Oprindeligt indsendt af Emilseir
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCV - OB 20/04/2014
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obkbh Se indlægSer også ud til at Troels selv føler sig presset. Det er jo vanvittigt, at satse hele butikken, uden at have nogen udskiftninger tilbage, da han skifter Schoop ud - som var træt, men absolut ikke skadet.
Comment
-
Spellmann siger det meget godt.....
Vi er simpelthen så ringe!
Mon ikke at Bech finder på noget finurligt...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlægEndnu en grund til, hvorfor vi skal have en af de 2 andre på mål!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægOk.....jeg har virkelig, virkelig været tålmodig. Tænkt, at Troels skulle have lov til at få arbejdsro. Ro til at bygge noget nyt og godt op. Men det bliver jo ringere og ringere. Der er ingen fremgang (det har jeg sagt mange gange tidligere i løbet af det sidste års tid).
NU er jeg træt af at se på, hvad de (ikke) præsterer. Troels må væk - jo før jo bedre - hvis OB fortsat skal spille superligafodbold.
Comment
-
Jeg har simpelthen ikke ord for hvor elendigt det her er .
Vi har spillere ude med skader og karantæne og det giver alligevel anledning til at TB vælger at satse med en småskadet Kadrii og endnu engang med en umanerlig ringe Spellmann på højrekant på trods af utallige mislykkedes forsøg tidligere . Falk bliver så rykket fra hans vante side over i venstre side hvor han heller aldrig har præsteret synderligt prangende . Undervejs bliver der så rokeret endnu mere med hoved under armen da man skifter en ok spillende Diarra ud fremfor at skifte en af den stribe af spillere ud som pænt sagt havde en dårlig dag inde inde hvor chancerne skulle skabes .. Jeg væmmes ved den træner vi har...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Claus Se indlægAlt hvad vi har præsteret er sket efter enkeltmandpræstationer - som det plejer - boldbesiddelse og kampstyrende my ass
Vi rykker ikke ned i år - men vi må være favoritter til at gøre det næste år - tror ikke at vi kan holde på de bedste og der er ikke penge til indkøb...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHold nu op med at betragt JC som en målmand med Superliga-niveau. Det har han gentagne gange modbevist. At Toppel sparker dårligt ud, gør ikke JC mindre usikker og fragil fysisk og psykisk.
Comment
Comment