Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Moses Opondo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Tjaa medmindre det er fordi vi har overbudt på lønnen i samme grad som vi har haft tendens til med andre spillere
    Med Brøndby er det jo lige modsat: det er dem, der plejer at overbyde os. Han kan jo have vurderet at mulighederne for fast spilletid er bedre her, samt at JM spiller en dynamisk form for fodbold, der passer en type som ham bedre end Frederiksens mere possession-orienterede stil.

    Comment


      #17
      Et godt køb, tror og håber jeg. Men det må jo også betyde at vi skal af med et par overflødige fra midtbanen. Jeg vil stadig mene at en ny, god angriber er det største must. Og også her frasalg af nogle.
      Men altså: første skud fra JHs bøsse absolut godkendt.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Med Brøndby er det jo lige modsat: det er dem, der plejer at overbyde os. Han kan jo have vurderet at mulighederne for fast spilletid er bedre her, samt at JM spiller en dynamisk form for fodbold, der passer en type som ham bedre end Frederiksens mere possession-orienterede stil.
        Husker jeg helt forkert, men begge hold skal ikke spille internationale kampe i kommende sæson. Havde Brøndby skulle det, havde de nok stået stærkere.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Husker jeg helt forkert, men begge hold skal ikke spille internationale kampe i kommende sæson. Havde Brøndby skulle det, havde de nok stået stærkere.
          Du husker forkert. Brøndby vandt jo netop europa playoff.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Og forhåbentlig også snart nogle afgange af både angribere og midtbanespillere
            Forhåbentlig kun Greve og Vacek

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Husker jeg helt forkert, men begge hold skal ikke spille internationale kampe i kommende sæson. Havde Brøndby skulle det, havde de nok stået stærkere.
              Brøndby skal jo netop i EL playoff kampe.........

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Husker jeg helt forkert, men begge hold skal ikke spille internationale kampe i kommende sæson. Havde Brøndby skulle det, havde de nok stået stærkere.
                Er det en joke?

                Comment


                  #23
                  Lidt om Opondos karriere mm

                  https://www.fyens.dk/sport/Opondo-sk...rtikel/3358058

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Beskrivelsen lyder rigtig godt. Hvis de rammer det rigtigt så er det en spiller som vil hjælpe os meget de næste år.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Vi tillader os lige at smide denne korte artikel i tråden :-)

                      Martin Davidsen har fået skrevet lidt om den nye mand.

                      http://obstemmer.dk/portraet-moses-o...-nummer-25-ob/
                      Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                      Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                        Vi tillader os lige at smide denne korte artikel i tråden :-)

                        Martin Davidsen har fået skrevet lidt om den nye mand.

                        http://obstemmer.dk/portraet-moses-o...-nummer-25-ob/
                        Det fint Dejligt med lidt ekstra info

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det fint Dejligt med lidt ekstra info
                          Stadig vækker det mere bekymring end glæde hos mig at vi har vundet en budkrig over BIF.

                          edit: Sorry den var ikke til dig :-)
                          Last edited by Magge; 13-06-2019, 13:59.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #28


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Stadig vækker det mere bekymring end glæde hos mig at vi har vundet en budkrig over BIF.

                            edit: Sorry den var ikke til dig :-)
                            Helt okay :)

                            Kan bare ikke se hvad vi ellers skal gøre for at tiltrække gode spillere til?
                            Problemet i det opstår først når en budkrig omhandler spillere som Helenius, Joao osv der ikke slår igennem. Men kan jo sagtens være vi måtte gøre det samme for at lokke Kadrii og Drachmann til.. Det er bare mere accepteret fordi de har slået til.

                            Og jeg må også stille mig tvivlende overfor at BIF evt ikke har kunne matche vores tilbud. Selvf har de det. Men jeg gætter på at den samlede økonomiske og SPORTSLIGE pakke bare nok har været mere tillokkende for en ung 21 årig nordjyde

                            han forklarer det faktisk bedst selv her
                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-moses-opondo/
                            Flere interesserede klubber


                            Opondo fortæller til bold.dk, at der har været andre interesserede klubber inde i billedet, men OB er præcis den rette hylde for den 21-årige midtbanemand.

                            - I OB bliver jeg udfordret lige akkurat nok til, at det ikke er for stor en udfordring, hvor jeg ser mig selv være. Derfor var OB et naturligt skridt, og de var rigtig interesserede.

                            - Jeg er en ung spiller, og jeg skal ud og have nogle kampe under bæltet. Det har været vigtigt for mig i forhold til de klubber, jeg har snakket med, selvom man selvfølgelig skal gøre sig fortjent til spilletiden, siger Opondo.



                            Last edited by fmprOB; 13-06-2019, 14:14.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                              Helt okay :)

                              Kan bare ikke se hvad vi ellers skal gøre for at tiltrække gode spillere til?
                              Problemet i det opstår først når en budkrig omhandler spillere som Helenius, Joao osv der ikke slår igennem. Men kan jo sagtens være vi måtte gøre det samme for at lokke Kadrii og Drachmann til.. Det er bare mere accepteret fordi de har slået til.

                              Og jeg må også stille mig tvivlende overfor at BIF evt ikke har kunne matche vores tilbud. Selvf har de det. Men jeg gætter på at den samlede økonomiske og SPORTSLIGE pakke bare nok har været mere tillokkende for en ung 21 årig nordjyde

                              han forklarer det faktisk bedst selv her
                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-moses-opondo/
                              Flere interesserede klubber


                              Opondo fortæller til bold.dk, at der har været andre interesserede klubber inde i billedet, men OB er præcis den rette hylde for den 21-årige midtbanemand.

                              - I OB bliver jeg udfordret lige akkurat nok til, at det ikke er for stor en udfordring, hvor jeg ser mig selv være. Derfor var OB et naturligt skridt, og de var rigtig interesserede.

                              - Jeg er en ung spiller, og jeg skal ud og have nogle kampe under bæltet. Det har været vigtigt for mig i forhold til de klubber, jeg har snakket med, selvom man selvfølgelig skal gøre sig fortjent til spilletiden, siger Opondo.


                              Ja vi må se hvordan det går, han kan sagtens vise sig at være pengene værd og så glemmer vi hurtigt hvis vi har måttet give ham en høj løn.Den må vi tage em et års tid når han har haft muligheden for at vise sig frem.

                              Med Drachmann og Kadrii tror jeg ikke vi var ude i budkrig.

                              Med AK var det ikke mange som var utilfredse det første år.

                              Joao og især Helenius var jo horribelt fra start , og de griner stadig i Silkeborg over OB’s desperate og vilde løn overbud på Helenius.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ja vi må se hvordan det går, han kan sagtens vise sig at være pengene værd og så glemmer vi hurtigt hvis vi har måttet give ham en høj løn.Den må vi tage em et års tid når han har haft muligheden for at vise sig frem.

                                Med Drachmann og Kadrii tror jeg ikke vi var ude i budkrig.

                                Med AK var det ikke mange som var utilfredse det første år.

                                Joao og især Helenius var jo horribelt fra start , og de griner stadig i Silkeborg over OB’s desperate og vilde løn overbud på Helenius.
                                Joao husker jeg som der var udbredt tilfredshed her på forum, han havde da også haft et par gode sæsoner i Haderslev inden han havnede i OB på Kents anbefaling .. Helenius synes jeg var forholdsvis god i Silkeborg, og han voldte os da ganske store problemer i nedrykningskampene for et par år tilbage. Han kunne så ikke holde de gode tendenser og og den fine form han så ud til at have efter skiftet fra AaB til SIF .. bad luck for os.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X