Ikke lige en sportsbar, men et besøg værd. Virkelig et mærkeligt lille sted der hedder "Das klo". Har været der et par gange, pisse hyggeligt kan man vel sige
Ikke lige en sportsbar, men et besøg værd. Virkelig et mærkeligt lille sted der hedder "Das klo". Har været der et par gange, pisse hyggeligt kan man vel sige
Glæder mig til kampen men er godt nok bekymret for resultatet. Med mindre man får lappet nogle spillere sammen bliver det noget tyndt på bænken:
Oliver
Mandé
Ryan
Barret
Tverskov
Obbekjær
Ramon
Ludwig
Lund
Drachmann
Greve
Opondo
Frøkjær
Harboe
AK
Kadrii
Det vil sige 14 marksspillere hvor af Opondo max kan lave et lille indhop og Obbekjær,Harboe og Frøkjær stadig nok er udviklingsspillere. Så hvis Kløve ikke bliver klar ligner det en startplads til Frøkjær. Oliver Lund skal nok spille 8`er
Skader: Kløve,JJ,Marco og Eske
Ved godt at FCK ikke har været for gode i opstarten men syntes godt nok det er svært at sætte et hold der skal kunne give rigtig modstand. Og dem der så er i start 11 skal helst spille tæt på 90 min
Men i det mindste bliver det god vejr og hvis nogen taber større end os ligger vi ikke sidst efter 1. Runde
Man kan godt blive noget nervøs for tyngden på den midtbane.
Absolut. Vil dog sige at både Opondo og Eske deltog fint i spillet så umiddelbart var det kun JJ som skiftede lidt imellem at være ude og inde og så Kløve som ikke var med, så forhåbentlig er der snart lidt valgmuligheder for JM.
Jeg tror vi får Lund at se på midtbanen. Han kommer med noget power og vildskab. Jeg tror det bliver for skrøbeligt med både Greve og Frøkjær, hvor Drachmann kommer til at være en del alene.
Jeg tror vi får Lund at se på midtbanen. Han kommer med noget power og vildskab. Jeg tror det bliver for skrøbeligt med både Greve og Frøkjær, hvor Drachmann kommer til at være en del alene.
Meget enig. Tror også Lund vil blive valgt foran Frøkjær i sådan en kamp hvor vi nok kommer til at stå lavt
Comment