Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - FCK 14. Juli. Kl. 16.00 : Kanal 9.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Det er i hvert fald ikke en bænk, FCK ryster i bukserne over - det er for sure. Har vi seriøst kun 4 markspillere på bænken?

    Hvis opstillingen hedder:

    OC - Ryan, Ramon, Tverskov, Ludwig, Barret - Greve, Drachmann, Frøkjær/Opondo - AK, Bashkim

    Så er der: Mandé, Obbe, O.Lund, Frøkjær/Opondo og Harboe til bænken?

    Det er jo helt absurd tyndt.
    Det er tungt at møde FCK normalt og det bliver ikke nemmere med de skader vi har.

    I den situation vi er i tror jeg næsten jeg ville have Oliver Lund som første mand på holdkortet hvis jeg var træner. Hvis vi skal have point i denne kamp tænker jeg skal være på fight og på at være det mere aggressive i duellerne. Det ville Lund kunne være katalysator for.

    Jeg synes vi har en del på spil og jeg ville være bange for at få en afklapsning. Især for Oliver Christensen. Så jeg ville nok gå ret primitivt til værks og forsøge at gøre det til en chancefattig affære. Generelt er jeg også mest til at bruge spillerne hvor de er bedst, men i denne kamp ville jeg ikke være imod at bruge Tverskov på midtbanen hvis jeg gerne ville have Oliver Lund ind i forsvaret. Eller omvendt.

    Comment


      #32
      FCK virker en smule presset, i forhold til at finde dem selv her i opstarten. 4 træningskampe unden sejr, og en mildt sagt noget spændende opstilling, med Bengtson på backen, og Stage og Nellson i midterforsvaret - Vi skal kunne byde dem op til dans nu. En ambitiøs Pål havde selvfølgeligt pyntet på det, men der er muligheder.

      Comment


        #33
        Det er vel ikke en kamp, hvor vi på forhånd forventer 3 point.
        Indrømmet, vi ser lidt tynde ud på midten og i angrebet.
        På den anden side kan vi vel kun overraske positivt.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af OBSch Se indlæg
          FCK virker en smule presset, i forhold til at finde dem selv her i opstarten. 4 træningskampe unden sejr, og en mildt sagt noget spændende opstilling, med Bengtson på backen, og Stage og Nellson i midterforsvaret - Vi skal kunne byde dem op til dans nu. En ambitiøs Pål havde selvfølgeligt pyntet på det, men der er muligheder.
          Jeg tror alligevel at FCK forholdsvis hurtigt er i stand til at lukke vores midtbane ned, hvis den består af Drachmann, Frøkjær, Greve ( som imo ) har det med at forsvinde ud af kampene. Læg så der til en notorisk uskarp AK. Så kan det godt blive grimt.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Jeg tror alligevel at FCK forholdsvis hurtigt er i stand til at lukke vores midtbane ned, hvis den består af Drachmann, Frøkjær, Greve ( som imo ) har det med at forsvinde ud af kampene. Læg så der til en notorisk uskarp AK. Så kan det godt blive grimt.
            Enig - Tror håbet er, at Kløve bliver klar. Og vi så spiller en 3-4-3, Så kan Moses få de sidste 20 min, plus Lund eller Frøjkær,

            Oliver C
            Ramon Jeppe Ludwig
            RJL Greve Drachmann JBL
            Bash Kløve
            AK

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Jeg tror alligevel at FCK forholdsvis hurtigt er i stand til at lukke vores midtbane ned, hvis den består af Drachmann, Frøkjær, Greve ( som imo ) har det med at forsvinde ud af kampene. Læg så der til en notorisk uskarp AK. Så kan det godt blive grimt.
              Det ligner, at vi kommer under et voldsomt pres, ja. FCK er kæmpe favoritter, uden tvivl. Håber Opondo kan sætte et aftryk og at Greve rammer absolut topniveau

              Comment


                #37
                Uanset hvad, så skal FCK mærke at de er kommet til Odense. Der forventes fuld krig fra alle spillere og tilskuere til sidste minut.

                Selvfølgelig skal Oliver Lund spille sådan en kamp - måske i en 4-4-2 på en af kanterne på midten

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Uanset hvad, så skal FCK mærke at de er kommet til Odense. Der forventes fuld krig fra alle spillere og tilskuere til sidste minut.

                  Selvfølgelig skal Oliver Lund spille sådan en kamp - måske i en 4-4-2 på en af kanterne på midten
                  Ja, vil også gerne have Oliver på banen. Men vi gjorde ondt til FCK sidst med vores 3-5-2 så ville holde fast i det, gerne med Oliver ved siden af Drachmann.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #39
                    Der er fire dage tilbage til sæsonpremieren, og i dag har vi snakket med Janus Drachmann.

                    http://obstruktion.dk/4-dage-tilbage...t-paa-to-uger/

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                      Hvad er det for en størrelse OB er?
                      En midter/bund klub der af og til vil kunne præstere en god sæson og komme med i det fine selskab i top 6 dog uden på nogle måder at kunne gøre sig gældende der.

                      Men vi har en stolt historie og et stort opland, så potentialet er der til at vi atter engang kan bliver en respekteret topklub.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        En midter/bund klub der af og til vil kunne præstere en god sæson og komme med i det fine selskab i top 6 dog uden på nogle måder at kunne gøre sig gældende der.

                        Men vi har en stolt historie og et stort opland, så potentialet er der til at vi atter engang kan bliver en respekteret topklub.
                        Og derfor skal vi som minimum hente 3-4 spillere mere? Helst så vi kan undgå at bruge de unge, hvis jeg kender Københavnstinker ret.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          En midter/bund klub der af og til vil kunne præstere en god sæson og komme med i det fine selskab i top 6 dog uden på nogle måder at kunne gøre sig gældende der.

                          Men vi har en stolt historie og et stort opland, så potentialet er der til at vi atter engang kan bliver en respekteret topklub.
                          Så skal vi da lige have en ny sportsdirektør først
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg

                            Og derfor skal vi som minimum hente 3-4 spillere mere? Helst så vi kan undgå at bruge de unge, hvis jeg kender Københavnstinker ret.
                            Ik nødvendigvis, vi skal agere ud fra hvad økonomien tillader.

                            jeg vil gerne af med nogle lejesvende og give mere spilletid til de få unge af vores egne unge.
                            Last edited by Magge; 10-07-2019, 18:03.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                              Så skal vi da lige have en ny sportsdirektør først
                              det har været mit ønske siden 2013

                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ik nødvendigvis, vi skal agere ud fra hvad økonomien tillader.

                                jeg vil gerne af med nogle lejesvende og give mere spilletid til de få unge af vores egne unge.
                                Hvem er lejesvende pt i dine øjne da?

                                Comment

                                Working...
                                X