fortælle hvor vigtige de er.

Kampen i aften bliver vundet 2-1 på mål af JBL og JJT . Vi bliver 3986 på lægterne
              Last edited by Magge; 22-07-2019, 15:23.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

Vi har jo ikke noget at bygge tiltrækningen på, stort set hele truppen er grå mus og kun få egne talenter er sikre startere eller tæt på, der er ej heller nogle sejre/resultater eller medaljer der kan være trækplaster måske derfor er samtlige spillere blevet bedt om at appellere til fansene/kunderne og fortælle hvor vigtige de er.

Kampen i aften bliver vundet 2-1 på mål af JBL og JJT . Vi bliver 3986 på lægterne
                Ja det er superligaen. Der er kun 2 hold af en rimelig kvalitet. Ser ud til ingen når til gruppespillet i Europa i år med den lodtrækning de har fået. Resten af ligaen er ren go daw do.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja det er superligaen. Der er kun 2 hold af en rimelig kvalitet. Ser ud til ingen når til gruppespillet i Europa i år med den lodtrækning de har fået. Resten af ligaen er ren go daw do.
                  Som det er tilfældet i samtlige ligaer i verden er der nogle dominerende hold, der er ikke umiddelbart større forskel mellem dem og resten i Danmark, end der er i resten af verden :).

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Det bliver
                    Oliver
                    Lund Tverskov Lund
                    Ryan JJ Drachmann Kløve Barrett
                    Bashkim AK

Tverskov desværre skadet.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Det bliver
                      Oliver
                      Lund Tverskov Lund
                      Ryan JJ Drachmann Kløve Barrett
                      Bashkim AK

Tverskov desværre skadet.
                      Tverskov spiller, men er samtidig skadet?
                      siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Oh, undskyld. Havde allerede to hurtige øl på stadion. ;-)
                        Det er Leeuwin som skal styre forsvaret.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Tverskov starter ikke og er skadet ja.

Jeg er ikke fan.

Comment

Nok en god kamp at undvære Tverskov. Tænker ikke Lyngby kommer med det store rent offensivt. Så mon ikke det går alligevel.

Comment

Det var godt nok noget af en degradering af Ludwig. Fra startsopstillingen til 5. valg på en uge... Men det viser vidst også med al tydelighed, at Michelsen stadig ikke rigtigt føler sig sikker på andre midterforsvarer end Tverskov og Leeuwin.

Comment

Hvorfor får AK så lang en snor. Han ville jo ikke engang kunne score på danmarkserieholdet ....

Comment

Working...
                                X