Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nyt fra Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

    Nej, altså... ikke fra vores hånd i hvert fald. Jeg ved ikke, om OB planlægger noget.

    Vi vil gerne gøre mere i live og stream fremover - f.eks. i forbindelse med vinterens træningskampe og lignende.
    Er hurdlen ikke om der er en ordentlig forbindelse på stedet, eller en smartphone tilstrækkeligt, Morten??

    Comment


      #17
      Han er ikke ovenud begejstret, den gode Hemmingsen. Han får næsten Peter Brix til at lyde helt positiv

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
        Han er ikke ovenud begejstret, den gode Hemmingsen. Han får næsten Peter Brix til at lyde helt positiv
        Jeg sad sgu og blev lidt træt af hans negativitet og bedrevidenhed under dagens udsendelse​​​​​​

        Comment


          #19
          Syntes faktisk han fremstår lidt som en tåbe i det program. Virker ikke til han har styr på spillere og facts. Men ja total negativ på OBs vegne. Lagde dog mærke til at han sagde vi om OB. Det varmede da trods alt lidt.

          Comment


            #20
            Enig med jer begge, synes også det var træls. De første 30min var de værste... lød heller ikke til, at resten af forsamlingen var enig i det hele

            Comment


              #21
              Arghhh der gik Hemmingsen i mine øjne fra at være en hudærlig bonderøv til at være en irriterende tåbe der overhovedet ikke har styr på ret meget superliga. Han blev virkelig træls at høre på hurtigt og mange af hans meninger og idéer var direkte latterlige.
              Men kunne høre at de andre bestemt heller ikke var meget enig med ham

              Comment


                #22
                Er glad for at jeg ikke er den eneste der har den opfattelse af CH. Han fremstod voldsomt udvidende, og helt malplaceret med mange af de ting han sagde.
                han vil i min bog ikke være specielt seriøs at bruge i sådan et program en anden gang
                nævnte han nogle Superliga navne korrekt, overhovedet?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Enig med jer begge, synes også det var træls. De første 30min var de værste... lød heller ikke til, at resten af forsamlingen var enig i det hele
                  De SKAL jo heller ikke være enige om alt. Jeg forestiller mig at MD laver en form for "casting" af gæsterne for at der kan være forskellige meninger og holdninger. Ellers er jeg enig i at CH i denne udsendelse virker noget uforberedt.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #24
                    Desuagtet at han ikke ligefrem er intellektuel, blev jeg godt underholdt af CH’s rants. Han har da ret i der skal noget kul på kedlerne hvis Odense skal have et tophold igen, og at det er horribelt faciliteterne i Ådalen ikke har forbedret sig i 30 år. Programmerne har i det hele taget godt af lidt mere uenighed,
                    det giver mere dynamik.
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                      Desuagtet at han ikke ligefrem er intellektuel, blev jeg godt underholdt af CH’s rants. Han har da ret i der skal noget kul på kedlerne hvis Odense skal have et tophold igen, og at det er horribelt faciliteterne i Ådalen ikke har forbedret sig i 30 år. Programmerne har i det hele taget godt af lidt mere uenighed,
                      det giver mere dynamik.
                      Jamen, jeg er for så vidt enig i, at lidt mere uenighed skaber en interessant dynamik, men så skal det gerne være på baggrund af velargumenterede holdninger, og ikke bare lidt random spredehagl tilsat malurt. Jeg blev sgu også lidt træt af at høre på ham, og som jeg skriver så var den første halve time særligt slem.

                      Var de alle sammen enige om alt, ville det naturligvis blive kedeligt at lytte til - det synes jeg heller ikke er tilfældet normalt.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        Jamen, jeg er for så vidt enig i, at lidt mere uenighed skaber en interessant dynamik, men så skal det gerne være på baggrund af velargumenterede holdninger, og ikke bare lidt random spredehagl tilsat malurt. Jeg blev sgu også lidt træt af at høre på ham, og som jeg skriver så var den første halve time særligt slem.

                        Var de alle sammen enige om alt, ville det naturligvis blive kedeligt at lytte til - det synes jeg heller ikke er tilfældet normalt.
                        Tja, for en der kun følger OB var CH’s bidrag omkring spillere og navne tilstrækkeligt for mig. Jeg synes generelt MD er for hurtig til at gå videre når en af gæsterne fyrer en bredside af - her burde han holde den kørende så diskussionen kan blive bragt til en naturlig ende i stedet for at lukke den ned.

                        Men jeg er heller ikke særlig nuanceret i min tilgang til OB, så det er selvfølgelig ikke alle der ville kunne lide et mere overordnet, holdningspræget debatprogram om de store linjer i OB.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                          Er hurdlen ikke om der er en ordentlig forbindelse på stedet, eller en smartphone tilstrækkeligt, Morten??
                          Jeg er ikke den mest tekniske i flokken, men problemer var - så vidt jeg forstod - at vi dybest havde et for dårligt kamera på kampen. Vi kigger derfor på forskellige setups med et eller flere fornuftige kameraer og et bedre afviklingsprogram. Om det lykkes er for tidligt at sige, men ambitionerne er der. :-)
                          Last edited by skarven; 09-07-2019, 08:30. Årsag: Manglende vigtigt ord - "ikke"
                          Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                          Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                            Jeg er den mest tekniske i flokken, men problemer var - så vidt jeg forstod - at vi dybest havde et for dårligt kamera på kampen. Vi kigger derfor på forskellige setups med et eller flere fornuftige kameraer og et bedre afviklingsprogram. Om det lykkes er for tidligt at sige, men ambitionerne er der. :-)
                            OK, så skal den lille ud og bruge penge

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                              OK, så skal den lille ud og bruge penge
                              Ja, det kommer til at koste lidt. Ikke et vanvittigt beløb, men de skal jo tages fra noget andet. :-)
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg

                                Ja, det kommer til at koste lidt. Ikke et vanvittigt beløb, men de skal jo tages fra noget andet. :-)
                                Yup, synes også pengene løber hurtigere ud, end de går ind pt

                                Comment

                                Working...
                                X